Hakutulokset

1. N

Kiukkuketju

Kiitos! :hug: :hug: :hug: Rusina-Pähkinälle! Missä vaikutat nykyään??? Jos sulle saa laittaa viestiä ilmoittele. Olis kiva vaihtaa ajatuksia. Meillä jo viis epäonnistunutta IVF hoitoa takana ja usko lapsen saamiseen mennyt ehkä lopullisesti. Sydän hajalla. Alkoi eilen menkat viimeisimmän IVF...
  2. N

Kiukkuketju

Uutena tänne kirjoittelen mutta tää palsta tulee enemmän kuin tarpeeseen just nyt..Mua nimittäin kiukuttaa niin paljon ettei se kiukku enää mahdu pysyy mun sisällä! -mua kiukuttaa että toiset saa lapsia tosta vaan ja jättää ne heitteille eivätkä edes käy sairaalassa synnytyksen jälkeen katsoo...
  3. N

Montako yli 30 vuotiasta täällä on? :)

Täällä yks 36v. jolla toisen kerran hoidot menossa. Ensimmäinen lapsi Clomeilla ja nyt useamman vuoden yrityksen jälkeen kolme IVF-hoitoa tehty ja pari PAS toivon mukaan jäljellä mikäli on selvinneet kesän yli pakkasista...Kiva kuulla että on muitakin yli kolmekymppisiä vielä hoidoissa.Alkaa jo...
  4. N

TURHAUTTAA!!

Kaikkeen tottuu rakkaat sisaret...Itselläni ollut lapsesta saakka kamala piikkikammo. Pistän kyllä muita mutta itseäni- en ikinä!! Kun aloitettiin piikkihoidot ajattelin ettei kukaan maailmassa saa mua pistää sitä piikkiä itseeni. PKl:lla siten hoitaja pakotti mut pistää itselleni...
  5. N

Mietin, jatkanko hoitoja enää

Kaneli-07! Sun teksti kuulostaa niin kovin tutulta..Meillä myös pitkä lapsettomuus ottanut kovasti tiukille parisuhteessa ja ero on ollut esillä välillä enemmän välillä vähemmän. Kummassakaan ei pitäisi olla vikaa. Silti joku mättää ja hormonihoidot eivät auta asiaa eikä tietysti myöskää...
  6. N

Hormonien vaikutus mieleen!

Ompa lohduttavaa kuulla ettei kaikilla ole helppoa hormohuuruissa...Itsekin raivoamiseen ja tönimiseen syyllistyneenä ja siitä todella hämmentyneenä (ikinä ole käynuyt käsiksi kehenkään saati edes ajatellut tehdä niin) hyvä tietää etten ole ainoa joka saa ikäviä vaikutuksia näistä mömmöistä..On...
  7. N

2 IVF elo/syyskuu

keltarauhashormonin puutetta...Hormoneilla hoituu. Voi olla syynä siihen ettei raskautuminen ole helppoa..Kannatta pyytää reseptiä lääkäriltä. Onnea yrityksiin! =)
  8. N

TURHAUTTAA!!

Jos miettii viimeistä kahta vuotta niin suurempi osa illoista tosiaan mennyt tyynyä kastellessa kyynelillä kuin hyvillä mielin nukkumaan mennen. Ajatukset kiertää kehää ja kaikki muu on toisarvoista kun ei lasta kuulu. Ja aamulla sama alkaa alusta..Raskasta on eikä loppua näy.. Voimia silti...
  9. N

TURHAUTTAA!!

Voimia sulle LT82! :hug: :hug: Tuttu fiilis tuo. Mulla alkaa varmaan menkat ens viikolla ja nyt jo tissit kipeänä että tietää mitä on tulossa..Toivoni olen menettänyt jo muutenkin mutta siitä enemmän sulle myöhemmin.. Sen olen minäkin päättänyt että koskaan enää en käytä minkäänlaista ehkäisyä...
  10. N

Hormonien vaikutus mieleen!

En halua masentaa enää enempää mutta Gonalit ne todella vasta hirviöksi tekevätkin..Ei mulla ole koskaan ollu ongelmia pillereiden aikaan eikä minkäänlaisia pms-oireita mutta Gonal.piikkkien aikaan olin kyllä sellainen hormonihirviö etten itseäni tuntenut. Kurkku suorana tuli huudettua...
  11. N

Itä-Suomesta ketään?

pkks vaikutusalueella eli Joensuussa hoidoissa kävijät.
  12. N

HUOM! KAIKKI PALSTAILIJAT!

Laitoin ykstyisviestiä tulemaan päivällä... =)
  13. N

HUOM! KAIKKI PALSTAILIJAT!

Tänään tuli päivällä joku adoptio-ohjelmakin puolilta päivin.. Sattui sattumalta silmään kesken työpäivän... :ashamed: Oli aika liikutttavaa katsoa kun kuusi vuotta lasta toivoneet saivat adoptiolapsen ekan kerran syliinsä. Oli ihan suloinen vaavi.. =) Että nyt näitä aiheita tv:ssäkin pukkaa...
  14. N

Missä on NOBABY??

Ompa ihanaa että joku jossain "kaipailee"... =) Elämä vaan niin syvältä että ei ole tänne kyennyt..Pitää taas yrittää tänne vertaistuen pariin. Kyllähän se lohduttaa vaikka surullista lukea näitä juttuja kun kukaan ei onnistu. Haleja sulle LT82! :hug: :hug: :hug: Palailen illalla...
  15. N

pakko purkaa pahaa oloa

LT82: Lomat pidetty ja töitä taas täytyisi jaksaa tehdä...Ei vaan ole jotenkin kyennyt tänne viime viikkona. On niin tuskallista lukea näitä surullisia juttuja ja kotona syvä kriisi menossa ja kaikki tuntuu tosi pahalta. Meni tämä kuukausikin ihan hukkaan riitelyn takia. . Työmotivaatio ontuu...
  16. N

pakko purkaa pahaa oloa

Ei muutu olo taikaiskusta ei. Kun on raskaana pelkää koko ajan menettävänsä lapsen jonka on saanut alulle. Ja jos ja kun sen lapsen kotiin asti saa ja joutuu aloittamaan vuosiqa myöhemmin saman tuskan alusta niin kyllä se syö naista vähintään yhtä paljon repiä kaikki vanhat lapsettomuuden haavat...
  17. N

Itä-Suomesta ketään?

Löytyykö palstalta ketään Itä-Suomessa hoidoissa olevia?? Halukkuutta vertaistapaamisiin??
  18. N

pakko purkaa pahaa oloa

PureLove: Sun kaverin viestit ovat olleet ihan kohtuuttomia. Sehän se auttaa kun kuulee koko ajan toisen raskausvaivoista. Kyllähän sitä ottais ne kaikki ilomielin itselleen kun sen nyytin syliin joskus saisi. Vaikka vessassa yökkkäis 9kk jos loppu tulos olis oma lapsi sylissä. Kyllä ihmiset on...
  19. N

pakko purkaa pahaa oloa

Voi Tiiti ja Tinttara!! Veitte ajatukset päästäni.. Teksti olisi voinut olla minun kynästäni. Ihan käsittämätöntä miten joku saattaakin ymmärtää tätä tuskaa ja surua. Kotona tottunut siihen ettei ymmärrystä juuri tule. "kyllähän sitä voi elää näinkin" ja "pitää miettiä elämään muuta mielekästä...
  20. N

pakko purkaa pahaa oloa

Kiitos taas ymmärryksestä.. =) Ihanaa että joku tässä maailmassa ymmärtää ja tietää mistä puhun.. Tuntuu ettei mieskään voi ymmästää tätä tuskaa minun kannaltani kun nainenhan se joka kuukausi sen epäonnistumisen kropassaan tuntee. Tulee todellakin sellainen olo että enkö minä nyt kropassani...

Yhteistyössä