Sain Staffpointilta postia

jossa haetaan ABC:lle työntekijöitä. Alueena koko putiikki, siis kahvio, S-Market, Hese.. Mä voisin tykätä, kun työt vaihtelee, mutta mulla tökkii vaan yövuorot. Tein 3-vuoroo aikanaan ja päätin, etten enää ikinä töiden takia valvo. Töihin kyllä pitäis viimestään kesän jälkeen mennä..

Onko kellään kokemusta ABC:llä työskentelystä? Kerro kaikki miinukset ja plussat!

vivi
Mä olin pari kesää sitten kesätöissä abc:llä.. Mulle yövuorot ei ollu ongelma.
+Vuorotyöstä johtuvat vapaapäivät viikolla
+Ihmisten kanssa saa olla tekemistä
+Ei ehi tylsistymän
-Meillä ainakin oli useimmiten hirveä kiire
-Tauko pidettiin silloinkin ei ollu paljon asiakkaita
-Huono palkka

Staffista muuten... Olen ollut kyseisessä firmassa töissä, just ennen äitiyslomaa. En tosin ollut abc:llä. Minusta palkka oli ok, reilu 9?/h. + lisät. Kun aloitin vuoroja luvattiin vaihtelevasti, mutta halukkaalle kyllä löytyy niin paljon kuin vain jaksaa tehdä. (Mitään minimiä vuorojen määrässä siis ei ollut.) Eka 2 viikon palkka olikin 900? verojen jälkeen. Sitten tarjonta lähti hitaasti laskuun, vaikka olikin ns. kauppojen sesonki. Perheellisenä tosi vaikea järjestää omien työvuorojen mukaan mitään hoitopaikkaa. Harvemmin vuoroja tiesi edellisenä päivänä. Esim. aamulla kasin pintaan alkoi tulla tarjolla olevia vuoroja, se kuka vastasi tekstariin eka sai sen... Eli aika epävakaata menoa.

mutta onhan noissakin varmasti sitten se, että kun on lama, niin vaikuttaa.
Ja kyllä mä itse olen tota kautta saanu töitä, joskus enempi joskus vähempi. Kyllä mä jaksan uskoo, että ne tarjoo kaikkia mahdollisia vuoroja jos on vaan halukas tekeen. Eihän nekään sitten mitään voi, jos niistä paikoista ei tilata vuoroja..

Yhteistyössä