Hakutulokset

  1. P

    Kuinka hukata kundi 10 päivässä + hidas biisi

    Oisko jollain tuoreessa muistissa toi leffa? Ja siinä laulettava hidas kappale mikä tulee siinä kohtauksessa ku se mies ja nainen on siellä miehen vanhempien talossa menossa suihkuun!? =) Ihan mielettömän kaunis kappale, sävel on päässä ja sanoista muistan vain jotain tällasta " there´s...
  2. P

    rv 30 ja pistävä kipu emättimessä!

    Onko kellään ollut samaa vaivaa tai tietääkö joku mistä voi johtua ku tuntuu ihan ku joku tökkis jollain piikillä/puikolla tonne syvälle emättimeen!!? Eikai vaan siellä kohdunsuulla tapahdu jotain vakavaa? Heti tulee pelko, että eikai synnytys käynnisty nyt. Tän päivän nyt tuntunu enemmän tai...
  3. P

    Multitabs Raskaus + pureskelu

    TIETÄÄKÖ joku varmasti, että voiko tota Multitabsin Raskaus-vitamiinia pureskella? Tabletit on ihan järkyn kokosia ja mä en ainakaan saa niitä nieltyä.. :D Joudun aina puolittamaan kaikki Panadolit sun muut tai pureskelemaan.. :ashamed:
  4. P

    Mies töissä ja nainen kotona + oma asunto?

    Jos teillä on käytössä toi järjestelmä, niin miten ootte sopinu kaikki raha-asiat? Meillä tilanne niin, että mies on töissä ja ite jään marraskuussa äippälomalle, ja tulot on sitte melko pienet mulla. Mua mietityttää se, että miten tulevaisuudessa rahakäyttö siis ruoat, laskut kaikki tollaset...
  5. P

    Kivut/viillot häpyluussa ja pakaroissa

    Ihan vaan kyselen, että onko muilla noita ihmeellisiä viiltoja, oikeestaan sellanen jatkuva pieni viiltotunne pakarassa, varsinki tossa oikeessa. Menee sillee pakarassa/reidessä. Mistä johtuu..? Ja sitte jos nousen ylös sängystä tai kävelen lenkillä ja jotain sellasta, niin häpyluuta särkee...
  6. P

    Työasiaa / raskaus :´(

    Anteeks heti alkuun tää vuodatus mut pakko johonki kirjottaa. Oon niin täynnä jo nyt tota mun työtä vaikka kuukaus sitte vasta alotin. Hoitotyöstä kyse. Hirveä kiire kokoajan, kauhea stressi päällä jatkuvasti melkeen, ja työntekijät osaa olla tosi ärsyttäviä, ilkeitäkin ja suurin osa aika...
  7. P

    raskas työ + raskaus

    Moi! Minkälaisissa työpaikoissa täällä odottajat työskentelee? Onko esimerkiksi monen ihmisen saunottaminen ja imurointi ym. sallittua?! ( viikot nyt 12+6 ) Onko muilla esim. just tässä hoitotyössä, ni tullu kipuja rankemmasta työstä? Onko se normaalia? Eli saako siis raskauden aikana...
  8. P

    Väsymys ym. viikolla 13

    Milloin muilla jo vauvan saaneilla/odottajilla loppunu tää väsymyksen ja voimattomuuden tunne? Siis välillä on päiviä tai hetkiä, että tuntuu et on tosi pirtee ja jaksaa esim. siivoo, mut enimmäkseen väsyttää ja tekis mieli vaan loikoilla kokoajan.. Ja nyt siis ensimmäinen kolmannes on ohi...
  9. P

    Cokis-himoiset!!

    Kuinka paljon juotte cokista päivässä?! Tiiän et siinä on joku raja sen kofeiinin takia, muttaku se on niin hyvää!! :p Voisin vetää sitä mielettömät määrät! Siis oikein jääkylmää cokista jäillä huurteisesta lasista! B) Saattaa mennä päivä etten juo lasiakaan jos ei mieskään oo jaksanu mennä...
  10. P

    NP-ultra - saako laskun?

    Vai miten se maksu menee.. se 22e? Maksetaanko se siellä ultran jälkeen vai annetaanko siitä lasku vai mitä? Miten ootte tehny? Ja onks siellä joku ilmottautumispiste niinku terveyskeskuksissa vai jäädäänkö vaan siihen käytävälle odottelemaan kutsua?
  11. P

    Vitaplex rauta

    Onko kokemuksia tosta rautavalmisteesta? Vissiin pitää rautaa alkaa syömään ja netistä kattelin erilaisia ja ton pitäis olla vatsaystävällinen. Ei hirveesti innostais saada vatsakipuja ja lisää pahoinvointia tän jo tukalan olon lisäks...?
  12. P

    Sikiön syke galluppia!

    Elikkä kuinka nopea syke on masuasukilla ollu alkuraskaudessa? Noin viikolle 12 asti? =) Ja mistä kohtaa vatsalta se kuului? ite kävin rv 9+2 ja lukema oli 170 kertaa minuutissa.. :heart: Ensin terkkari koitti oikeelta alavatsalta, ei mitään, sitten siirsi laitteen keskelle alavatsaa ni...
  13. P

    Marimekko kappa!!

    Mistä ihmeestä löydän sellasen mustan marimekon kapan keittiöön?? muistan kattoneeni joskus jostain kuvastosta mut en muista mikä kuvasto se oli ja marimekon sivuilta ei löydy kappoja ollenkaan mikä on sinäänsä vähän omistuista....?!
  14. P

    Onko muilla sydämen MULJAHTELUA?

    Ite oon kärsiny tästä tosi ikävän tuntusesta vaivasta jonku vuoden pari, ja yleensä se muljahtelu kestää vaan sellasen 2 sekuntia. Tuntuu ku joku tulis rinnasta tai kurkusta läpi ja tuntuu siis kunnon muljahdus/muljahduksia. Sitte ku laittaa käden rinnalle ni sydän tykyttää epätasaisen...
  15. P

    Hiustenlähtö raskauden aikana..muilla?!

    Huolestuttaa vähän, raskaus on ihan alkuviikoilla vast 7+1, ja oon huomannu että mun hiukset on alkanu ohenemaan.. Entä jos musta tulee kalju!? :o Kauheeta! Onko muilla tällasta??
  16. P

    Vatsan nipistelykipu!

    Kuinka monella on sellasta neulanpisto/nipistyskiputunnetta ollu alkuraskaudessa? Huolestuttaa ku äsken tuntu jonku aikaa vasemmalla puolella sellasta kipua. Se tuntu aika kovana. Ja just eilen kävin varhaiultrassa ja kaikki ok. Nyt siis viikkoja vasta 6+5. Kiitti vastauksista..! =)
  17. P

    Primperan raskauspahoinvointiin

    Onko kukaan täällä käyttänyt tota Primperania tähän niin ihanaan raskauspahoinvointiin? Mulle on määrätty sitä mm. migreenipahoinvointiin, ja sitte luin netistä että monille on määrätty sitä myös raskauskuvotukseen. Ne annoksethan on 10mg, 20 tai 30mg. Tai sitte on liuoksena myös. Otin äsken...
  18. P

    Tuli ihan kamala morkkis ku jouduin

    soittaa työharjottelupaikkaan, että en pääse tänään tulemaan ku on niin kauhee aamupahoinvointi. ( kestää kyllä 24/7 ) Siis hirveen huono omatunto, koska jakson alussa jouduin olee kolme päivää pois vatsataudin takia, tiedä sit oliko se vatsatauti vai tätä raskautta, ja nyt joudun taas olee...
  19. P

    Apua huomasin just että

    Flora-margariinissa on A-vitamiinia! Ja sitähän ei saisi syödä raskauden aikana! Ihan sattumalta vilkasin pohjaa että mitäs täällä sanotaan! :o onko kaikissa margariineissa A-vitamiinia??
  20. P

    Koiran kuritus

    Tuli mieleen tosta tukkapöllyaiheesta, että millä tavoin teillä kasvatetaan/koulutetaan/on koulutettu koiraa?? Onko koiran karvoista kiinniottaminen teijän mielestä ihan sallittavaa? Niin että koira oikein vinkasee? Mun mielestä se on kauheeta kuunneltavaa enkä ikinä raaski ottaa omaa koiraa...

Yhteistyössä