Hakutulokset

  1. G

    Hei uusi esittäytyy ja kyselee!

    heippa Sinitär1. Muistaakseni ainakin verikokeilla saatava FSH- arvo on sellainen, joka kertoo kannattaako IVF:ään ryhtyä. Liian korkea arvo voi olla merkki siitä, että munasarjojen toiminta saattaa olla hiipumassa. Toivotaan, että pääset pian kokeisiin ja saatte hoidot alkamaan...
  2. G

    Hei uusi esittäytyy ja kyselee!

    Sinitär1: minulta otettiin verikokeet ainoastaan kierron kartoituksen yhteydessä, kierron alku- ja loppupuolella. Siis silloin, kun vasta tutkittiin lapsettomuutemme syitä. Ennen IVF:ää otettiin minulta ja mieheltä ns. infektiopaketti, jolla testataan ettei ole hiv:iä tai hepatiittia. Mutta ei...
  3. G

    HCG 17 ja lääkkeiden jatkaminen

    Minulla oli PAS:n jälkeen pp 14 HCG 16. Klinikan hoitaja kehotti käymään uusintaverikokeessa, jonka tulos piti myös soittaa lääkärille. Kävin tokassa testissä pp 20 ja HCG oli enää 7, joten sain lopettaa lääkityksen. Hoitaja sanoi, että PASsissa alkio voi kiinnittyä myöhemmin, joten siksi...
  4. G

    Keskeytynyt IVF /ICSI

    Hei lumienkeli Ikävä kuulla, että hoitonne keskeytyi. Minullakaan ei valitettavasti ole kokemusta tuosta munasarjojen yliaktiivisuudesta, mutta ajattelin kirjoittaa silti. Olen joltakin lapsettomuuspalstalta lukenut, että esim. vaikean pco:n yhteydessä IVF/ICSI aloitetaan Clomifen- tableteilla...
  5. G

    IVF marras/joulukuu

    Iltaa! Törmäsin ketjuunne kerätessäni voimia marraskuun lopulla olevaan PAS:iin. Roppakaupalla onnea ja hyviä vointeja teille jokaiselle! Oikeastaan syy, miksi kirjoitan on Krisin ongelmat apteekissa Zumenonien hankinnan suhteen. Kävin tänään itse juuri samoilla ostoksilla :) ja tosi hurjat...
  6. G

    Toiselle hoitokierrokselle lähtijöitä

    [/b]Tiina80, paljon voimia ja lykkyä ivf:ään! Toivotaan että tämä on juuri se hoito, joka tuo leikkikaverin esikoisellenne :) Anni77[b], tosi mukava kuulla, että pääsette jatkamaan, tai vähintäänkin keskustelemaan hoitojen jatkosta jo ensi keväänä. Sellainen tuntuma minullakin on, etten...
  7. G

    Toiselle hoitokierrokselle lähtijöitä

    Hei vaan CarnevalGirl ja tervetuloa mukaan! Mulla on vähän sama juttu kuin Sulla, että miekkosen pitää vielä vähän saada sulatella ajatusta kolmannesta lapsesta. Hän pohtii vielä taloudellista puolta, miten pärjättäisiin ja lisäksi hän vasta vähän aikaa sitten kertoi, miten henkisesti raskaana...
  8. G

    Toiselle hoitokierrokselle lähtijöitä

    Hei vaan Anni77 ja jeps1, mukava kuulla teistä. Sydämelliset onnittelut pienokaistenne johdosta! Paljon onnenpotkuja jeps1 uuteen kierrokseen, hui miten lähellä olette jo uutta yritystä! Tulethan kertomaan, miten kaikki sujuu :) Kiitos viisaista sanoistasi Anni77. Huomaa, että olet pitkän...
  9. G

    Toiselle hoitokierrokselle lähtijöitä

    Löytyisiköhän täältä muita, jotka ovat harkitsemassa uudelleen lapsettomuushoitoihin lähtemistä, ensimmäisen tai ensimmäisten lasten syntymän jälkeen? Kaksostyttöni syntyivät 09/05 ja toivoisin heille sisarusta jossakin vaiheessa. Lapsemme saivat alkunsa yksityisellä puolella ivf:n avulla ja...

Yhteistyössä