Hakutulokset

  1. N

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Alisa84 - Kyllä mä tuon testituloksen perusteella olisin valmis jo sua onnittelemaan :flower: =) Ja onnitteluni myös kesäleijonalle :flower: =) Muille vielä tsemppiä yritykseen! Nemotus rv 18+2
  2. N

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Minime: Vielä sulla on TODELLAKIN toivoa. Mulla haaleaa haamua kp 34 ja 36 ja 39 tuli varma plussa vasta ja lämmöt oli mullakin vain 36,5 ja 37,2 välillä joten toivoo on. Nyt toista ultraa odoteleessa -> 3.8 vasta =)
  3. N

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Hei minime: kyllä se minustakin näyttää haalealta plussalta joita itekkin sain ennen vahvempaa plussaa joten oottele pari kolme päivää ja tee uuestaan. Pidän peukkuja =) Mikä kiertopäivä toi testi on tehty. Viimein pääsin kattomaan ultrassa pientä joten nyt on varmuus että sisälä on jotain...
  4. N

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Alisa: Minä sain clomikkurin jälkeen kierron 12 vai oliko 13 pv juuri samanlaisen viivan ovistestiin. Ja varman hailakan viivan kierron 34 ja 36 pv raskaustesttin ja sitten 38 tuli vahvaviiva testiajan puitteissa apteekin omaan joten toiveita on vaikka viiva ei tasvahva olekkaan mutta voithan...
  5. N

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Miukula: Ei minullakaan ollut testin teo aikaan iltalämmöt kuin korkeintaan tuon 37 ja aamu ja päivä lämmöt oli 36,5 joten en oikeen tiiä noista lämmöistä, 2 haamua ja aptyeekin omallla aikas vahva plussa joten ei tarvinnu ennään arvailla. Pidän kuitenkin peukkuja ainulle ja jään odottamaan...
  6. N

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Minime: toivotaan että haamu tuo sinulle myös selvän plussa kuten minulle kävi ... nyt pidän peukkuja miukula: huomenakos olet testaamassa... jännittää... muille jolla tärppi vaiheet menossa niin tsemppiä ja onnea yritykseen! JA HYVÄÄ JUHANNUSTA KAIKILLE PS.Minime minäkin juhlin...
  7. N

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Voi miukula kun minua jännittää sinun puolesta!! Devil kyllä minäkin uskon että ne terot on herätellyt sinun kroppaa hiljalleen! Käyn seuraamassa palsatn kirjoiytuksia sillä on kiva saada iloisia uutisia keltäkin vuorollaan! Hauskaa kesää kaikille ja mukavaa lomailua!
  8. N

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Hyvältä kuulostaa miukula.... Pidän peukkuja!!! =) =)
  9. N

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    No yli 1,5 on ollu tuntemus että mekat tulle mutta ei tulleet eli alavatsa kipua ja ala selkä kipua kuten menkoissa, lisäksi ei ruoka maittanut vaikka oli nälkä, lämmöt illalla yli 37 tai siihen pintaan mutta aamuisin oli vaan 36,5 joten tiiä noista lämmöistä, lisäksi finnejä on tulllu mitä...
  10. N

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Enpä malttanu odottaa keskiviikkoon vaan testasin apteeki omalla ja PLUSSA tuli! Maanataina vielä soitto lääkäriin ja vahvistus sitä kautta mutta kyllä se on nyt et vauvva tulloo. Jotenkin on nyt ollu sellanen olo eritoten että ei ne menkat edes ala. Kiitos clomien =) =) =) =) =) =) =)
  11. N

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Ella :hug: Mutta älähän vielä luovu toivosta.... niin kaunakuin kummallakkaa ei näy kuukautisia on toivoa... =)
  12. N

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    :hug: hunajabubulle ja kaikille muillekkin joilla täti on vierailun päättänyt vielä tehdä. Täälä piinailu jatkuu....
  13. N

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Täälä piinailu jatkuu. Kp 36 meossa ja prisman testillä taas haamuviiva :| Siis nyt ei tajuu se ei vahvene ainakaan tolla testillä. Odotan vielä ensi viikkoon ja sit taidan vaihtaa noihin apteekin omiin ja ravokkaampiin testeihin. Mulla yleensä menkka kivut alkaa samalla sekunnilla kuin vuoto...
  14. N

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Heips Ei ole tullut tätiä! Aaamu lämmöt 36,5 ja allekkin mutta illalla aina 37 pintaan. Menkka oireet selässä ja masussa jatkuu... vessassa laukko koska alkaa... Toisen testin teen ensi tiistaina jos tätiä ei näy kun pisin kierto on ollut sen 42pv pahimillaan joten onhan vielä matkaa...
  15. N

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Kiitos onnitteluista mutta ei taada viiva vahveta. Yövuorosta tultua lämmöt oli laskenut 36.5 ja nyt on sellaset menkka kivut että eiköhän se täti sieltä saavu viimeistään illalla. :( Harmi... Tsemppiä kuitenkin teille muille... =)
  16. N

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Miukula kyseli että kuinka usein ovulaation aikoihin. No meillä pyritään parhaimapaan aikaan päivittäin mutta työn vuoksi ei aina onnistu joten sit vähintään joka päivä. Eka lapsi sai alkuunsa vaikka sitä harrastettiin joka päivä joten ei silloin ainkaan siittiöt ollut laiskoja. Mullahan oli...
  17. N

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Moni kyseli tosta clomien seurannasta. Olen syöny joskus aikoinani kun ex-mieheni kanssa lasta yritettiin mutta se haave kaatui ihan muihin syihin mutta viimeisin raskaus alkoi ihan luomusti ja silloin kierto oli ihan normaali 28-30pv mutta raskauden jälkeen kierto meni sekaisin ja sain ton...
  18. N

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Alisa: Ei ultrata ja verikoekkin on kirron 25pv ja nyt tänä aamuna se viiva haaleni entisestään! Ehän näistä piruista tiedä!
  19. N

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Lääkäri määräsi minulle colmit ovulaatio häiriön vuoksi eli kierto oli 32-53pv ja clomeja söin kierron 4-8pv ja kierron 11 pv piti alkaa tikuttaa ovulaatiota ja olen tikuttanut noita first signal ovulkaatitestejä. 11 pv oli todella haalea viiva 12 pv oli jo selvempi ja mieskin näitä kahta...
  20. N

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Me tullaan myös jos ihme sattuu ja neiti on jo hereillä siihen aikaan :)

Yhteistyössä