Hakutulokset

  1. H

    KETJUNTAPPAJAT Osa 8

    :D :wave:
  2. H

    Löytypäs taas kauan pakastealtaasta aikamoinen herkku

    nimittäin frödingen toffeekakku :p :p :p
  3. H

    Pihvien paistaminen

    Onkos teillä pihvien paistamiseen ihan sellainen oikea pihvipannu? Jos on niin tuleeko parempia kuin tavallisella pannulla? Kovasti tässä mietin, että kannattaisiko sijoittaa tuohon Jamie Oliverin pihvipannuun minkä saisi nyt puoleen hintaan citymarketista niillä leimoilla.
  4. H

    Mitäs olette voittanut arvonnoissa/kilpailuissa?

    Mä en muista muuta voittaneeni kuin piparkakkutalon jouluarpajaisissa. Höh! Mihin ne kaikki palkinnot aina menee? :whistle: Teillekkö? :o :saint:
  5. H

    Onko kukaan ollut joskus Haikon kartanossa?

    Oliko mukava paikka? Otitko jotain erikoishoitoja? Onko siellä iltaisin mitään "menoa"? Mulla olisi lahjakortti sinne. Pitäisi vissiin joskus se käyttää.
  6. H

    Geneettinen gallup

    Omaatko tuon geneettisen ominaisuuden, että saat kielesi rullalle? Onnistuu täällä :p
  7. H

    No sitten se kamalin muistonne?

    Itselläni nousi pintaan taas se pahin mieleen kun lukee toisesta ketjusta äideistä ja viinasta. Oma kamalin muisto ja myös ensimmäinen asia minkä lapsuudesta selkeästi muistan on kun olen n.2 vuotias ja herään keskellä yötä ja äiti makaa sohvalla sammuneena. Televisio pauhaa yksinään...
  8. H

    VAROKAA! Olen kuulemma argressiivinen.

    Olinpa tuossa joku aikaa sitten ulkoiluttamassa koiraa ja vastaan tuli rouva, jolla kaksi koiraa irtallaan. Toinen näistä koirista tuli kohti ja pyysin omistaa pyytämään koiransa luoksensa. Huomautin omistajalle, että käsittääkseni koirat kuuluu kaupungissa pitää kiinni remmeissä. Jos koiriaan...

Yhteistyössä