Hakutulokset

  1. K

    Hiki haisee 6-vuotiaalla

    Säälittää toi meidän 6-v syksyllä eskarin aloittava, sillä on nyt keväällä ruvennut kainalohiki haisemaan. Lapsi on vielä todella arka ja ujo, herkästi itkevä. Pelkään, että häntä ruvetaan kiusaamaan vaivan takia. Koska hänellä ei ole mitään murrosiänmerkkejä hienhajua lukuunottamatta, niin...
  2. K

    clomifen + terolut

    Minulla on pco ja yritän tulla raskaaksi. Olen syönyt teroluteja, jotta kuukautiseni tulisivat säännöllisiksi, ja nyt lääkäri kirjoitti vielä clomifeenejä. Hänen puheistaan sain sellaisen kuvan, että sitten kun otan viimeisen terolut-kuurin, aloitan kuukautiskierron 5-9 pv ottamaan glomifeeneja...
  3. K

    ihokarvojen poisto laserilla

    Onko kenelläkään kokemusta tästä hoidosta? Itse olen menossa piakkoin ekaan hoitoon ja odotukset ovat suht korkealla. Tosin olen varautunut siihen, että aivan kaikki eivät lähde veks. Kertokaas kokemuksista, kävikö kipeää, kuinka monta kertaa hoito piti tehdä, että tulos suht hyvä, paljonko tuli...
  4. K

    Päässä keittää miehen muistin takia..!!!

    sil on yhtä huono muisti kun dementikoilla!! Lähti just viemään tyttöä kerhoon, ja sanoin, et vie mun kirje samalla postiin ja laitoin kirjeen sen puhelimen päälle! Tossahan se kirje sit yksinään möllötti pöydällä, miehen puhelin oli kyllä häipynyt!! ja kauppareissut, teen aina listan...
  5. K

    vauvakuume, mutta äiti terveeksi ensin...

    Onko muita samassa jamassa olevia?
  6. K

    itsepäinen 5-vuotias

    Poika vikuroi vastaan kun rupesin remontoimaan hänen huonettaan. (Aiemmin jo asia keskusteltu ja poika suostui, että huone remontoidaan) Yhdeltä seinältä jo revin vanhat tapetit pois. Nyt poika vaatii, että muihin seiniin ei saa koskea!!! Hän osaa olla tosi itsepäinen. On tämäkin kun saan...
  7. K

    3,5 vuotiaalla karstaa

    Tytölläni on vauvasta asti ollut karstaa päässä ja jo vauvana hänellä oli paljon tukkaa. Ajattelin, että kyllä se sitten aikanaan lähtee pois, välillä laitoin öljyä ym. päähän, lakin päähän ja sitten kammalla/vauvaharjalla rapsuttelin, mutta vaikeaa se oli kun oli tukkaa. Nyt kun on jo 3,5...
  8. K

    lihasrevähdys yskiessä

    Onko kellään katkennut kylkiluita tai lihas revähtänyt yskiessä? Mulla on nyt ollu kova yskä jo monta viikkoa, ja sitten alkoi pistävä kylkikipu ja kylki tuli jo ihan kosketusaraksikin. Lääkärillä olen käynyt, kaikki näyttää olevan kunnossa, keuhkot, sappi, munuaiset, kylkiluut. Ainut vaihtoehto...

Yhteistyössä