Hakutulokset

  1. E

    Mistä servettejä??

    Kiitti linkeistä, mutta näistä en löytänyt etsimääni mallia.
  2. E

    Mistä servettejä??

    Apua kaivataan, ristiäiset lähestyy: Mistäköhän löytyisi servettejä, joissa vaaleanpunaisella pohjalla on valkoisia pilkkuja, ns. polka dot -kuosia? Muffinssivuokia jo löysin.
  3. E

    Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    Tervehdys! En ole viime kevään jälkeen mitään tänne kommentoinut vaikka teksejä olenkin käynyt lukemassa. Ajattelin kuitenkin ilmoittaa, että meille syntyi vihdoin käynnistyksen avulla pieni (4460g ja 54 cm!) tyttö viikoilla 42+1. Syntymäpäivä oli 30.9. Synnytys kesti 3h28min eikä mitään...
  4. E

    ***Keskenmenon jälkeen plussanneet maaliskuussa***

    Pieni merkkaus vaan, että täällä vielä ollaan. Ja taidanpa poksua samalla: POKS 15 viikkoa täynnä, uskomatonta!! Tänään viimeksi näin pikkuruisen ultrassa ja kuulin sydänäänet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Onnittelut MLL pojan pallerosta :flower: Eelis 15+0
  5. E

    ***Keskenmenon jälkeen plussanneet maaliskuussa***

    Terve :wave: Jospa taas piiiitkästä aikaa jaksaisi kirjoittaa vähän kuulumisia. Olen lähes päivittäin käynyt lukemassa kuulumisia, mutta en vaan ole saanut aikaiseksi kommentoida mitään. Omaan napaankaan ei ole kuulunut mitään ihmeempää. PAITSI NYT, kun kävimme viime perjantaina siellä...
  6. E

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN TALVIPINO

    Ajattelin tulla pikaisesti kertomaan ultrakuulumisia. Eilen siis kävin varhaisultrassa, ja kaikki oli kunnossa. Sydän löi ja koko oli viikkoja vastaava. Oli helpottavaa nähdä, että joku oikeasti masussa on. Mutta eipä se vielä tarkoita mitään varmaa. Vasta jos seuraavassa ultrassa löytyy elämää...
  7. E

    ***Keskenmenon jälkeen plussanneet helmikuussa***

    Heippa pitkästä aikaa! Kävin tässä jokin aika sitten vaan ilmoittautumassa tänne, mutta enpä ole mitään sen jälkeen kirjoitellut. Eilen kävin yksityisellä (kun julkiselle ei päässyt) varhaisultrassa ja siellähän se pienen pieni ihmisen alku näkyi! Sydän löi hyvin ja kokokin oli viikkoihin...
  8. E

    ***Keskenmenon jälkeen plussanneet Tammikuu 2010***

    Tervehdys! Olen tässä kolme viikkoa pähkäillyt, josko sitä uskaltaisi pinoutua jonnekin plussanneiden puolelle. Minulla siis takana km:t 04/09 ja 09/09. Tämän plussan sain loppiaisena ja sitä varmistelin neljällä testillä.. :D Täällä on paljon tuttuja edellisestä plussapinosta, hienoa että...
  9. E

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN TALVIPINO

    Pitipä muuten vielä kiittää kaikkia onnitteluista ja tsempityksestä. KIITOS! :wave:
  10. E

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN TALVIPINO

    Neilalle superhalit ja lohdutukset :hug: Ei ole reilua, että tänne joutuu palaamaan (kokemusta on...) Muillekin lohdutuksen tarpeessa oleville suuri :hug: On varmaan pikkuhiljaa pakko uskoa, että raskaana ollaan. Vuoden sisällä nyt kolmatta kertaa! Tein uuden testin torstaina, ja sekin...
  11. E

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN TALVIPINO

    Tulin juuri töistä ja ajattelin juoda pari saunasiideriä. Hain kotimatkalla kuitenkin testin ihan vaan varmuudeksi. Ja haamuhan siihen tuli!!! Taitaapi jäädä siiderit juomatta :D Jospa viiva siitä vielä vahvistuisi. On ihan hämmentynyt olo. :heart: :heart:
  12. E

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN TALVIPINO

    Ai niin, marsa22 ansaitsee myös onnittelut!! :)
  13. E

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN TALVIPINO

    Onnea sanzibar ja Annmari-76!! :heart: Taas olen vain harvakseltaan käynyt lueskelemassa, ja onkin ihana huomata että tällekin vuodelle on jo plussanneita!! Itse täällä odotan koska täti tulee kyläilemään. Vai tuleeko ollenkaan ;) Km:n jälkeen kierto on ollut aika lyhyt ja jos lyhyt kierto...
  14. E

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN SYYSPINO

    Ihanaa kun tänne on tullut plussia!! Onnea! :flower: Harvakseltaan vaan olen ehtinyt lueskelemaan, eikä ole ollut oikein mitään raportoitavaakaan. Kroppa ei ollutkaan ihan niin palautunut vielä kuin luulin, mutta ehkä tän tädin vierailun jälkeen olis oikeasti toiveita oviksen...
  15. E

    G:Ponnistusvaiheen kestosta

    1h25min oli melko pitkä aika... :p
  16. E

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN SYYSPINO

    No voi voi. Meillä on sitten ihan traumatisoitunut poika, kun vuoden ikäisenä alkoi nukkumaan omassa huoneessa :laugh:
  17. E

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN SYYSPINO

    Onnea Ansulle :heart: :flower: Repalla näköjään on ihan mukavasti kokemusta yöheräilystä ;) Nyt menen ovulaatiolaskurista katsomaan otollisimman ajankohdan. Jep. Öitä!
  18. E

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN SYYSPINO

    Tervetuloa Caribbee :hug: haicu: mulla on ollut välillä samanlaisia ajatuksia jaksamisesta kuin sulla. Meidän poika, 1v8kk, heräilee vieläkin yöllä tosi usein ja kokonaiset yöt on aika harvassa. Monesti olen ajatellut, että miten ihmeessä nyt jaksaisin, jos meidän "Elmeri" olisi syntynyt...
  19. E

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN SYYSPINO

    Heippa kaikille piiitkästä aikaa! Olen käynyt vaan harvakseltaan lukemassa kirjoituksia, kun on taas tuntunut niin toivottomalta koko touhu. Täällä oli onneksi tullut muutama plussakin, suuret onnittelut heille :heart: Ja ikävää todeta, että aina tänne tulee myös uusia :hug: Viimeksi kun...
  20. E

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN SYYSPINO

    Täten julistan jälkivuodon loppuneksi :laugh:

Yhteistyössä