Mä rupean jo olemaan sitä mieltä että mä olen vakavasti sairas.Kokoajan meinaan väsyttää ihan jumalattomasti.Mä varmaan voisin nukkua vuorokaudet ympäri.Pitäsköhän sitä ruveta syömään jotain piristyspillereitä?Vai onko tämä ihan yleistä?
Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:Mä rupean jo olemaan sitä mieltä että mä olen vakavasti sairas.Kokoajan meinaan väsyttää ihan jumalattomasti.Mä varmaan voisin nukkua vuorokaudet ympäri.Pitäsköhän sitä ruveta syömään jotain piristyspillereitä?Vai onko tämä ihan yleistä?
Ei ole muita oireita.ellei tota niskan jumitusta lueta mukaan mutta tuskin tää väsymys nyt siitä johtuu.Tarvii nyt ensi kokeilla noita multitabseja joita tuolla kaapin perukoilla on.Ja jos ei sillä hellitä niin sitten menen kyllä lääkäriin.Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Eihän tuo jatkuva väsymys todellakaan ole normaalia. Väsymykseen voi toki kokeilla jotain multitabseja tms. Mutta suosittelisin myös ihan lääkärillä käyntiä.Lääkäri voisi laittaa sinulle lähetteen labraan. Mahdollisesti myös voisit yrittää saada kilpirauhastestejä. Kilpirauhassairaudet tuntuvat olevan yleistymässä,koska lääkärit tänä päivänä tutkivat paremmin. Toivottavasti saat selville mikä sun väsymyksen aiheuttaa.
Niin ja onko sulla muuten muita oireita,kuin väsymys?