Hakutulokset

  1. maallaonmukavaa

    Minua pelottaa oikeesti! :(

    mun nuorimmaisella oli samanlaisia nykimisiä vauvana,hänet tutkittiin useinkin..ei löytynyt mitään...nyt meillä onkin erittäin vilkas 6v poika..mutt jos olet noin huolissasi vauvan terveydestä,ni ota ihmeessä kännykällä tai kameralla kuvaa!!
  2. maallaonmukavaa

    Minkä nimisiä lapsia teillä on?

    Miska Kristian,Unna Aurora ja Sinna Linnea
  3. maallaonmukavaa

    Tällä se selviää (kaikki testaamaan!!)

    53%=ihan ok :D
  4. maallaonmukavaa

    englannin bulldogin omistajia?

    paljonko tarvitsee ulkoilua päivittäin?sopiiko lapsiperheeseen ja paljonko maksavat?
  5. maallaonmukavaa

    muita yksinhuoltajia kouvolan läheisyydestä?

    olisi kiva tutustua muihin lähialueiden yksinhuoltajiin!itse on 28v ja lapset 5,5v,3,5 ja 1,5v..asun anjalankoskella.
  6. maallaonmukavaa

    Kannattaako tilata kestovaippailun aloituspakkaus?

    eli on olemassa aio vaipat=suoraa käyttöön,ei tarvi muuta..sisävaippa=tarvitsee kuoren/villikset ja lisäimut(jossain sisävaipoissa on myös sisäänommeltu imu vaipassa)ja taskuvaippa tarvii imut ,jos päällinen pul-kangasta,ei tarvitse kuorta..vastasyntyneelle käy kans hyvin esim.kuori päälle ja...
  7. maallaonmukavaa

    mua vähän "ärsyttää" tuolla kirppis-puolella...oon varmaan ainut.

    mua ärsyttää kirppiksen palstalla(myynti)sanat tarjoa/hinnaton ilmoittelu...miksei hinta voi olla suoraa ilmoituksessa?
  8. maallaonmukavaa

    8kk:n kurittamisesat

    en voisi ikinä näpäyttää sormille/vastavaa minkään ikäselle lapselle tai aikuiselle...jos kiellot ei auta,kannattais varmaan vaihtaa kukan paikkaa korkeammalle yms...en usko ruumillisen kuritukseen!meillä arestipenkki hoitanut isommilla asian..eikä noin pieni lapsi vielä ymmärrä tehneensä vääriin!
  9. maallaonmukavaa

    Mistä löytys vanhan auton korjausopas?

    oho:)lukihäiriö..:D...huuto.netistä saa,robinhoodista saa ja isot tavaratalot myy..
  10. maallaonmukavaa

    Mistä löytys vanhan auton korjausopas?

    kirjastosta lainaamaan,jos et omaa tarvi:)
  11. maallaonmukavaa

    mitä teen?

    Miehelläsi taitaa olla isoja ongelmia vihansa hallinnan kanssa!Koska mitään ei näytä katuvan,haluaa hallita kaiken..Pois vaan lasten kanssa!
  12. maallaonmukavaa

    Palstan hyvätuloiset pinoon!

    Jonkun mielestä varmaan kyllä,mutta ette minun mielestä:/
  13. maallaonmukavaa

    G: Oletteko yhä yhdessä ensimmäisen vakavasti otettavan ukkosi kanssa?

    ensirakkauden kanssa olin vain vuoden yhdessä..:)nykyisenä mieheni kanssa olen ollut n.7vuotta ja hän on se oikea:)
  14. maallaonmukavaa

    työkkärin sivuilla haetaan sijaisperheitä

    oiskohan ollu n.750e/lapsi ,tietysti verot menee..
  15. maallaonmukavaa

    miten asutte?

    minä,mies,poika,2 tyttöä,koira ja kisu asutaan 98neliöisessä ok-talossa,jossa iso tontti...maaseudun rauhassa:)
  16. maallaonmukavaa

    Miten ikinä tohon paskakasaan retkahdin!

    jos minun mies pettäis mua naapurin kans /jonkun muun kans,ei tarvis enää mun edes naamaansa näyttää!kerran pettää->pettää uudestaan!!Älä ota takasin ex-ukkoas vaikka kuinka vinkuis takasin!!
  17. maallaonmukavaa

    Missäs miehenne nyt on?

    lähti äsken kuntosalille...
  18. maallaonmukavaa

    nivelreuma

    minulla juuri todettu ikävä kyllä:(nivelreuma...onko muita nivelreumaa sairastavaa äitiä/äitejä?miten selviätte lasten kanssa päivät?minä en ole vielä kortisonipiikkiä saanu,joten kivut nivelissä on järkyttävät:(ja väsyttää kovasti...
  19. maallaonmukavaa

    Iso koirarotu lapsiperheeseen?

    mä suosittelisin leonberginkoiraa:)

Yhteistyössä