jos lapsilukunne olisi täynnä ja tulisitte raskaaksi ehkäisystä huolimatta...

jatkaisitteko raskautta vai tekisittekö keskeytyksen?

tämä tuli mieleen kun näin viime yönä unta että olin raskaana kierukasta huolimatta ja suunnittelin tekeväni abortin. liekkö heijastunut siitä jotenkin kun noiden kahden lapsen kanssa on aika rankka vaihe menossa, esikoisella uhma ja nuorempi muuten vaan hankalassa iässä, tekee tuhotöitä ihan koko ajan...

oikeesti jos tullanen tilanne tulis niin en kyllä osaa sanoa mitä tekisin, meille kun nämä kaks on ihan riittävästi lapsia mut toisaalta en oikeen usko että aborttiinkaan pystyisin...
 
Meillä
oli tuo tilanne. Kaksi lasta, lapsiluku täynnä. Ehkäisystä huolimatta kolmas ilmoitti tulostaan. Olihan se alkuun kauhea shokki, mutta siitä päästiin yli puhumalla. Aborttia ei edes harkittu ja mies halusi puhua mieluummin yllätyksestä kuin vahingosta. Nyt tuossa sohvalla tuhisee tuommonen pikku nyytti, jota isommat mielellään paijailee ja kaikki rakastavat rajattomasti.

Ehkäisy on nyt hoidettu lopullisella tavalla, joten enää ei yllätyksiä tule.

 
harkitsisin kyllä aborttia jos ehkäisystä huolimatta tulisin raskaaksi. tosin sit vois jo ruveta miettimään et no jo on sitkeä sissi. mutta ei jos en halua lapsia ja ehkäisen sen niin ei sitten lapsia
 
No meillähän oli jo lapsiluku täynnä, mutta kuinkas ollakaan kolmas on tulossa.

Itse olisin melkeinpä valmis sterilisaatioon kolmannen vauvan jälkeen, mutta mies vähän hannaa vastaan. Elikkä kierukkaan on vastaisuudessa luotettava ja toivottava, että se pitää.
 
Meillä
Alkuperäinen kirjoittaja maijon:
No meillähän oli jo lapsiluku täynnä, mutta kuinkas ollakaan kolmas on tulossa.

Itse olisin melkeinpä valmis sterilisaatioon kolmannen vauvan jälkeen, mutta mies vähän hannaa vastaan. Elikkä kierukkaan on vastaisuudessa luotettava ja toivottava, että se pitää.
petti just kierukka, kuparisemmonen.
 

Yhteistyössä