Hakutulokset

  1. M

    Lastensängyssä pysyminen (lapsi 1v10kk)

    Apua kaivataan... Oomme vaihtaneet pojalle 1v10kk sängyn; pinnasängystä jatkettavaan lastensänkyyn. Yöt on yhtä härdelliä ja nukuttaminen kestää ties kuinka kauan.. Poika vaan pönkää sängystä pois ja tulee vanhempien huoneeseen. Pinnasängyssä nukahti pääsääntöisesti itsekseen nukkumaan, nyt ei...
  2. M

    Hullut päivät???

    Heti Wicken/Sokoksen 3+1 päivää jälkeen.
  3. M

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** syyskuussa

    Voihan kakka, kirjotin ties mitä ummet ja lammet, mutta tekstihän katos jonnekin... :/ En ole aikoihin ehtinyt koneelle kirjottelemaan, ja nytkin vain lyhyen läntää... Mutta ihan ekaks haluan toivottaa kaikille oikein hyvää vointia!! :flower: Jisse78: laitoin sulle myös yv:ä... Mua...
  4. M

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** syyskuussa

    Kiitos uudesta kivasta pinosta :flower: Pöheiköstä -krhm!- mun on tapana muutenkin vaan siistiä "pahimmat" pois ja bikiniraja, ei sen enempää.. Ja tosiaan nyt ei oikein enää tahdo taipua siihenkään.. Joten antaa nyssit olla vaan ja rehottaa ihan luomuna! :o Miten te, jotka enemmänkin...
  5. M

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** elokuussa

    Noista liikkeistä piti vielä sanoa, että täällä ainakin tuntuu siltä kuin vauva polkis jaloillaan tuonne suoraan alas! Ja varsinkin virtsarakkoon!!!! Toki muuallakin "pyörii", mutta ei mitenkään vielä kylkiluiden suunnalla. Kävely on kans vähän kummallista, en pysty puolta tuntia kävelemään...
  6. M

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** elokuussa

    Voi Myräkkä, olipa töykee lääkäri! Ei mitään ymmärrystä hällä..... Bepanthenia ainakin TYKSissä käskevät laittaa nänninpäihin, ja antavat sitä laitoksella. Ekaks mäkin käytin kotona semmosen Lansinoh-tuubin, mutta vaihdoin sit Bepantheniin, koska sen pitäis olla ok imetykseen?? Eikse ookka...
  7. M

    Maalla on mukavaa?

    :wave:
  8. M

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** elokuussa

    Mulla painoindeksi 26, ja testiin menossa rv:lla 26... Se on kuulema hapotonta kokista mitä siellä pitää juoda... Aika pitkä istunto tulossa :|
  9. M

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** elokuussa

    Pööpötti kiitos :) Koivunkäpy sulla oli kyllä tosi kökkö neuvolatäti!! Eiks tommosest vois jo antaa hiukan palautetta..? Ainakin sille tavalliselle neuv.tädille mainita? Mrr! Mulla edelleen nuhaa ja raskasta olotilaa :( Nyt vielä esikoinen sairastui yöllä, sillä on kuumetta ja räkä...
  10. M

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** elokuussa

    Pinnisten pehmusteista vielä kans, että meillä on kans pinniksessä umpipäädyt, ja on pehmusteet ihan ok:sti silti! Mitään kummempaa ei vissiin ehkä uutta hankita, kun esikoinen on nyt 1v8kk ja siltä on kaik tähänastiset kamat säästössä. Ja ne yhdistelmävaunut, ne on semmoset (kaameet)...
  11. M

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** elokuussa

    Heippa! Tiinuli81; mä teen myös istumatyötä. Mun ongelmana sit taas on päänsärky ja niska-hartiakivut.. :( joten jalkavinkkejä en osaa antaa... Mutta tukalaa on tuo istuminen, vaikkei ehkä uskois! Täällä olen kans hirveessä flunssassa! Kurkkukipu alkoi lauantaina, ja eilinen päivä meni...
  12. M

    Kokemuksia TYKSistä kaipaan

    Mulla ei ole kauheen hyvää sanottavaa TYKSistä, oikeen ahdistaa, että joutuu sinne menemään taas loppuvuodesta... Etenkin osastolla oli tosi töykeitä, jopa ilkeitä, hoitajia, etenkin vanhemmat. Kaksi nuorta naishoitajaa (joiden nimeä en muista, oisko toinen ollut Kaisa..) oli tosi ihania...
  13. M

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** heinäkuussa

    Mulla ihan samoin! Teen istumatyötä, tietsikkaa kyttään päivät pitkät ja hartiaseutu on aivan jumissa... Sitten ei viitteis oikein mitään särkylääkkeitä ottaa, mutta pakko se vaan välillä on! :( Mikä mahtais auttaa? Kävelen kyllä päivittäin, ei oo apua.. Jumpissa ei voi käydä, kun sitten...
  14. M

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** heinäkuussa

    Myräkkä, joo mä olen sun kans niiiiiiin samaa mieltä mitä varpajaisiin tulee! |O Pööpötti, mulla on kans ollut tommosta sukkelaa kipua ja olotilaa, ohimenevästi onneks. Muistaakseni oli viime raskaudessakin... Inhottavaa, mut kai ihan vaaratonta.. Mut sun kannattasi varmaan varmistaa...
  15. M

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** heinäkuussa

    Nii-i, miks miehet viettää varpajaisia, kun ne naiset siinä on kärsiny ekaks raskauden, sit synnytyksen ja sitte taas toipumiset, imetykset jne.... Eiks vois naisillekkin keksii jokku vastaavat juhlat?? :p Miehillä tosiaan on aina jos jonkinmoista syytä juhlia... Bellona, tiedän tunteen...
  16. M

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** heinäkuussa

    Voi apua miten ihania kisukuvia :heart: itseasiassa me ollaan hankkimassa kisua, mutta ollaan järkeilty niin, että vasta sitten otetaan kun vauva on syntynyt ja vähän kasvanutkin... Rakenneultra on takanapäin, ihan ok, mitään poikkeavaa ei tässä todettu =) Me tykättäis tietää...
  17. M

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** heinäkuussa

    Tuli tässä mieleen, huolestuttaako teitä sikainfluenssa? Ollaan nimittäin riskiryhmässä kun ollaan raskaana... Suppareista en tiiä, ei kai mulla niitä taida olla, mutta aika paljon kyllä juilii välillä ja viiltää nii perhanan kipeesti!! Kohtuko siellä venyy ja paukkuu... :o Meitä...
  18. M

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** heinäkuussa

    Raudasta vielä, mulla oli arvo 113 ja neuvolantäti lykkäs mulle paketillisen Obsidania mukaan ja niitä oon nyt syönyt. Muita vitamiineja en syö. Onks teillä jo ne raskausvitamiinit käytössä?
  19. M

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** heinäkuussa

    Hih, täällä on jo nimiä valmiina mietitty =) Itse en oo vielä uskaltanut miettiä, tai siis onhan noita vaihtoehtoja kun ihania nimiä on vaikka kuinka, mutta mitään päätöstä ei varmaan tehdä sen enempää kun vasta sitten kun vauva on syntynyt. Liikkeet tuntuu jo aikast hyvin täällä, mulla on...

Yhteistyössä