Hakutulokset

  1. T

    Koiranpentu asiaa neuvoa kaipaan

    Meille tuli viikolla ihana koiranpentu. Yritetään opettaa tyttöä johdonmukaisesti sisäsiistiksi. Saako antaa 8 viikoiselle pennulle Brit Training namupaloja ? Ulkoilutetaan toki ahkerasti ja pissa alusta on myös käytössä. Muutamen kerran on pentu kiltisti mennyt itse pissalle alustalle ja...
  2. T

    Kansanedustajien määrää pitäisi puolittaa

    Jos osaisin niin teksin lakialoitteen kansanedustajen määrän puolittamiseksi. Uskon, että pärjäisimme Suomessa hyvin 100 kansanedustajalla. Mitä mieltä olette ? Sen verran harmittaa nämä hallituksen tekemät säästösuunitelmat.
  3. T

    Ravintolist raskauden aikana

    Hei kaikille1 Te naiset jotka olette saaneet vauvan yli 40 vuoiaana tai suunittelette rakautta mitä vitamiinejä ja ravintolisiä kannattaa syödä ja kuinka paljon ? Syön päivittäin Foolihappoa, D vitamiiniä ja C vitamiiniä Kiitos jos joku jaksaa vastata!
  4. T

    Talveksi kypäräpipo tytölle nyt 4 kk apua kaipaan

    Haluaisin ostaa lahjaksi serkun tytölle kypäräpipon. Postitan sen ulkomaille siellä ei tunneta tätä ihanaa keksintöä. koska oma tyttöni on 12 vuotias en todellakaan osaa päättää mitä kokoa popo pitäisi olla. Tarjota kin saa kohtuu hinnalla. Ostan meilellään erittäin siistin ja hyväkuntoisen...
  5. T

    Lemmikki lehden lukijat

    Etsin artikkeliä joka on ollu Lemmikkilehdessä. Siellä kerrottiin Forever Aloevera First suihkeesta jota voi käyttää kaikille lemikeille. Kerro missä numerossa on kerrottu tästä tuottesta. vikina@suomi24.fi Kiitos
  6. T

    Painen tunne alapäässä voiko olla alkuraskaudessa/ raskausoire ?

    Hei kaikille! Pakko kirjottaa tänne jos olisi kohtalotovereita. Vauvaa olemme yrittäneet kovasti. Takana on kolme keskenmenoa. Kaksi tuuliminaa ja yksi keskenmeno viikolla 11. Viime yönä heräsin kovaan painetunteeseen alapäässä. Pyörin hetken ja ajattelin, että menee ohi. Kävin pissalla mutta...
  7. T

    Clearblue Digitaalinen Ovulaatiotestistä kysyisin ei tomi!!

    Ostin näitä kalliita testejä. Testi alkaa kyllä vilkkumaan kuten ohjeessa sanotaan, mutta hetken kuluttua ruutuun ilmestyy testi ja kirjan kuva. Missä on vika? Miten saan testin toimimaan ? Kiitos vastauksista
  8. T

    xtravaganza KOKEMUKSIA KAIPAAN

    Haluasin aloittaa ohjattua painonpudotusta koska kaipaan sitä ryhmän tukea. Olin joskus painonvartijoissa ja koin sen hyväski. Nyt olen siis lukenut xtravaganza painonpudotuksesta. En halua aloittaa sillä kovalla linjalla syömällä niitä pussikeittoja koska koen, että se on turhaa rahastusta ja...
  9. T

    Varokaa zalandosta tilaamista

    Haluan tulla kertomaan oman kokemuksen tästä firmasta. ENSIMMÄISET 2 tilausta toimi hienosti. Maksoin tuotteet VISALLA ja sain muutaman päivän sisällä sitä mitä olin tilannut. Olin todella tyytyväinen. Kolmannen tilauksen tein 29.11. 2012 tavarat tuli nopeasti. Paketissa oli 3 kpl neisten...
  10. T

    2 tuulimunaa ja 1 keskenmeno onko toiveita viellä tulla raskaaksi ?

    Hei Kaikille Minulla on siis todettu 2010 tuulimuna raskaus jonka jälkeen oli hiljasta. Vuonna 2012 sain keskenmenon viikolla 6 ja nyt viimeinen on jälleen tuulimuna tammikuu 2013. Tämä viimeinen tuulimuna on juuri todettu ja odotan pääsyä polille. Lääkäri ehdotti jälleen kemiallista...
  11. T

    2 tuulimunaa ja 1 keskenmeno onko toiveita viellä tulla raskaaksi ?

    Hei Kaikille Minulla on siis todettu 2010 tuulimuna raskaus jonka jälkeen oli hiljasta. Vuonna 2012 sain keskenmenon viikolla 6 ja nyt viimeinen on jälleen tuulimuna tammikuu 2013. Tämä viimeinen tuulimuna on juuri todettu ja odotan pääsyä polille. Lääkäri ehdotti jälleen kemiallista...
  12. T

    Keskenmeno ja ruskean vuodon kesto

    Minulla on ilmesisesti alkamassa keskenmeno. Raskausviikkoja 11+2 (eilisessä ultrassa näkyi heikko syke n 7 viikkoa). Pelkään keskenmenoa koska viikkojen ero on näin selkeä. Ruskea vuoto/aamulla myös hiemen verta alkoi 2 pv sitten. Kipuja ei ole. Te jotka olette keskenmenon kokeneet kuinka...
  13. T

    Keskenmeno ja ruskean vuodon kesto

    Minulla on ilmesisesti alkamassa keskenmeno. Raskausviikkoja 11+2 (eilisessä ultrassa näkyi heikko syke n 7 viikkoa). Pelkään keskenmenoa koska viikkojen ero on näin selkeä. Ruskea vuoto/aamulla myös hiemen verta alkoi 2 pv sitten. Kipuja ei ole. Te jotka olette keskenmenon kokeneet kuinka...
  14. T

    Heikko syke ja varhaisvuotoja

    Kävin eilen ensimmäisessä ultrassa yksityisellä koska tumman ruskea vuotoa alkoi. Olin ihan varma että lääkäri ilmoittaa raskauden keskeytyneen.Yllätys kuitenkin oli että alkio oli kiinittynyt ja lääkäri havaitsi heikon sykkeen. Nyt sain sitten uuden ajan naistenklinikalle 5 pv kuluttua...
  15. T

    Heikko syke ja varhaisvuotoja

    Kävin eilen ensimmäisessä ultrassa yksityisellä koska tumman ruskea vuotoa alkoi. Olin ihan varma että lääkäri ilmoittaa raskauden keskeytyneen.Yllätys kuitenkin oli että alkio oli kiinittynyt ja lääkäri havaitsi heikon sykkeen. Nyt sain sitten uuden ajan naistenklinikalle 5 pv kuluttua...
  16. T

    Ruskea vuoto ja keskenmeno

    Hei Minulla on menossa rv 10 + 6. Eilen kävin labrassa ottivat ensimmäisen verikokeen sekä kävin ensimmäisessä neuvolassa. Kaikki oli hyvin. Eilen illalla huomasin pientä ruskehtavaa vuotoa. Ei mitään kipuja. Seuraavana päivänä eli tänään vuotoa ei enää ole. Torstaina olen menossa...
  17. T

    Raskausoireet

    Raskausoireet Olemme yrittäneet vauvaa jo pidemmän aikaa. Nyt luulin jo tarpänneen koska rinnat ovat arat ja turvonneet sekä minulla on turvonnut olo ja mielialat vaihtelee sekä iltaisin palelen. Kuukautiset eivät ole alkaneet, mutta pienen pientä vaalenpunaista vuotoa on tänään paperissa...
  18. T

    Raskausoireet

    Olemme yrittäneet vauvaa jo pidemmän aikaa. Nyt luulin jo tarpänneen koska rinnat ovat arat, turvonneet turvonnut olo ja mielialat vaihtelee sekä iltaisin palelen.Kuukautiset eivät ole alkaneet, mutta pienen pientä vaalenpunaista vuotoa on tänään paperissa ollut yhden kerran kun kävin...
  19. T

    Vhh ruokavalio ja arki

    Olen marraskuun alussa aloittanut vähähiilihydraattisen ruokavalion ja hyvältä tuntuu. Jätin pois kokonaan perunan, leivän, makaroonin ja riisin. En omista vaakaa niin ei tiedä onko kiloja lähtenyt. Olisi kiva löytää joku kenen kanssa voisin kirjoitella aiheesta.
  20. T

    Soneran kytkykauppa puhelin

    Voi auttakaa jos tiedätte. Eilen äitini kävi Citymarketissa ostoksilla ja siellä hyökkäsi hänen kimppuun puhelin myyjä. Myi hänelle kytkypuhelimen. Onko maanantaina mahdollista peruuttaa tämä kauppa ? Äiti kävi tänään siinä Citymarketin myyjällä joka ei suostunut tekemään asialle mitään antoi...

Yhteistyössä