mitä teen?

  • Viestiketjun aloittaja tätä tämä on..
  • Ensimmäinen viesti
tätä tämä on..
tapasimme miesystäväni kanssa 2002 ja syyskuussa muutimme yhteen,ja syyskuun lopussa r-testi näytti plussaa ,poikani syntyi keväällä 2003 ja sitte sairastuin synnytyksen jälkeiseen masennukseen..ja kaikki alkoi mennä päin honkia..tulin mustasukkaiseksi yms..parisuhde rakoili..eikä ihme..aloin odottamaan toista lasta ja ostimme omakotitalon viereiseltä paikkakunnalta..mutta mies halusi ostaa talomme yksin,ihmettelin,mutta ei asia haitannut..mies remontoi vanhempiensa kanssa taloamme pari kuukautta ja muutimme omakotitaloon keväällä 2005,tyttäremme syntyi 2vko muuttomme jälkeen ja masennuksenikin oli poissa..mutta mieheni alkoi muuttua..en saanut enää käydä missään,sanoa omia mielipiteitä,nähdä ystäviä yms..aina hetken meni hyvin ja hetken huonosti..elämä oli aika ahdistavaa..2005 syksyllä aloin odottamaan kolmatta lastamme,jolla oli paha sairaus ja synnytin poikamme kuoleena huksissa 2.2.2006 rv.24..masennuin taas...mieheni ei tukenut minua ollenkaan..sanoi että asiaa unohtuu jos sitä ei ajattele..kesään mennessä asiat oli hetken ok..syksyllä 2006 tulin raskaaksi..raskausaika oli kamalaa..mies haukkui minua koko ajan,syytti minua kaikesta..mieheni alkoi saada raivokohtauksia..äitini haki meidät usein yöllä pois..tätä jatkui aika kauan..tyttöni syntyi keväällä07..aloin pohtia asioita..mutta ei olluut oikein ketään kelle puhua..2008 helmikuussa näin kaupalla sattumalta yhden vanhan ystäväni..jolle pikkuhiljaa avauduin..hänen rohkaisemana muutin lasteni kanssa pois 1.4.08..Ja kaikki meni hyvin ja mieheni haki lapset joka toinen vkl:ppu yms..heinäkuussa mieheni pyysi meitä palaamaan takaisin kotiin ja suostuin..johon syytä en tiedä miksi...nyt on marraskuun ja lopun arvaattekin..kaikki on taas samanlailla kun ennenkin..ei olisi ikinä pitänyt tulla takaisin..mitä teen?etsinkö asunnon ja muutanko pois?kysymyksiäkin saa heitellä..tämä elämä vaan alkaa ahdistaa..ja miehen mielestä hänessä ei ole mitää vikaa..
 
:hug: Asiat ei muutu itestään. Jos mies ei näe tilanteessa vikaa ja sulla on paha olla, mies ei silti suostu miettimään yhdessä et missä vika ja parantamaan yhdessä tilannetta, niin et tollasta voi jatkaa. Kärsii lapsetkin ja ennenkaikkea sinä.
 
tätä tämä on..
ennen ku muutin pois hänelle ei saanut sanoa mitään ns.vastaan..tai maltti meni..yhden illan aikana rikkoi mm.eteisen kaapit palasiks nyrkillä..menee ulos tupakalle ja huutaen haukkuu minua..sairasta!no,nykyään ei riko mitään...mutta ns.piilovittuilee jne koko ajan..kaikki mitä teen on typerää ja myös ohjelmat mitä katson..
 
Raija k
Sori mutta en jaksanut edes laskea sun lastes lukumäärää... Vähän vaikea lukea tuollaista pötkötekstiä jossa ei ole edes isoja kirjaimia. Asiasi olisi kuitenkin ollut tärkeä! Toivon vaan että jaksat tehdä oikeat päätökset!
 
tätä tämä on..
ennen ku muutin pois hänelle ei saanut sanoa mitään ns.vastaan..tai maltti meni..yhden illan aikana rikkoi mm.eteisen kaapit palasiks nyrkillä..menee ulos tupakalle ja huutaen haukkuu minua..sairasta!no,nykyään ei riko mitään...mutta ns.piilovittuilee jne koko ajan..kaikki mitä teen on typerää ja myös ohjelmat mitä katson..
 
tätä tämä on..
ennen ku muutin pois hänelle ei saanut sanoa mitään ns.vastaan..tai maltti meni..yhden illan aikana rikkoi mm.eteisen kaapit palasiks nyrkillä..menee ulos tupakalle ja huutaen haukkuu minua..sairasta!no,nykyään ei riko mitään...mutta ns.piilovittuilee jne koko ajan..kaikki mitä teen on typerää ja myös ohjelmat mitä katson..
 
Minä puhuisin ensin miehen kanssa kunnolla omista tunteista ja kaikesta minkä on muututtava että jäisin..Ja jos mikään ei muutu niin mikään ei tulekaan muuttumaan.Siinä vaiheessa uutta kotia etsimään.
 
tätä tämä on..
Olen kyllä yrittänyt keskustella hänen kanssa..Mutta hänen mielestä hän tekee oman osuuden hyvin ja sillä siisti..Ja viime viikolla sanoi ettei kiinnosta keskustella parisuhdepaskasta...Häntä ei kiinnosta muu kuin moottoriurheilu..Enkä sano,etten itse tee virheitä /ole väsynyt,mutta luultavasti moni muukin on väsynyt ,jos hoitaa 3lasta ja kotityöt yksin..
 
-
Muuttaisin pois lasten kanssa. Musta tossa tilanteessa ei ole kauheasti muuta tehtävissä. Ei toi tyyli näytä ainakaan paranevan, kun miehessä itsessään ei ole omasta mielestään mitään vikaa...
 

Yhteistyössä