Hakutulokset

  1. Sydänkäpynen

    Tarhatädit pakottaa että lyhentäisin tyttären päivää??

    Mun tytär 5v. käyttäytyy huonosti tarhassa, lyö, sylkee, hiettelee kiviä ja tavaraa ja vaan nauraa kun pitäis pyytää anteeksi. Noh olemme tutkimassa onko hänellä adhd...ja nyt tarhatädit pakottaa että neidin tarha päivää on lyhennettävä, on tarhassa klo7.15-15.00... Olen työtön mutta opsikelen...
  2. Sydänkäpynen

    4½v tytön kakka/pönttö ongelma!!

    Moi, nyt tarvin apua, meidän neiti lopetti ku seinään pöntöön asioimisen. Oppi kesällä päivä kuivaksi, ja sen jälkeen todella reippaasti teki asiat pönttöön. Mutta viime viikolla yhtä äkkiää, ku seinään. Lopetti pönttöylyn. Pissat ja kakat tuli housuun...Murrrr...noh sain tuos maanantaina...
  3. Sydänkäpynen

    Neiti 3½v ei kakkaa!!!!!

    Moi, mikä avuksi? Kun neitimme ei halua kakata, pinnistäny kyyneleet silmissä nyt kolme päivää kakkaa, väittää ettei oo kakkahätä, pöntöllä itkee pois ja että ei kakka tuu. Mikään tähän mennes ei oo auttanu, ei lämmin vesi, ei lääkkeet, ei edes se että sais kakata vaippaan. Neiti oppinu justiin...
  4. Sydänkäpynen

    2009 Joulutontut!!!!

    ...onko muita?? :xmas:
  5. Sydänkäpynen

    Muita taaperoita jotka kunnon aamuvirkkuja??

    Eli meidän Emma esikoinen, 1v ja 3kk, aikataulu menee näin.. Herää klo5.30 aamupuuro klo8 ulos klo9.30 ruoka klo11 päikkärit klo12-14 välipala n.klo 14 ulos klo15 ruoka klo17 iltapuuro klo19 >iltapesu klo19.30 yöunille Ja ollaan yritetty viedä myöhempään, mutta aamuherätys aina...
  6. Sydänkäpynen

    Näkyykö tässä kuvassa kumpi on?

    Mitä nuo kolme palloa on tuola ala masus? LA 17.12...nyt rv21...mulla kova tyttö tunne...
  7. Sydänkäpynen

    Peräkkäin olevien tuplavaunujen merkkejä??

    Tiedän vain yhden vaunumerkin , -Jane powertwin... Mutta kai niitä ny muitaki on...?? Kertokaa...
  8. Sydänkäpynen

    Kaksi SAMANLAISTA raskautta - Eri sukupuoli?????

    Onko teitä?... :D
  9. Sydänkäpynen

    Koti/lämmin ruoka EI maistu...

    Onko muita? ja mitä sitten syötte???...
  10. Sydänkäpynen

    Kaksi ERI raskautta - sama sukupuoli

    Onko teitä? ja kuinka erinlaiset nuo raskaudet oli? Ja kuinka varma olitte että olis ollu toinen sukupuoli?
  11. Sydänkäpynen

    Saanko saikkua?

    sillä perusteella että on kova VÄSY |O ja että huimaa? Oon uimavalvoja ja kyllä tuo hereillä/pirteys on tärkeetä...
  12. Sydänkäpynen

    ^***Hätäsektion kokeneet...***^

    haluisin tietää kuinka teidän seuraavan raskauden asiat meni, eli Mikä oli hätäsektion syy? Kuinka tiuhaan tahtiin seuraavaa raskautta seurattiin? Tuntuiko liitoskivut kipeimmiltä? Ja miten se arpi vaikutti seuraavassa raskaudessa? Itsellä hätäsektio takana...ja nyt raskaana :D niin...
  13. Sydänkäpynen

    ^***Hätäsektion kokeneet...***^

    haluisin tietää kuinka teidän seuraavan raskauden asiat meni, eli Mikä oli hätäsektion syy? Kuinka tiuhaan tahtiin seuraavaa raskautta seurattiin? Tuntuiko liitoskivut kipeimmiltä? Ja miten se arpi vaikutti seuraavassa raskaudessa? Itsellä hätäsektio takana...ja nyt raskaana :D niin...
  14. Sydänkäpynen

    Raskaana ja uimavalvojan hommat, mielipiteitä kaipaan.

    Moi, eli olen töissä kylpylässä uimavalvojana. Ja palasin just viikko sitten takasin työelämään, esikoinen 10kk. Ja sain plussan tuossa 12.4. La siis 21.12.09 mulla alkaa 11.6 kesäloma. Meidän uimvalvojien hommiin kuuluu nämä asiat -aamurutiinit Eli, esim, liukumäen pesua ja altaan...
  15. Sydänkäpynen

    Tyhmä kysyy

    eli noita rv lasketaan niin, lasketaanko esim, rv jotain+ 7???...
  16. Sydänkäpynen

    Pitäisikö viivan vahvistua/tummentua vielä?

    Moi, tein aamulla viel testin, mutta yhtä hailakka viiva oli siinäkin testissä...Osaako joku neuvoa että kuuluuko tuo viiva vahvistua viel??... Tiedän että tuo on plussa, oli se minkä vahvuinen tahansa...ja jos se näkyy hyvin, ja näkyyhän tuo. Mutta jäi vaan kaivelemaan että pitäiskö olla...
  17. Sydänkäpynen

    Haamu?

    kp31/32, dpo13....
  18. Sydänkäpynen

    Kuinka korkea vauvakuume?

    asteikolla 1-10? Ja onko korkeempi kuume ekan vauvan jälkeen?Ja montako lasta haluatte? Ihan huvikseen utelen, meillä esikoinen pian 10kk ja toista toivotaan nyt.. Yk2 vasta menossa, kuparikierukka oli 2kk, poistettiin 2kk sitten.. Ja mulla on kuume sen verran korkeella että...
  19. Sydänkäpynen

    Onko normia et 9kk:sen päikkärit yht 2-3h päiväs?

    ja riittääkö ne? ekat on just ja just 1h ja toiset on 1½h jonka jälkeen on hereil 6½h. Yöunet klo20-05.30... Miten muilla 9kk ikäsillä?
  20. Sydänkäpynen

    Muita joilla piiiiitkä kierto normaalisti?

    Moi eli oon nyt kp29/35-42.... eli kup.kierukan poiston jälkeen viime kierros venyi 30kp 42kp:hen... Ja muistan että luomu kp oli mulla ennen esikkoa se 35kp... Oon tehny jo kaksi nega r.testiä, joten epäilen että raskaana olisin.. Missä kohtaa teillä ovis? Ja koska kui myöhään (kp)...

Yhteistyössä