Hakutulokset

  1. T

    Lapselta revittiin hammas pois...

    Täällä toinen tumpelo äiti joka ei saa revittyä lapsen maitohampaita irti ilman lääkärin apua :D Siis meidän kersalta on lääkäri on varmaan neljä viisi hammasta lääkäri joutunu repimään pois ku ei maitohampaat vaan yksinkertaisesti ole lähteneet
  2. T

    Ottakaa siittä hyvä mies..

    Siis isä soittaa heille että nyt isi lähtee baariin tai että isi on ryypännyt viisi päivää.. Eli jos ongelmanana on se että hän valehtelee lapsille niin se ei tarkoita sitä että sun pitäisi ottaa ressiä hänen juomisestaan vai olenko nyt käsittänyt ongelman väärin
  3. T

    Ottakaa siittä hyvä mies..

    Miten sinä otat ressiä EX-MIEHESTÄ noin kauheesti. Anna ryypätä, ethän sinä sitä nää vai....
  4. T

    Työssäkäyviä suurperheellisiä?

    Organisointi on kaiken a ja o. Kannattaa ostaa tarpeeksi iso kalenteri johon merkitään kummankin vanhemman työajat, lasten kouluajat, päivähoitoajat. Mietittävä kumpi vie hoitoon päivähoitoikäiset ja kumpi hakee. Harrastukset laittaa ylös myös siihen kalenteriin. Kerran viikossa kun käy kaupassa...
  5. T

    En olis halunnutkaan syödä

    Eli kannattaa pidättäytyä viinirypäleissä joita mä oon kohta napsinut rasiallisen :D
  6. T

    G: Missä olet? Missä miehesi on? Entä lapsesi?

    lapsista yksi makaa sohvalla vatsataudin kourissa :/ toinen nukkuu ja kolmas toivottavasti on yökylässä eikä yöjuoksulla :| Mies makaa sohvalla ja minä olen koneella
  7. T

    Miehinen ystävänpäivän tervehdys

    Lisää äijämeininkiä B) : Äijillä ei ole ystäviä, vaan kavereita. Äijät ei toivota hyvää ystävänpäivää. Äijät ei halaa kuin kännissä ja joukkueurheilussa, joten hyvää lauantaita!
  8. T

    Pojan logiikkaa (5v)

    Vatsatauti iski häneen ja ihan tosissaan pikkuinen selittää että hän joko oksentaa sen vuoksi kun käytiin päivällä silittämässä hevosia eli hevosia ei saa enään silittää kun siitä tulee oksennus tai sitten syy on se että autossa syötiin karkkia :/ Voi pientä
  9. T

    Kuinka moni vei lapset hoitoon jotta voi viettää ystävänpäivää miehen kanssa?

    Meillä on isommilla ollut tänään koulupäivä. Sen jälkeen on vietetty ihan normaalia lauantaipäivää.
  10. T

    Justiinsa joo, miten voikin olla yksi mariannepussi ongelma

    Nyt on iltakaffettia ja mariannekääretorttua tarjolla :D
  11. T

    Justiinsa joo, miten voikin olla yksi mariannepussi ongelma

    Eli miehen käskin eilen ostaa sitä rouhetta mutta mutta...noh tiedätte miehet ;) Kokeillaan jollakin vasaroida että tulisi rouhetta eikä mitään suklaamössöä
  12. T

    Tätäkö tää nyt sit tulee olemaan..

    Nyt olisi vielä aikaa puhua ja puhua ja puhua miehen kanssa noista asioista.
  13. T

    Justiinsa joo, miten voikin olla yksi mariannepussi ongelma

    Leipomassa olen mariannekääretorttua mutta pää lyö tyhjää että miten minä nuo mariannet saa rouheeksi. Oisko ideoita?
  14. T

    Meille riittää tavalline perhearki! miten se ei niin monelle riitä?

    Meillä opetellaan uudelleen arkea kun opiskelut on ohi. Eli meille nyt tavallista arkea on se että äiti makoilee sohvalla ja lapset vuoronperään kiepsahtavat kainaloon :)
  15. T

    Voi hemmetin brunetti tai blond tai punäpää tai mikä lie pörröpää onkaan

    Kuulemma tiedoston lataaminen vie niin kaua aikaa että asiaa ei voi hoitaa suoraan puhelimitse :kieh: :kieh:
  16. T

    Voi hemmetin brunetti tai blond tai punäpää tai mikä lie pörröpää onkaan

    DNA väittää että tyttöni olisi tekstaillut melkein 700kpl verran. Pyydettiin puhelueritys ja laskuoppini mukaan tytöllä tekstiviestiä reilu 150kpl Soitin asiakaspalveluun ja ei mujetsu antanut langan toisessa päässä yhtään periksi vaikka minulla on puheluerittely nokan edessä. Sanoi vain että...
  17. T

    Isäntä perkele jos mulle tämän teit...

    Tuuli se vaan nurkkia narisuttaa, ei näkynyt isäntää mailla eikä halmeilla :whistle:
  18. T

    Isäntä perkele jos mulle tämän teit...

    On mulla tuossa vieressä tuollainen lasten keppihevonen jolla voin tarvittaessa lämäst :D
  19. T

    löytyykö netistä pelejä 4 vuotiaalle

    meillä poika pelaa pikkukakkosen ja agamen pelejä
  20. T

    Isäntä perkele jos mulle tämän teit...

    Isäntä liikekannalla ja äsken rupesi kuulumaan ihme ääniä ulkoa. Täällä kyllä tuuleekin kovasti mutta isännän erittäin sairaan huumorin tietäneenä koputtelut yms voi olla myös isännän ´tekosia. Hän kyllä tasan tarkkaan tietää että en tykkää olla yksin kotona... :/

Yhteistyössä