Hakutulokset

1. R

Milloin veronpalautukset maksetaan,jos ei ole ilmoittanut tilinroa??

kotiin tulee saantitodistus ja sillä tdistuksella voi sitte käydä Nordeasta kyselemässä...
  2. R

PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

Viikon saldo: alotuspaino 87 paino nyt 84,6kg viikko pudotus +0,6kg pudotusta yhteensä 1,4kg Tämmönen viikko tällä kertaa. Pisteiden mukaan on menty, mutta perjantaina käytiin pitsalla. Johtuisikohan siitä tämä nousu... No, tämä viikko taas vieläkin tarkempana, vain kahdet synttärit...
  3. R

Eilen mies oli ostanu porsaan kasler-pihvejä. :( 50 g on 3 pistettä. Onkohan tuo tarkotettu että syödäään koko pihvi rasvoineen kaikkineen? Minä oon semmonen sihtisuu noiden lihojen kans ja perkaan sieltä kaikki "sitkaleet" pois ja syön siis pelkän puhtaan lihan. Eli tommosesta 75 g:n pihvistä...
  4. R

Maanantaihuomenta! Kiitos Nina-Mari, onhan tuota työtä takana, mutta tuntuu että nämä "viimeset" kilot istuu tiukassa! Mutta puntarillakäynti piristi.. Lähtöpaino 87 paino nyt 84,6 viikkopudotus -2,4 kg pudotus yhteensä -2,4 kg Toinen viikko edessä. Onneksi näin, kyllä kummasti on...
  5. R

taikamuki/nokkamuki

Meillä neiti on 10 kk ja ostin viikko sitte sille taikamukin. Annoin mukin illalla, eikä tyttö saanut sieltä mitään tulemaan, väsyneenä vaan itki ja nakkeli mukia ympäri keittiötä. Seuraavana aamuna annoin mukin aamupuurolle ja osasi imeä sieltä nestettä kuin olisi juonut aina.. Yö teki...
  6. R

Miten voi aina väsyttää

Kokeile Berex B-vitamiinia. Auttaa!
  7. R

Heippa! Täällä yksi toivoton jojo! Maanantai oli hyvä päivä aloittaa: 87 kg. Historiaa: Teininä kävin ehkä kolme kertaa Painonvartijoissa, mutta en saanut minkäänlaista tsemppiä päälle. Painoin 124 kg kun menin kesällä 2004 naimisiin. Syksyllä yksi kaveri alkoi laihduttaa ja sain siitä...
  8. R

-82 syntyneet äidit!!

Minä myös! Mies -80, naimisissa ollaan neljättä vuotta. Tyttö 10/06.

Yhteistyössä