Hakutulokset

  1. Pikkasen Pläski

    marsipaanin tai vaahtokarkkitaikinan maalaminen, neuvoja?

    ois esikoisen synttärit tulossa ja meinasin tänään tehdä testin miten onnistuu maalaaminen noihin, onnistuu vissiin ihan elintarvike väreillä vai onko kaupoissa saatavilla mitään parempaa millä vois maalailla? kyllästyttää ne iänkaikkiset kermakakut, jos tekis jotain erilaista tällä kertaa. :D...
  2. Pikkasen Pläski

    toivottelempa teille erittäin hyvät uudet vuodet... (sis. kuva)

    ...kiroilevan siilin sarjiksella, siilin fani kun olen. :D ot, viddu että ärsytti tänään kun etsin kiroilevan siilin kalenteria ens vuodelle niin kaikki oli jo menny! |O samaten viivi ja wagner. jouduin tyytymään karviseen. :'( :D
  3. Pikkasen Pläski

    mäpä täräytin tehdä paukun...

    ..ja kohta teen toisen mutta siihen jää. sitten alkaa tipaton tammikuu ja tiiä vaikka innostun niin että pidän hepittömän helmikuun seuraavaks. B)
  4. Pikkasen Pläski

    mitäs meinasitte illalla touhuta?

    mun tekee mieli juustonaksuja ja dippiä kun joku niistä puhui omituiset herkut- ketjussa. :'( pakko varmaan lähtee ostamaan niitä ja jos kattois ace venturan illalla. :D että kotona siis tänään ja ikuisesti varmaan... :wave:
  5. Pikkasen Pläski

    kuin kaksi marjaa!

    sekoitatko julkkiksen toiseen tai tuoko joku sinulle mieleen jonkun muun hahmon tms? tähän pinoon kaikki jotka ovat kuin kaksi marjaa. :D aloitan: mun mielestä Keira Knightley, Winona Ryder ja Natalie Portman on saman näköisiä...
  6. Pikkasen Pläski

    testaa oletko putkiaivo...

    http://www.ilmailu.org/moniajo.htm itselläni paras tulos (tähän mennessä :D ) on 24.125
  7. Pikkasen Pläski

    Jos saisit päivän ajan olla mies, mitä tekisit?

    ja miehet taas siis naisia. :whistle: tehtiin pientä galluppia kaveripiirissä tästä ja lähes jokainen vastas että varmaan r*nkkais koko päivän. :laugh: minä mukaanlukien. :D mitä sinä tekisit?
  8. Pikkasen Pläski

    vaimomatskua

    kurkkasinpa tuota ohjelmaa kun on menossa, eikö tuo New York ollu jo viime kaudella tuolla? miten se on tuolla taas? o_O
  9. Pikkasen Pläski

    millä perusteella elatustuki määräytyy?

    miten se lasketaan vai sovitaanko vain keskenään? tietämätön on hän, mutta kysyvähän ei tieltä eksy... se on eksyny jo... :D
  10. Pikkasen Pläski

    täällä oli yöllä satanut lunta.

    jee, talvi tulee! :heart: ei muuten parempaan saumaan ois voinu meikän talvikengät tulla, eilen tulivat postissa... :D
  11. Pikkasen Pläski

    miten saan numeron niin ettei se näy kun soitan...

    jostain asetuksista vai joku koodi numeron eteen? mies ei vastaa puhelimeen eikä viesteihin, sen ois pitäny tulla hakemaan lapset tänään itelleen... ei varmana vastaa kun näkee et minä soitan...
  12. Pikkasen Pläski

    lapset vuoroviikoin äidillä ja isällä. kokemuksia?

    olemme miehen kans alustavasti puhuneet että lapset olis vuorollaan viikon minun luona ja sitten taas viikon isällään. minkälaisia kokemuksia teillä on tästä systeemistä? risuja, ruusuja?
  13. Pikkasen Pläski

    raaaapula, raaaapula....

    lauantaina tuli oltua liikenteessä ja vielä on semmonen kohmelo että ei mitään järkeä. tai huonoa oloa ei enää juurikaan ole, luojankiitos, kun sain nukuttua sen verran mutta morkkis on ihan valtava! mikähän tähän auttas... :whistle: muita jotka viikonloppuna oli liikenteessä? mites meni...
  14. Pikkasen Pläski

    Laitoin sitten äijän kävelemään.

    palo hermot siihen. tai on palanu jo kauan aikaa sitten... valittaa, valittaa, valittaa, huutaa, huutaa, huutaa. kun herää aamulla, huutaa ja valittaa, kun tulee töistä, huutaa ja valittaa. ikinä ei ole mikään hyvin. pitää mua kotiorjana, missään en saa käydä. lasten kanssa olo on vaikeeta olla...
  15. Pikkasen Pläski

    jos lapsilukunne olisi täynnä ja tulisitte raskaaksi ehkäisystä huolimatta...

    jatkaisitteko raskautta vai tekisittekö keskeytyksen? tämä tuli mieleen kun näin viime yönä unta että olin raskaana kierukasta huolimatta ja suunnittelin tekeväni abortin. liekkö heijastunut siitä jotenkin kun noiden kahden lapsen kanssa on aika rankka vaihe menossa, esikoisella uhma ja...
  16. Pikkasen Pläski

    selkä ihan saakutin kipee, mikähän auttas...

    voi helevetti että tekee kipeetä! |O yläselkä on ihan jumissa, ei kärsi kävellä ja pelkkä sivulle pään kääntäminenkin tekee tuskaa! mulla on aijemmin ollu pari kertaa noidannuoli mut se oli alaselässä. nyt tuntuu ennemmin että ois lihakset ihan jumissa selkärangan molemmin puolin... äijäkin...
  17. Pikkasen Pläski

    voiko pyykkikone syödä pyykkejä?!

    joskus aikaa sitten luin täältä kun joku kerto että muuton yhteydessä pyykkikonetta kantaessa pyykkikone oli ruvennu oksentamaan sukkia. nyt oon ihan 100% varma että meidän kone on samanlainen pyykkisyöppö. sukkien parit häviää, alusvaatteita häviää ja viimeisimpänä mun uudet kaprit, niitä ei...

Yhteistyössä