Mitä tämä nyt on?!

Se sano, että halus kokeilla ns "uutta ja jännää"..
Nykynen X oli aina tosi tarkka mun menemisistä eli töistä kotiin ja vapaa aikana en olis millään saannu lähteä minnekkään ilman häntä.
Lasten ei ole tarvinnu kuunnella huutoa onneks sillä ollaan pystytty keskustelemaan inhimillisellä äänen korkeudella ja nyt oikeastaan txt viesteillä.
Vaikka en ole akkaa pistäny nurkkaan karjumalla sen sijaan saa hyvin halentavia katseita sukulaisilta ja mä lähinnä säälin ja halveksun tuommoista ihmistä.
 
Mä en kommentoi tuohon sun elämäntilanteeseen mitään, vaan kysyn, että voiko sun oikean nimen tunnistaa tuosta sun nimimerkistä??
Mä luulen, että meillä on yksi yhteinen tuttu, jos sä olet se, kuka mä luulen sun olevan.
Laita vaikka yv tulemaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:
Alkuperäinen kirjoittaja wwwmijäs80:
Sen veli on useasti meillä ja katsoo lapsia jos on pitäny lähteä jonnekkin "asioille"..
Tosi ahdistavaa, kun plkkä ajatuskin saa voimaan pahoin.
Mä jo mietinki..
Meillä just ukon kans oli puhetta joskus et mulla ei ois ees mahkuja käydä vieraissa aina on vähintään toinen muksuista paikalla.
Kysys akalta mikä ajo vieraissa käymään.. sit voit rääkätä sen hitaasti kituvaks niin sanotusti..
Täytyypä sanoa etten arvosta akkaas kovinkaan korkeelle (en kyllä vieraissa käyviä miehiäkään)
Tässäpä neuvo naiselta jonka mies kävi vieraissa senkun ehti esikoisen syntymän aikoihin. A) älä missään tapauksessa ota lapsia pelinappuloiksi B) Pettämisessä yleensä haetaan jotain mikä on omassa suhteessa pielessä. Eli miettikää yhdessä, että voiko suhteen pelastaa ja miksi tähän on päädytty C) älä missään vaiheessa halveksi puolisoasi lasten nähden, hän on heille rakas äiti oli sitten tehnyt mitä tahansa.D) jos ero tulee niin harkitkaa sitä todella tarkkaan. Melkein aina liiton voi pelastaa ja luottamuksen palauttaa. Sanotaan ettei tiikeri pääse raidoistaan, mutta tämä väite on todistettu monasti vääräksi!!!Jos petos jatkuu niin sitten on parempi varmastikkin erota.

Minä en hyväksy pettämistä, mutta olen oppinut sen ymmärtämään, että asiat ei aina ole mustavalkoisia ja kukaan ei ole täydellinen. vaikeaa on luottamuksen palauttaminen, mutta tsemppiä ja haleja!!!
 
Ettekö naiset tiedä, ettei päänsärkyä voi laittaa tekosyyks sille, ettei halua seksiä? Luin vasta jonkun seksiterapeutin vai minkä kirjotuksen päänsärystä ja seksistä ja hän sanoi seksin jopa lievittävän päänsärkyä!!! Kun eräänä iltana päätäni särki, mikä on aika yleistä kun kahden pienen lapsen äitinä saan nukuttua vähän ja lapset vie voimia muutenkin..mieheni halusi seksiä, enkä millään olisi jaksanut eikä edes huvittanut ja painuin pehkuihin haaveillen kunnon yöunista. Mies tuli perässä ja vaipui oman peittonsa alle toivottaen hyvää yötä. Hetken mietittyäni päivän tapahtumia muistin seksiterapeutin tarinan ja hyppäsin mieheni peiton alle :) Eipä särkenyt päätä enää :)
Vaikkei aina itse haluaisi tai jaksaisi, kannattaa sitä joskus myöntyä kumppanin iloksi ja siitä se kääntyy omaksikin iloksi!!!
 
petetylle jaksamisia!Tympeetä tommonen...
Meillä enemmänki niin päin et mies tahtos kokoajan,ja ei siinä tahtosin kyllä itekki mut en kait ehi aatellakkaa moista ku poika(2kk) jo rääkäsee :LOL: mutta vakavasti puhuen,kaikki te joilla tää onkelma on niin voishan sitä koittaa selittää et tuntuu melko pahalta kun toinen aina torjuu,ja eikä sitä sit enää viitti koittaakkaan ku tulee kuiteski vaan torjutuksi.Meillä oli joskus aiemmin kans tilanne sellanen et mä oisin halunnu useestikki mut mies ei,aika äkkiä lopetin koittamisen just ton takia...

Mikä siinäkin on,ettei voi vaikkei niin hirveesti haluttas.Voihan sitä joskus toisen mieliks,ja yleensähän sitä äkkiä innostuu vaikkei aluks haluttanukkaan...
 

Yhteistyössä