Hakutulokset

1. N

Sain Staffpointilta postia

mutta onhan noissakin varmasti sitten se, että kun on lama, niin vaikuttaa. Ja kyllä mä itse olen tota kautta saanu töitä, joskus enempi joskus vähempi. Kyllä mä jaksan uskoo, että ne tarjoo kaikkia mahdollisia vuoroja jos on vaan halukas tekeen. Eihän nekään sitten mitään voi, jos niistä...
  2. N

Kuinka vanha on vanhin takkisi?

mun vanhin takki on itse asiassa äidiltä peritty talvitakki. Hän on käyttänyt sitä silloin kun minä olin vatsassa, tosin vasta ihan mini-pienenä, mut kuitenkin. Ja nyt se takki on sit mulla. eli se on 26 vuotta vanha.... :heart:
  3. N

jahas, ja kukas vielä kukkuu?

tää ainaki.
  4. N

Ketkäs nyt paikalla?

täällä, hereillä, valvomassa, blaah.... :/
  5. N

yökyöpeleitä?

hihii, kaikki tehtynä! nyt vaan odotellaan 1,5 tuntia että pääsis kotio! :D
  6. N

yökyöpeleitä?

no niinpä, nimittäin breku... blaah! :|
  7. N

yökyöpeleitä?

olepas hyvä kuomaseni! :hug:
  8. N

yökyöpeleitä?

kutakuinkin joo! :laugh:
  9. N

yökyöpeleitä?

Eli suomi, englanti, tanska, italia englanti= angleterre italia=italia Tanska= danemark, danois noin väittää sanakirja....
  10. N

yökyöpeleitä?

Lippujärjestys on seuraavanlainen: ensin on isäntämaan lippu, sitten itsenäisten valtioiden liput ranskankielisessä järjestyksessä. Niitä seuraavat itsenäisten valtioiden autonomisten alueiden liput kuten Ahvenanmaan lippu tai USA:n osavaltioiden liput. Seuraavaksi tulevat kansainvälisten...
  11. N

yökyöpeleitä?

mä lähtisin siitä, että koska kukaan ei oikeisti edes tiedä, miten ne pitää siellä heilua, niin se on ihan samuli, että missä järjestyksessä sä ne sinne laitat! =) vai mitä? :D
  12. N

yökyöpeleitä?

okei, siis pitääks meidän nyt jutella kaksin vai? :headwall: sehän ois sit ihan sama että mä soitan sulle, ei tarvii kirjottaa.. (miten niin laiska?) :/
  13. N

Moniko täällä vielä on paikalla?

minä olen täällä, enkä minä ole koskaan hiljaa! :laugh:
  14. N

Miehelle soitti äsken joku toinen irma!

mitäpä jos kysyisit ihan suoraan siltä sinun mieheltäsi? koska voihan se ihan totta olla väärä numero. Itsekin joskus humalassa soitellut vääriin numeroihin... Toivottavasti en ole sillä aiheuttanut kenellekään perheriitaa/pahaa mieltä... :ashamed: Ja kun rohkeasti vain kysyy niin ei sekään...
  15. N

yökyöpeleitä?

ja sainkin tosi paljon aikaan, vaikka menikin pitempi aika... mutta kylläpäs kannatti!
  16. N

yökyöpeleitä?

hei taasen armaat! olen takaisin! :heart:
  17. N

yökyöpeleitä?

juhuu! mä laitan koneet hetkeksi (ts. noin 1,5 tuntia) kiinni, ja yritän leikkiä ahkeraa. nähdään myöhemmin! :wave:
  18. N

yökyöpeleitä?

PÄIKKÄRIT!!!!!!! :laugh:
  19. N

yökyöpeleitä?

okei, hyväksytään! :)
  20. N

yökyöpeleitä?

eli jos laittaa silmät kiinni ja earit korviin niin sit on pimeetä ja hiljasta... entäs sit kesällä? kun on yötön yö jne.. B)

Yhteistyössä