Hakutulokset

1. N

yökyöpeleitä?

siis jos totta puhutaan, niin yöhän on silloin kun nukutaan... eli toisin sanoen meillä ei kellään oo yö.. =) yrittäkää nyt sitten pysyä perillä mun ajatuksenjuoksussa, kun en aina siihen itsekään kykene... :laugh:
  2. N

yökyöpeleitä?

kyllä, mun mielstä sitten joo! :p
  3. N

yökyöpeleitä?

no kyllä se tavallaan on, kun yövuoro on alkanut.. sillä eihän se muuten olisi yövuoro, ellei sitä tehtäisi yöllä....? :laugh:
  4. N

yökyöpeleitä?

täällä taas pitäisi valvoa... :/
  5. N

muita valvomassa ?

enää 25 minuuttia, ja sit pääsee pois. tosin en mä silti edelleenkään nukkuu pääse, lähden moikkaan kummityttöä, joka on varmasti kasvanu hirmuisesti viime näkemän. :heart:
  6. N

muita valvomassa ?

onpas tyhmää vain istua ja odottaa että kello menisi eteenpäin, että voisi tehdäkin jotain...
  7. N

muita valvomassa ?

voi vaikka kaivaakin! :p
  8. N

muita valvomassa ?

heipsan hei päätön! :D
  9. N

muita valvomassa ?

niin, ja jos siellä sängyn alla on jo ehkä niitä laitteita, niin kuinka iso sänky tarvii olla, että sinne mahtuu vielä lisää laitteita? :laugh:
  10. N

muita valvomassa ?

ootteko koskaan ajatelleet, että kun katselee ostos-tv:tä niin tulee väkisinkin sellainen fiilis, että miten ikinä pärjään ilman tuota ja tuota ja tuota laitetta... onnekseni en oo vielä sortunu tilaamaan mitään... :whistle:
  11. N

muita valvomassa ?

no ei täälläkään taida juuri enempää olla :laugh:
  12. N

muita valvomassa ?

hotellissa töissä.. valvon asiakkaiden unta. =)
  13. N

muita valvomassa ?

juu töissä minäkin... ja pääsen nukkuunki vasta puolen päivän aikaan, mutta se on vain omaa tyhmyyttä kun on pitäny sopia kaiken maailman menoja..
  14. N

muita valvomassa ?

etsivä löytää! :p
  15. N

muita valvomassa ?

täällä hyvinkin valveilla... =)

Yhteistyössä