Hakutulokset

  1. M

    Kirppispalsta-asiaa

    Kaiken kaikkiaan epärehellistä toimintaa :kieh: Laita nyt ainakin palautetta myyjälle ja kysy hänen kommenttinsa asiaan.
  2. M

    Kirppispalsta-asiaa

    Jos kuvat on uusista vaatteista, niin että laput näkyy, niin kyllä mä ainakin oletan vaatteiden olevan uusia. Oliko hinta millainen, sopiko uudelle/käytetylle vaatteelle?
  3. M

    jopa palsta tökkii :(

    Ja yv toimii tosi huonosti :kieh:
  4. M

    jopa palsta tökkii :(

    Mulla ainakin tökkii ja pahasti :headwall: Ja koko päivän ollut tätä ja muinakin päivinä :attn:
  5. M

    Pseudomonas-bakteeri lapsella (korvatulehdus)

    Hei! Tietäisikö joku jotain kyseisestä bakteerista? Meillä poika 1,3v ja sairastellut paljon. Flunssaa, korvatulehduksia (nyt putket), keuhkoputket krohisee jatkuvasti, keuhkokuume yms. Antibioottikuureja syöty kymmenkunta putkeen. Korvat siis putkitettiin ja putkien kautta valui vielä...
  6. M

    Onko tosiaan mahdollista, että kynsiä lähtee vaikka enterorokosta on jo reilu 2 kk ???

    Voihan ne tai ainakin kaverin lapsella nyt kynnet irtoamassa ja marraskuussa kanssa sairasti.
  7. M

    **SYY SELVILLÄ** Mitä mieltä, millon lääkäriin? PLUS KOTIKONSTEJA LÄMMÖNLASKUUN MYÖS

    Kyllä mä menisin lääkäriin, jos vaikka ottaisivat edes crp:n sormesta. Antais edes vähän suuntaa. Meillä myös keuhkokuume pojalla ja samat oli oireet. Kuume nousi tosi korkeelle, mutta lääkkeen jälkeen virtaa täynnä. Ei yskää, nuhaa jne.
  8. M

    Porista seuraa

    Hei! Porilainen 28-vuotias seurallinen äippä ja 3,5-vuotias vilkas poika kaipailisivat juttu -ja leikkiseuraa. Lisänä löytyy vielä reilu 1-vuotias poika =) Jos muita seuran kaipaajia löytyy, laitahan viestiä ketjuun tai yv tavoittaa myös :flower: Asutaan muuten Ruosniemessä, mutta auto...
  9. M

    Millanen ilma välillä Vsa-Tre, en saa puhelimella yhteyttä... Mies ajamassa..

    Paha on ilma, joten varmasti matka kestää pitempään kuin normaalisti. kyllä se sieltä kotiin tulee :heart: Me juuri kotiuduttiin kanssa ja 50-60km/h ajeltiin pitkät pätkät. Ei tuo viisi tuntia tuohon matkaan mitenkään mahdoton siis ole!
  10. M

    Luuletteko, että tämä maistuu aikuisille?

    Varmasti on hyvää, olen kanssa syönyt vastaavaa juustokakkua mangolla, nam =)
  11. M

    Englannin kielinen onnitteluvärssy hääkorttiin

    kiiitooos :flower:
  12. M

    Englannin kielinen onnitteluvärssy hääkorttiin

    Auttakaa onnetonta englannin taitajaa :/ . Tarvisin pikaisesti jonkin onnittelurunon tai värssyn hääkorttiin. Kiitos kiitos, jos joku jaksaa auttaa :flower:
  13. M

    Pampersin etukuponki, apuja kaivataan!

    Kiitos! Näköjään en ollut ainoa "tyhmä" asiassa. Tyhmyyden määrä lienee kuitenkin vakio, koska olishan sitä voinut itsekin tajuta etsiä muista ketjuista :D
  14. M

    Pampersin etukuponki, apuja kaivataan!

    Valaiskaa tyhmää ja kertokaa, mikä on Pampersin etukupongissa (se 20? etua palauttamalla kuitti ja koodit) se SWIFT-koodi, joka on pakollinen laittaa. Kiitos tuhannesti, jos joku vaivautuu vastaamaan :flower:
  15. M

    Kokemuksia Pelle Hermannin puistosta

    Kupittaasta ei kokemuksia, mutta Pelle Hermanni on mun mielestä tosi kiva paikka :) Paljon leikkipuistohärveleitä kaikenikäisille lapsille. Meillä vilkas 3-vuotias, joka asuisi kyseisessä paikassa, jos se suotaisiin :D Lisäksi löytyy kahvila, piknikaluetta, aaseja ja jotain lintuja. Niin ja...

Yhteistyössä