Hakutulokset

  1. Calma

    Vieläkö tällä palstalla on jossain paikka hoitoilmoituksille?

    Siis, olen hakemassa lastenhoitajaa joka voisi välillä tulla hoitamaan lapsiamme, ja ajattelin laittaa ilmoituksen palstalle, mutta kappas vaan en enää löytänytkään ilmoitukselle paikkaa. Mistä muuten hankitte hoitoapua? Meillä ei oikein ole tuttuja, joita viitsisi kysyä ja isovanhemmat...
  2. Calma

    Grand Voyager - plussat ja miinukset

    Meille syntymässä nyt toinen lapsi, ikäeroa muksuille tulee puolisentoista vuotta, joten molemmat vielä ihan jonkin aikaa turvaistuimissa. Siksi olemmekin harkinneet vaihtaa auton tila-autoon, johon mahtuisi kahden turvaistuimen lisäksi vielä yksi matkustaja plus tuplarattaat mahduttava...
  3. Calma

    Sektion jälkeen alatiesynnytys - kokemuksia?

    Mulla edellinen synnytys päättyi kiireiseen sektioon vauvan sydänäänten laskun takia. Nyt olen rv 27 ja mietin tulevaa synnytystä - mullahan on automaattisesti edessä synnytystapa-arvio tuon aiemman sektion takia, mutta oma tahto olisi ainakin yrittää alatiesynnytystä tällä kertaa. Sektiosta...
  4. Calma

    Ulkoilu yms seuraa Espoosta?

    Olen 38-vuotias marraskuussa syntyneen pojan äiti Espoon Leppävaarasta. Täällä tiedustelen, löytyisikö näiltä kulmilta toista äitiä (tai mikseipä isääkin), jota kiinnostaisi lähteä silloin tällöin ulkoiluseuraksi vaunujen kanssa tai vaikkapa käväisemään ostoksilla tms? Itse olen seurallinen...

Yhteistyössä