Hakutulokset

  1. Ä

    Yh-äidit ja isät Nurmijärveltä

    Hei! Olisi kiva tutustua teihin ja jutella kuinka olette selvinneet yh-vanhempina. Minulla on tilanne aivan uusi ja jään neljän lapsen kanssa asumaan kun tuleva ex-mieheni muuttaa pois. Ottaa yhteyttä jos vaikka tavattaisiinkin:)
  2. Ä

    Yh-äidit ja isät Nurmijärveltä

    Hei! Olisi kiva tutustua teihin ja jutella kuinka olette selvinneet yh-vanhempina. Minulla on tilanne aivan uusi ja jään neljän lapsen kanssa asumaan kun tuleva ex-mieheni muuttaa pois. Ottaa yhteyttä jos vaikka tavattaisiinkin:)
  3. Ä

    Kertokaa miksi yh-äiti ei kelpaa...

    Kertokaa miehet miksi äiti jolla on neljä lasta ei kelpaa kenellekkään? Onko syy naisessa vai lapsissa?
  4. Ä

    taaperon aukile mietityttää

    Taaperolla ikää vuosi ja kolme kuukautta ja aukile päälaella tuntuu ihan selvästi ja on vähän kuopallaki!!!! onkohan ihan normaali tilanne??? Kuoppa tuntuu vaikka olis nauttinu juomistaki!! yksvuotisneuvolassa en muistanu ottaa asiaa esille ja nyt vähän vaivaa toi asia. =)
  5. Ä

    Meilataanko

    :wave: Asun perheeni kanssa Nurmijärvellä. Kaipaisin äitejä kenen kanssa voisi vaihtaa ajatuksia päivän iloista ja suruista. :wave: <br><br>
  6. Ä

    Apua...:(

    Hei kaikille! olen kahden lapsen äiti,kolmevuotiaan ja kk ikäisen vauvan.Ongelmana on jätti väsymys ja tunne siitä ettei pysty vaikka on jo yhden lapsen äiti ennen vauvaa.Siis-vauva on vaativainen.Aina sylissä(muualla ei rauhoitu), paljon rinnalla(myös lohduksi ja huvituttina), tutti ei...

Yhteistyössä