Hakutulokset

  1. K

    Leikkivinkkejä kaipaillaan pikkutaaperoille pienryhmään

    Olisko ideoita miten saadaan kaksi puolitoistavuotiasta ja yksi kolmevuotias leikkimään/toimimaan yhdessä? Itselleni tulee mieleen palloleikit hyödyntäen sellaista ryömintätunnelia tai koria, sormimaalaus... mitäs muuta sitä keksisi.. Siis vinkkejä kaipaillaan tähän pinoon :)
  2. K

    karmivaa!!!

    Lähdin tänään aamupäiväksi tytön kanssa puistoon ja kun tultiin kotio niin radio huusi täysillä. Siis TOSI kovalla, kuului hyvin jo hissille. Olin jättänyt päälle normaalivolyymille. Lisäksi tv:n päältä oli digiboksin kaukosäädin pudonnut lattialle, patterit lattialla levällään mutta...
  3. K

    Halutaan vuokrata kaksosrattaat heinä-elokuuksi PK-seudulta

    Moikku! Tarvittaisiin vuokralle kaksosrattaat heinä-elokuuksi. Kaikki mallit käy kunhan niihin menee kaksi taaperoa, vierekkäin, peräkkäin, päällekkäin, miten päin vaan.... :D Tarjoa YV:llä jos sulla on PK-seudulla kesällä sellaiset joutilaana. Voin noutaa/palauttaa kotioveltasi.
  4. K

    Helsingin Herttoniemenrannan pikkutaaperoiden hiekkalaatikkopartiot hoi

    Kevät on tullut Tuorinniemeenrantaankin... onko siellä muita Hertsikanrannan puistoissa pikkutaaperoiden kanssa käkkiviä jotka kaipaa mutkatonta ja mukavaa hiekkalaatikkoseuraa? Täällä 1 v 1 kk tytön äiti, vaellellaan pari kertaa päivässä puistoissa ja pihoilla... Olisi mukavaa kokoontua...
  5. K

    Olenpas torvi

    olen tässä stressannut pari viikkoa että voi kauhia kun kesäaikaan siirrytään, kun meidän aamuvirkku 1 vee herää nykyjäänkin jo viiden-kuuden aikaan. En sitten muistanut että kesäaikaan siirretään tunti ETEENPÄIN... Nyt helpotti kummasti... =)
  6. K

    Entisen Hyvän Nukkujan harharetket - meneekö ohi ilman unikoulua?

    Täällä eräs epätoivoinen äiti, tyttö nyt 10 kk ja risat. Nukkui kolmekuisesta asti ihanasti 20-05 ilman syöttöjä (pumppumaito/pulloruokittu) ja seitsenkuisena alkoi tämä hirvee härdelli. Oppi konttaamaan ja sen jälkeen ei sitten taas ollakaan kahta tuntia kauempaa yhtäjaksoisesti nukuttu...
  7. K

    Hampaiden teko ja kuume..

    ..voiko hampit nostattaa kovinkin korkeaa kuumetta? Meidän 9kk tytöllä aikaisin tänä aamuna pyllystä mitattuna 39,4c.. supoilla laski ja nyt on kun ei mitään oliskaan, ei nuhaa ei yskää.. kuinka korkeita lämpöjä olette hampaiden tulon takia mittailleet?
  8. K

    7 kk tytöstä tullut varsinainen rääkyjä...

    Viikon vajaa 7 kk tytöstä on tullut varsinainen rääkypilli ja sellasta 'tekoitkua' ja kurkku suorana kiljuntaa puolet päivästä vaikkei mitään hätää ole. On kyllä väsynyt puolet päivästä mutta nuku ei enempää kuin puoli tuntia kerrallaan kolmesti päivässä (kuten on 3 kk iästä asti tehnyt...
  9. K

    Teutonia spiriteistä

    Saako Spiritit kasaan ja auton takapaksiin ilman istuinosan irrottamista? Meillä iso farmari joten tilaa on mutta haluan vaunut jotka menee yhtenä palana kasaan!! :) ihan kypsä omiin i'coo peak 3:siin!!!
  10. K

    Miksi aina pottua ?

    Osaako joku nyt valaista, miksi kiinteät useimmiten aloitetaan perunalla, porkkanalla tai maissilla, joista kaikki varsinaisia tärkkelyspommeja?? Eikös niistä jo mene pienellä masukin mene kovalle kun ovat varsin köyhiä kuitupitoisuudeltaan? Itse ajattelin aloitella tytölle maistattelun...
  11. K

    Taas perätilasta, ja missä liikkeet tuntuu?

    Moi, gallupintynkää teille joilla vauveli viihtyy perätilassa: missä ja miten tunnette liikkeet? Oletteko huomanneet itse istuuko ns.linkkuveitsiasennossa vaiko täydellisessä perätilassa jalat ristissä? Mulla todettiin viime viikolla perätila neuvolassa tarjontaa ultratessa. Ensi viikolla...
  12. K

    Lievä raskausdiabetes: syntymäpainoista ja paastosokerista

    Moi kaikille, pientä gallupintynkää uuteen vuoteen, kysymys kaikille joilla paastosokeri olut koholla mutta rasitusarvot OK: onko pelkkä koholla oleva paastoarvo vaikuttanut vauvan kokoon? Täällä ollaan rv 29+1, paastosokeri 5.6 mitattu rv 27 mutta rasitusarvot OK (1h 8.4, 2h 6.0), mutta...
  13. K

    Naistenklinikan ultraäänitutkimukset mahdollisen työtaistelun aikana

    Mietin tässä että miten lienee käy ultrien mahdollisen tulevan työtaistelun aikana.. ? Mulla olisi parin viikon päästä Naistenklinikalla rakenneultra.. olen buukannut myös yksityiselle 4D-ultraan sitä seuraavalle viikolle, joten en ole omasta puolestani huolissani. Mutta voiko olla että...

Yhteistyössä