Vaimo+vauva "ällöttävät"

  • Viestiketjun aloittaja Epäröivä
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mä voin sanoa suoraan että seksi ällötti MINUA vauvan syntymisen jälkeen. Ukko tuntui niin likaiselta ja ällöttävältä ja kömpelöltä ja tyhmältä ja lapselliselta narsistilta joka oli KATEELLINEN VAUVALLE.
Ukko ei todellakaan edes halunnut kasvaa ISÄKSI.
Paskat siinä jaksaa vielä ukkoa hoitaa ja lässyn lässyn ymmärtää ja. Seksi ei maistunut minulle siksi,että olin TODELLA VÄSYNYT. Ukko ei tehnyt mitään vauvan hoidossa, ei yhtään mitään.
Eli tee osasi lapsen hoidossa ja anna vaimollesi aikaa rentoutua ja hoitaa ITSEAÄÄN EI SINUA. Vasta sen jälkeen hän jaksaa huomioida myös sinut.
Vaimo tarvii OMAA aikaa, vasta sitten kykenee huomioimaan myös sinut. Lapsessa on kuitenkin kiinni kaiken aikaa. Kun lapsi illalla nukahtaa, on kamalaa, jos mies heti odottaa vaimon hoitelevan hänet.
 
voi apua
Jos tuo on mies ja tositapaus, niin sääliksi käy vaimoa ja lasta.. ja miestä älyn puutteesta. Oikeasti.

Mies ruikuttaa että jotenkin se ei vaan sovi mulle tuo arkirutiini, vaipparumba, puklailut ym ym..
Oliskos pitänyt pikkusen miettiä tuota ennen sitä lapsen tekoa???

Tuskin vaimoskaan paskavaipoista nauttii mutta se on velvollisuus, hänelle ihan yhtä lailla kuin sinulle!!!
Luuletko voivasi vain jättää tekemättä kaiken ainoastaan siksi että se nyt ei vaan sovi sulle???
Lapsi on myös sun vastuullasi, etkä voi valita niitä velvoitteita mitä haluat hoitaa!

Olet selvästi niin mukavuudenhaluinen ja kylvet itsesäälissä koska olet menettänyt seksielämän ja hyväkroppaisen vaimon, ettet tajua että se arki on koittanut ja se pitää vain hoitaa!

Koitahan miettiä omia velvoitteitasi, mitä sinun vastuullesi kuuluu, ja mitä voisit tehdä helpottaaksesi vaimosi oloa. Kokeilehan sitä vauvan hoitoa vaikka 24h niin tajuat ettei se vaimokaan sitä ihan aina pelkästä mielihyvän tunteesta tee. Se "ällötys" on teidän yhteinen lapsenne josta teidän molempien pitää pitää huolta.


Autahan sitä vaimoa, ja kuten moni ehdotti, lyö vaimolle tukku rahaa kouraan, kehota menemään rentoutumaan ja sano hoitavasi lastanne koko päivän.

Ja tee tuo useammin kuin kerran!

Nouse sieltä itsesäälistä.
 
vaimo minäkin
Ymmärrän sinua. Mies jää taka-alalle vauvan synnyttyä. Mutta menee ohi kun lapsi kasvaa. Saat kyllä vaimosi takaisin ja opit isyyteen tunnepuolellasi. Lapsen saaminen ja vanhemmaksi tuleminen on ehkä suurin haaste ihmiselle ja hänen kehitykselleen elämässä. Joskus se on karikkoinenkin tie. Olette ajautuneet vaimonne kanssa hetkeksi erilleen lapsen synnyttyä. Teidän välillänne ollut symbioosi on katkennut ja löydätte uusia puolia toisistanne, mitä ette ennen ole nähneet rakkauden huurussa. Tärkeätä on kuitenkin yhteinen halu selviytyä ja onnistua. Kyllä se sävel siitä vielä löytyy.
 
PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo minäkin:
Ymmärrän sinua. Mies jää taka-alalle vauvan synnyttyä. Mutta menee ohi kun lapsi kasvaa. Saat kyllä vaimosi takaisin ja opit isyyteen tunnepuolellasi. Lapsen saaminen ja vanhemmaksi tuleminen on ehkä suurin haaste ihmiselle ja hänen kehitykselleen elämässä. Joskus se on karikkoinenkin tie. Olette ajautuneet vaimonne kanssa hetkeksi erilleen lapsen synnyttyä. Teidän välillänne ollut symbioosi on katkennut ja löydätte uusia puolia toisistanne, mitä ette ennen ole nähneet rakkauden huurussa. Tärkeätä on kuitenkin yhteinen halu selviytyä ja onnistua. Kyllä se sävel siitä vielä löytyy.
Tätä mä en just tajua. EI OLE NORMAALIA, ETTÄ MIES EI HOIDA VAUVAA!!! :headwall:
 
vaimo minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo minäkin:
Ymmärrän sinua. Mies jää taka-alalle vauvan synnyttyä. Mutta menee ohi kun lapsi kasvaa. Saat kyllä vaimosi takaisin ja opit isyyteen tunnepuolellasi. Lapsen saaminen ja vanhemmaksi tuleminen on ehkä suurin haaste ihmiselle ja hänen kehitykselleen elämässä. Joskus se on karikkoinenkin tie. Olette ajautuneet vaimonne kanssa hetkeksi erilleen lapsen synnyttyä. Teidän välillänne ollut symbioosi on katkennut ja löydätte uusia puolia toisistanne, mitä ette ennen ole nähneet rakkauden huurussa. Tärkeätä on kuitenkin yhteinen halu selviytyä ja onnistua. Kyllä se sävel siitä vielä löytyy.
Tätä mä en just tajua. EI OLE NORMAALIA, ETTÄ MIES EI HOIDA VAUVAA!!! :headwall:

Tarkoitin sitä tunnepuolta. Äidin huomio siirtyy vauvalle. Tietysti isän on vauvaa hoidettava. Ja siis minusta on ihan oikein, että vauva saa sen huomion. Itse kun tulin äidiksi, ajattelin vaan vauvaa ja huomioin vaan hänet. Hyvällä itseluottamuksella varustettu mies kestää sen, mutta eihän niille tunteille mitään silti voi. Pitäähän niistä puhua. Moni mies varmaan tuntee samalla tavalla kuin ap.
 
PahaSilmä
Mikä siinä tunnepuolessa on muka miehellä vaikeampaa, kuin naisella? Siinähän sitä molemmat odottaa 9 kuukautta ja siinähän se vauva on. Hoidettavana. Vaipat vaihdettavana.
 
vaimo minäkin
En vastaa enää kun en jaksa alkaa väittelemään ja kinaamaan. Riidanhakuisuus ei mielestäni kuulu tänne palstalle. Jos on tarve purkaa agressioita, niin sen voi tehdä myös jollakin muulla keinoin.

Ihmisillä on eri tulkintoja asioista. Minun näkemykseni ja kirjatietoni mukaan äidille herää lapsesta vaisto heti vauvan syntymän jälkeen, symbioosi joka on niin vahva, että se unohtaa alleen kaiken muun. Isälle ja vauvalle ei heti tätä symbioosia tule. Isä siis voi tuntea itsensä hyljätyksi.

Hyvää yötä. Mielipiteeni eivät ole ehdottomia eikä niitä tarvitse jyrätä. Tässä vain pohdin asioita kuten te muutkin, ihan hyvällä siis. Menen nyt.
 
Ei voi ymmärtää, että tehdään lapsi ja sitten se "yllättää", kun se sitten sontii ja puklailee..hei herää oikeesti todellisuuteen!
Mieti miltä sun lapsesta tuntuis jos se joskus sais tetää mitä sä oot ajatellu siitä!
Mä ainakin oon rakastanu mun lapsia aina enkä voisi niitä mistään syyttää vaikka seksi ei olisi enää siltä mitä se ehkä aikaisemmin on ollu..
Tärkeysjärjestys elämässä kuntoon.
 

Yhteistyössä