äitee81
Miten teidän vauvat on oppineet juomaan? meidän neiti kohta 6kk ja saa raivarin jos näytänkin sille taikamukia. Täytyy vissiin pysytellä pullossa sit?
Ei kai tässä kiiru olekaan Tietty oli semmoinen taka-ajatus et sais tuttipullon jäämään pois kun sen käyttö vaikuttaa syömistilanteissa vaikka olis piilossakin ja sama onko siellä vettä tai maitoa niin ruuat tahtoo jäädä syömäti :/Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Kuopuksen imetys loppui 8kk iässä, siitä tuttipulloon ja vähitellen pehmeäkantiseen nokkamukiin. (Heitä se taikamuki mäkeen ja osta silikonikantinen, pehmeänokkainen.)
Jossain 1½ v jälkeen opeteltiin vähitellen juomaan tavallisesta.
Mikä kiiru sulla on?
en tiedä sit auttaisko pehmeä nokka...tuossa kun on ihan kova :/Alkuperäinen kirjoittaja äippä81:Ei kai tässä kiiru olekaan Tietty oli semmoinen taka-ajatus et sais tuttipullon jäämään pois kun sen käyttö vaikuttaa syömistilanteissa vaikka olis piilossakin ja sama onko siellä vettä tai maitoa niin ruuat tahtoo jäädä syömäti :/Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Kuopuksen imetys loppui 8kk iässä, siitä tuttipulloon ja vähitellen pehmeäkantiseen nokkamukiin. (Heitä se taikamuki mäkeen ja osta silikonikantinen, pehmeänokkainen.)
Jossain 1½ v jälkeen opeteltiin vähitellen juomaan tavallisesta.
Mikä kiiru sulla on?
Siinä on semmonen venttiili, juomaa tulee vain silloin kun imee nokkaa, ei siis voi juoda vain kaatamalla. Eikä myöskään voi kaataa juomia lattialle. =)Alkuperäinen kirjoittaja Miisa78:Mikä on "taikamuki"? Mikä siitä tekee sen taika-jutun ja miten eroaa nokkamukista? (Tyhmänä ihmettelee 4kk äitinä ollut....)
Sama homma ja siksi heitinkin sen poies. Meillä oli loistavat tupperin silikonikantiset, mutta niitä nyt ei enää saa. Sokoksessa oli Nuby tjsp merkkisiä melkein vastaavia. Maksoi jonkun 5e, joten voitte päätellä, ettei ne ny niin hyviä olleet.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä yritin kerran itse juoda siitä taikamukista kun ihmettelin kun ei pojalle kelvannut, naama punaisena sieltä sitten yritin vettä ryystää enkä saanut kun tipan! liekö mulla sitten väärä tyyli ollut.
Meillä 1v poika juo ihan tavallisesta lasista/mukista ilman nokkaa, pullosta nukkumaan mennessä. tuota nokkamukia ei koskaan siis huolinut.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:noin pienelle mukia? meillä hurlutellaan reippasti yli 1v pullosta =) kerran ne vaan pieniä on
siinä 1½v tietämillä ollaan opeteltu nokkamukista juomaan =)