Hakutulokset

  1. Z

    Tietääkö kukaan...?

    Haittaako kuume tatuoinnin ottoa? Huomenna olisi määrä mennä ottamaan tatska ja tänään nousikin kuume :(
  2. Z

    onko sinulla tatuointeja?

    Ensi tiistaina on tarkoitus ottaa ensimmäinen, olkapäähän ;)
  3. Z

    Jännittää ihan sikana...!

    Olen ensi tiistaina menossa ottamaan elämäni ensimmäistä tatuointia ja jännittää ihan sairaasti! Ei se tatuoinnin teko vaan että miten sen jälkeen... Eniten pelottaa että se menee pilalle tai tulehtuu tai tulee muuta ongelmaa. Kuinka todennäköistä on että ongelmaa tulisi? Minulle on sanottu...
  4. Z

    Pitäisikö suomessa olla käytössä koulupuvut?

    EI IKINÄ KOULUPUKUJA SUOMEEN!!!
  5. Z

    Minkä laulun haluaisit soitettavan...

    Ehdottomasti tämän haluaisin: http://www.youtube.com/watch?v=ZBga34W57As&mode=related&search= Sopisiko tuo hautajaisiin? Ainakin omasta mielestäni sopisi. Video ei ole kovin hyvä mutta sanat sitäkin ihanammat, ja tuolla Grobanilla on maailman ihanin lauluääni! :heart: Toivottavasti ei...
  6. Z

    minkä elokuvan haluaisit katsoa juuri nyt?

    Tänään meen ehkä katsomaan HP & Feeniksin kilta. Mutta jos NYT täytys jotain kattoo nii ehkä joku SAWeista.
  7. Z

    Kysely: kuka on kuullut jonkun puhuvat vaikka ketään ei ole huoneessa?

    Pienempänä olin yksi aamu isän kanssa keittiössä, ja äkkiä ``joku`` sanoi selvällä suomenkielellä hitaasti ja selkeästi: paskamaahinen :laugh: Kysyimme isäni kanssa toisiltamme yhtäaikaa että mitä? Äitini nukkui vielä silloin toisessa päässä taloa. :o
  8. Z

    ketä ei kiinnosta

    Eipä oikein kiinnosta. |O Eilen sai kaveri houkuteltua mutkin mukaansa mutta aika tylsää oli, varsinkin kun kaverillani oli joku ihme rooli kaiken aikaa päällä. Hermo meinasi palaa! En tiedä mikä mahtoi olla syynä kummaan käytökseen. Kun kaverini haki mut siskonsa kanssa ei kaverini edes moi...
  9. Z

    tässä mun keräilykohde! (sis.kuvia)

    Ihunia nuo pyyhkeet! :) Itse keräilen muumimukeja :D

Yhteistyössä