Hakutulokset

  1. S

    Millä tienaa jos on vähätuloinen muutoin? Ideointia..

    novelleja lehtiin. Maalaan kortteja (myynnissä paikallisessa käsityöliikkeessä). Ompelen uniikkivaatteita myyjäisiin. Kasvatan keväällä ikkunalaudat ja varapöydät täyteen kesäkukkien ja kurkun ja tomaatin taimia ja myyn niitä. Hankin kirpuilta (ja roskalavoilta) vanhoja huonekaluja...
  2. S

    Kaikki Yh:t

    Lapsiaoli silloin 6, vanhin 16 ja nuorin 3. Sittemmin olen saanut kaksi lasta miehen kanssa, joka on kyllä aktiivisesti mukan lastensa elämäss, mutta emme ole avo- emmekä avioliitossa emmekä moista suunnittele. (Iltatähteä sen sijaan yllä suunnittelemme) Alaikäisiä kahdeksasta lapsestani on 5...
  3. S

    kuinka monta isovanhempaa?

    on famo ja fafa (Kuolleen mieheni vanhemmat) mummi ja ukki (Kahden nuorimman lapsen vanhemmat) tummu ja tuhari (Minun vanhempani) ja Allimummo (joka tuli vanhemmilleni lapsenhoitajaksi kun minä olin vauva, pysyi siellä läpi minun ja kaikkien sisarusteni lapsuuden ja nykyään hoitaa sisareni...
  4. S

    Hoitavatko isovanhemmat?

    Minun vanhempani hoitavat aika vähän - koska kumpikin on vielä työelämässä. Isäni kuitenkin pitää "pyhänä" kahta kesäistä viikkoa, jolloin kiertää maata ja käy Kaustisen kansanmusiikkiestivaaleilla kaikkien (tai ainakin kaikkien vapaaehtoisten) lastenlastensa kanssa. Kuuden vanhimman lapseni...
  5. S

    Missä iässä äidiksi

    Eli ensimmäistä kertaa tulin äidiksi 18-vuotiaana. Sitten 19, 21, 23, 27, 29, 31, 39 ja 41. Yhden toivoisin vielä saavani

Yhteistyössä