Hakutulokset

  1. W

    Mitä tämä nyt on?!

    Se sano, että halus kokeilla ns "uutta ja jännää".. Nykynen X oli aina tosi tarkka mun menemisistä eli töistä kotiin ja vapaa aikana en olis millään saannu lähteä minnekkään ilman häntä. Lasten ei ole tarvinnu kuunnella huutoa onneks sillä ollaan pystytty keskustelemaan inhimillisellä äänen...
  2. W

    Mitä tämä nyt on?!

    Sen veli on useasti meillä ja katsoo lapsia jos on pitäny lähteä jonnekkin "asioille".. Tosi ahdistavaa, kun plkkä ajatuskin saa voimaan pahoin.
  3. W

    Mitä tämä nyt on?!

    Pulkka: Meillä on 1-vuotias tyttö ja 3-vuotias poika. Mä aloin epäillä pettämistä, kun eukko alko kantamaan puhelinta jopa vessassa asti.. Kyllä se pettäminen aina tulee ilmi ennemmin tai myöhemmin. Kiitti koivunkäpy.
  4. W

    Naisen pienet rinnat

    Mun mielestä ei ole niin väliä onko ne rinnat pienet vai isot kunhan nainen on itsevarma eikä häpeile rintojansa. Jos joutuis valitsemaan kahdesta ääripäästä valitsisin ne pienemmät, koska liian isot ei ole niin eroottiset!
  5. W

    Vaimo+vauva "ällöttävät"

    Ei voi ymmärtää, että tehdään lapsi ja sitten se "yllättää", kun se sitten sontii ja puklailee..hei herää oikeesti todellisuuteen! Mieti miltä sun lapsesta tuntuis jos se joskus sais tetää mitä sä oot ajatellu siitä! Mä ainakin oon rakastanu mun lapsia aina enkä voisi niitä mistään syyttää...
  6. W

    Mitä tämä nyt on?!

    Näin sitä sitten käviki, että eukon kulissi romahti ja sain selville viaraissa käynnit... paska säkä ei voi muuta sanoa. Kysyin maanantaina kotiinpäästyäni, että missä eukko on päivää viettäny..vastas olleensa kotona koko päivän..sit ihmettelin miten voi olla mahdollista, koska kaveri näki sen...
  7. W

    Mitä tämä nyt on?!

    En nyt tiedä onko oikea ketju tätä kysyä.. Mä oon nyt aika varma, et puoliso käy vieraissa, kun kaveri oli nyt aamulla käymassä meidän kotikulmilla ja oli nähny emännän jonkun ukon seurassa...? yritin soittaa kysyäkseni päivän kuulumiset, mut ei saa kiinni ainakaan puhelimesta. En tahdo...
  8. W

    muita, keille kelpaisi seksi vaikka päivittäin?

    Mä yritin viikonloppuna saada petipainia aikaiSEKSI ja itse asiassa lauantaina näytti jo lupaavalta, mut eihän siitä mitään tullu... Tää uros harrastaisi seksiä halujen puolesta useasti vuorokaudessa. Puoliso on harvoin hyvää tulee mielellä :headwall:
  9. W

    Mitä tämä nyt on?!

    Kiitos neuvoista koivunkäpy, mut meillä on ehkäisynä hormooni kierukka.. Voiko se kierukka aiheuttaa haluttomuutta? Viime kerralla sain puolison syttymään juurikin niin, että otin takaapäin halaus otteen ja suukottelin kaulaa jne..
  10. W

    Mitä tämä nyt on?!

    Nyt se myrkyn lykkäs! Tänään töistä tullessani otti sitten itse puheeks mikä sinäänsä tosi hyvä juttu, mutta koko homma meni nurinperin eli tämän puutteessa olon syy on nyt mussa "liiallisen yrittämisen" takia...romanttiset illalliset ja hyväily on nyt vaan liian imelää! Mä jäin ihan...
  11. W

    Mitä tämä nyt on?!

    Se joka keksii "pihtausbakteerin" parannuskeinon saa varmaan mainetta ja kunniaa...luulisin..hmm.. :p Mua ihmetyttää ettei voi edes keskustella kehittävästi vaan suuttuu ja sanoo, ettei mikään ole vialla, mut pakkohan jossakin mättää jos pariin otteeseen harraastellaan per vuosi. Tässähän...
  12. W

    Mitä tämä nyt on?!

    Pistämpäs tänne ekan viestini. Meillä on taas on tämä tosin päin!..eli vaimo on halukas petihommiin todella harvoin nuorimman syntymän jälkeen. Vajaan vuoden aikana ollaan oltu ns lähekkäin kaks kertaa ja tällä pojulla haluja riittäis vaikka jokapäiväiseen peuhaamiseen. Voiko liika innokkuus...

Yhteistyössä