Hakutulokset

  1. sannulii

    Monenko hengen kokoonpanolla vietätte joulua?

    Meillä kokoontuu miehen vanhemmlle 19 kenkeä ja emme ole mitään lestaadiolaisia vaan ihmiset tulevat 7 eri taloudesta. Ihan mielenkinnola kyselen kun jotkut sanoat että tuo 19 on paljon...?
  2. sannulii

    Mulla on yksi ongelma näissä uusissa sivuissa..Apuja?

    Kun ennen menin profiili sivuilleni ja näin viimieset ketjut minne olin kirjoitellut.. niin mistä löydän ne nyt? Tajusiko kukaan?:ashamed:
  3. sannulii

    Espoostaa hyvää Ravintolaa?

    matkaillaan tänään..
  4. sannulii

    Laitetaanko naamakuva pino ja muut arvaa iän?

    Mä voin aloittaa?
  5. sannulii

    Missä tampereella tai ympäristökunnassa on lapsiperheen paras asua?

    -Pääasiassa omakotitaloja tai rivitaloja! -Pienehkö alasate lähellä. - ei pulsuja ja huono-osaisia, eikä ulkomaalisia ihan kauheesti.. tiedän että koivistonkylä ja härmälä ovat hyviä ..entä muut?
  6. sannulii

    Pistetäänkö oma häämekkko kuva pino?

    vai onko jo sellanen ollu?
  7. sannulii

    Mikä % osuus bruttotuloista sai olla kaikki asumiskulut?

    Siis jos mun ja miehen yhteiset tulot bruttona on 4500e niin oliko se 33% vai millä ne laskee paljonko meillä on varaa lyhentää lainaa?
  8. sannulii

    Ehdotelkaa hyviä ravintoloita tampereelta?

    Siis ei lapsia, ja hyvää ruokaa ?
  9. sannulii

    Pärjäätkö? Käytkö kahden pienen lapsen kanssa uimassa?

    Niin että olet ainoa aikuinen? Itse käyn 1v ja 4v tyttöjen kanssa ja onhan siinä vahtimista, mutat ihan hyvin selviää ja on viellä mukavaakin.
  10. sannulii

    Galluppi kotiäidelle vapaa ajasta?

    a) kuinka usein olet erossa lapsistasi yksin, tai ystäviesi kanssa? Kuinka pitkiä pätkiä? b) kahdestaan miehesi kanssa niin että joku muu hoitaa lapsia, kuin sinä tai miehesi? Kuinka pitkän aijan?
  11. sannulii

    Mistä näkee tampereen järvien levätilanteen?

    Tai tietääkö joku missä on turvallista uida?
  12. sannulii

    Miten voisin muistaa mistä 5-vuotis hääpäivän kunniaksi?

    Millä lahjalla?
  13. sannulii

    Mistä yksinkertainen nukkekoti tytölle?

    Joku muu kun lundby malli. Joku puinen ja yksinkertainen ja ei mikään hirmu kallis! Tietääkö kukaan?
  14. sannulii

    Onko teillä ollut lasten synttäreillä järjestetyä ohjelmaa?

    Siis 4-vuotias synttäreillä ja vain 3 kaveria tulossa. Järjestänkö niille jotakin ohjelmaa? askartelua tai muuta lekkiä, vai annanko leikkiä keskenään? p.s ekat kaverisynttärit, jotka järjestän.
  15. sannulii

    Mitä suolaista tarjolle synttäreillä näin helteillä?

    Jos tarjolla on : -Jäätelöä, nopparelleja yms. -Tiikerikakku (tytön toivomus) -Marsipaani päällysteinen täytekakku -karneval keksit Tytön 4-vuotis synttärit kyseessä :)
  16. sannulii

    Moneenko H&M on auki arkisin?

    ?
  17. sannulii

    Voiko fariinisokeria käyttää, jos se on kovettunutta

    mutta siinä on päivämäärää 1012 vuodelle? Se tulee kinuskikuorrutteeseen...
  18. sannulii

    Mikä on perus täytekakkupohja?

    Siis kerma täytekakun pohja? 4munaa? 2 munaa? perunajauhoja vaiko ei? 15min vaiko 30min.. miksi mulla on nyt kaksi niin eri ohjetta tuolla kirjassa.. :snotty: :ashamed:
  19. sannulii

    H&M netti kaupasta on kaikki loppu!!

    nyt ottaa päähän. olisi pitänyt tilata heti tammikuussa sitä mitä halusin, nut koossa 44 on kaikki loppu.. tosin silloin en olisi viellä mahtunut edes 46, joten.. onko h&M liikkeissä samoja vaatteita kuinka paljon? en oel päässyt kirtelemään itse, kun en ole jaksanut raahata kahta lasta...
  20. sannulii

    Onko H&M ale koodia ?

    Tai mitään kampanjaa nyt?

Yhteistyössä