Hakutulokset

1. V

Joulukuiset-07 KESÄKUU

taas katos teksti jonka olis suurella vaivalla kirjottanu enkä nyt kerkee kirjottaa uudestaan! Pöh. Lyhyesti kommentoin kuitenkin: jouluvauva07 ja suzyco, oon kans sitä mieltä että vauvan täytyy saada ruokaa kun sillä on nälkä! Kyllä se tasottuu sit myöhemmin käsittääkseni. Meille ei oo...
  2. V

Joulukuiset-07 KESÄKUU

Poika on siis syntynyt 21.12, jos joku haluaapi lisätä tuohon listaan... Jos vaikka sais nyt kirjoiteltua hieman useemmin :)
  3. V

Joulukuiset-07 KESÄKUU

Heipä hei. Joskus pari kk sitten kävin täällä kattelemassa, ja silloin näytti siltä että kaikki on menossa kerhon puolelle kirjottelemaan... mut on han täällä sentään jokunen jouluäiti vielä! Ite kirjottelin enemmän sillon odotusaikana /en tiiä muistaako kukaan...), mutta pojan synnyttyä ei...
  4. V

**JOULUVAUVAT** helmikuussa

Mäkin oon täällä! Sama selitys kun muonella muulla: oon kyllä käyny lukemassa teidän juttuja, mutta aina on vauva viemässä vähintään toisen käden, joten kirjottelu on sit jääny. Meidän poika on aivan ihana paketti! Täällä siis suurimmaksi osaksi onnellinen äiti. Toisinaan menee toki...
  5. V

**Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

Hyvät joulut kaikille! Pikaisesti: Meidän ihana tonttupoika syntyi 21.12 klo 22.07. Mitat 52cm ja 3,6 kg, nuppi 37cm. Eilen päästiin kotiin ja nyt sitte ihmetellään että mitä tämmösen pakkauksen kanssa tegdään... palailen myöhemmin lukemaan teidän jutut ja kertomaan lisää! Vetiver...
  6. V

Voi ei Minky! Miten ne voi tehdä noin?? Mitä jos sitoisit ittes jollain kettingeillä sinne sänkyyn kiinni? Toivottavasti pääset nyt pian takasin...
  7. V

Paljon onnea Tuitsulle rinsessasta! Että oli se se sit loppujen lopuks tyttö kuitenki...;) Kiitos Schätzchen lohduttavista sanoista... ja muillekin tsemppauksesta! Hitto kun jännittää. Huomenna siis ysiltä pitäis olla sairaalassa, eli aikaa on tosi vähän. Reilu 16 tuntia. Ja yhtäkkiä nyt...
  8. V

Onneks sulla Myrskynmerkki oli kaikki kunnossa! Ja kokemusta on tosta hoitohenkilökunnan "nihkeydestä", tässä tilassa sitä ei todellakaan tarttis tippaakaan! Voi tuntua tosi pahalta jo pelkästään se että ei tarpeeks huomioida... saatika sitte jos ihan suoraan v***uillaan. Jotkut sais kyllä...
  9. V

Heti ekaks siihen tärkeimpään, eli omaan napaan :kieh: Tänään oli sitte se yliaikaiskontrolli. Otettiin sydänkäyrää, ultrattiin, tehtiin sisätutkimusta ja sit ne perus pissat ja paineet. Kohdunsuu oli just ja just sormelle auki ja epäkypsä. Kaikki arvot oli kuitenki oikeen hyvät. Vauvan...
  10. V

Onnea matkaan Minky (vaikka ootkin jo menny aikoja sitte...) Ja isot onnittelut Apalle ja Tiia-Mariannelle! :flower: Mulla on nyt sit aika yliaikaiskontrolliin klo 13. Jänskättää hirveesti et mitä siellä sanotaan... Vetiver 41+5
  11. V

Nora, mun miehen mummo sano mulle et jos on pari pv syömättä niin vauva syntyy. Tollanen vanhan kansan uskomus. Saattais jopa tepsiäkin, mutta ei varmaan oo niin kauheen terveellinen. Mulla kans tullu toi 23 kg ja luulen että vauva viihtyy vähän liiankin hyvin...
  12. V

Älä huolehdi Lumienkeli, täällä ollaan. Ja tiedustelit että mitä sitä oikeen tekis... kuule, mä en kyllä osaa auttaa. Mulla oli tälle päivälle suunniteltu tekemistä, mut se tais sitte mennä mönkään. Olin nimittäin ajatellu lähtee synnyttää :laugh: Oon kans siivonnu, leiponu piparit, kutonu...
  13. V

Eka neuvola. Mitäs siellä tapahtuu?

Syö ahkerasti rautaa niin ei tuu tarvetta mitata joka kerta :kieh:
  14. V

Jookis, mulle sanoi täti neuvolassa, et jos ei nuppi enää kestä niin kannattaa ilmaista siellä polilla että haluaa sen käynnistyksen mahd. pian. Eli saattavat periaatteessa ehdotella että siirretään käynnistystä joulun jälkeen, jos vauvalla on kaikki hyvin. Mä en ainakaan halua odotella joulun...
  15. V

narttu koirista tietäville, olis kysymys..

Samaa mieltä siitä että liikunnan lisääminen tuskin auttaa yhtään, kun sitä tuntuu saavan jo ihan tarpeeks. Kunto vaan kasvaa ja sit koira vaatii sitä aina vaan enemmän pysyäkseen edes siinä kuosissa missä nyt on. Ainakin vieraille vois sanoa, ettei huomioi koiraa tippaakaan kun tulee sisään...
  16. V

Ihanaa Jookis, mä en ollukkaan Viraliinen Pisimmällä Kärvistelijä! :) Mullekin tulee noita jokojoko-puheluita jonkin verran, mutta suurin osa tuntuu tajuavan et ei oo kivaa kun koko ajan kysellään. Oon sanonu kaikille että varmasti ilmotan sit heti ku lapsi on syntyny. Ja lähimmille jo tietty...
  17. V

Mä pistän pari egee likoon Myrskynmerkin puolesta! Täällä tosiaan muutama surkee supistus koko päivänä ja that's it! Ei auta ku mennä nukkumaan. No, vauveli on sentäs ollu pari päivää hiljasempi ku aikasemmin (ei enää niitä monen tunnin jokailtaisia potkunyrkkeilyharjotuksia) että...
  18. V

Tsemppiä Hula! Onnea matkaan! Oliskohan Lumienkelilläkin lähtö käsillä pian kun ei ruokakaan maistu...? Mä jään tänne ihan yksin kohta... :'(
  19. V

Ihania vauvoja!! Onnea nyytin saaneille! :heart: Jotenki kuvittelin eilisen perusteella, että ehkäpä yöllä tai viimeistään aamulla alkaa tapahtua. Mutta ei taaskaan mitään...oon kyllä tosi pettyny. Imuroimalla sain aikaan yhen surkeen supistuksen, siinä kaikki. Eikä mulla oo edes ollu sitä...
  20. V

Rillukka!! Ei mulle vaan ollu samaa vaikutusta!! Mikä mättää??

Yhteistyössä