Hakutulokset

1. D

Lapsen valikoiva puhumattomuus

Kiitos molemmille! =)
  2. D

eskari-ikäisestä

Meillä oppi viime kesänä, kun täytti 6v. Sitä ennen oli apupyörät. Kun ne otettiin pois, niin poika halus ite kokeilla, yksin niin ettei muut katsele, ja oppi. Kertaakaan ei kukaan työntäny tms. Aluksi meno oli kiemuraista, mutta tosi nopeesti alkoi sujua. Eli tällä vaan halusin sanoa, että ei...
  3. D

Lapsen valikoiva puhumattomuus

Eli... Poikani on nyt eskarissa, ja muuten sujuu hyvin (tehtävät sujuu hienosti ym.) mutta poika ei puhu. Ei myöskään osallistu leikkeihin, on vain yksin seinän vieressä välitunnit. Ja on siis koulun yhteydessä olevassa eskarissa, ei päiväkodin. Eli tavallaan hyvin koulumaisessa ympäristössä...
  4. D

ensi kesäksi kuntoon -aloitetaan nyt!

Olen vältellyt vaakaa jonkin aikaa, mutta nyt tänä aamuna punnitsin, ja 1,9kg lähtenyt! =) Eli nyt olen 77,7kg. Syömisiä olen keventänyt roimasti entisestä (puuroa, ruisleipää, vihanneksia, hedelmiä ym.), mutta liikuntaan en vieläkään ole löytänyt isompaa kipinää... Vaikka tuleehan sitä aika...
  5. D

Kiitos Henrietta, tuo on niin totta! :D Että sinänsä hyvillä linjoilla mennään. Hitaasti mutta varmasti kesää kohti... :whistle: Hitsit noita ilmoja, ei oikein pääse liikkumaan. Mulla on 3,5v. ja 6v. lapset, joten lenkkeilykin on haastavaa. Ei ole lapsillekaan sopivat fillarikelit, että...
  6. D

Mulla ei ole oikein sujunut... Työajat on epäsäännölliset, on kiirettä, stressiä jne. Kaupassa sortuu ostamaan "helppoa" ruokaa joka tietty on epäterveellistä ja rasvaista. :( Mutta sentään samoissa lukemissa on pysytty, en ole onneksi kuitenkaan lihonut. Tänään taas otin itseäni niskasta...
  7. D

Kiitos Minska80 ja tioksiidi. =) Punnitsin aamulla tarkan painon, se on nyt siis 79,6. Tavoite kesäksi 65. Aamu alkoi kahvilla ja 2 palalla ruisleipää. Nyt pitäisi ottaa oikein tiukka ote tammikuuhun, niin saisi nopsaan tuloksia. Olen vähän sellainen, että innostus lopahtaa jos "ei mitään...
  8. D

Saiskos kiilata joukkoon?! Mullakin olisi tähtäimessä ensi kesä ja siihen mennessä olisi saatava kapoisempi kroppa. Olisi ihanaa pukea nättejä kesävaatteita ja toppeja ilman että tarvitsis miettiä makkaroita jotka pursuu vyötäröllä... :'( Painoa nyt suunnilleen 80 (pituus 168cm) ja...
  9. D

Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

Voih... :ashamed: Eipä hyvin oo mennyt täälläkään. +300g viikossa, eli nyt 76,9. Väärä suunta!! :headwall: Masentaa, mutta en mä vielä heitä hanskoja tiskiin. Ens viikolla saatava paremmat lukemat.
  10. D

Kyllä lapsiin uppoaa rahaa!

Ostan kyllä varastoonkin, jos sattuu jotain kivaa kohdalle, mutta en vartavasten "hamstraamalla". Ja kaupassa uusia vaatteita ostaessa otan kyllä just sopivan koon, mutta esim. kirpparilla tai alessa saattaa olla joku kiva vaate joka on vähän reilun kokoinen... Niin saatanpa ostaa, vaikka...
  11. D

Milloin kerron pojalle eskarin alkamisesta?

Joo, meilläkään ei vielä tässä vaiheessa kesää puhuta eskarista päivittäin, onhan siihen nyt kuitenkin vielä aikaa. Tietty jos poika itse ottaa puheeksi tai ajetaan koulun ohi tms. niin jutellaan asiasta, mutta muuten saa kyllä vielä vaan "nauttia lomasta" ilman paineita. =)
  12. D

Kuinka pitkälle poika osaa laskea? Tai voit vaikka sormilla näyttää, miten monta yötä nukutaan ennen. Ajattelisin, että varmaan jotain viikkoa aiemmin vois alkaa valmistaa "henkisesti". :) Mullakin on vähän ujohko poika, mutta mielellään kumminkin menossa syksyllä.
  13. D

Mullakin on eskariin menevä poika, ja jo jonkin aikaa sitä menoa on valmisteltu puhumalla, että syksyllä alkaa eskari. Ei hän ymmärrä sillätavalla viikoista tai kuukausista mitään, että vois sanoa eskarin alkavan vaikka 20. elokuuta... Sitten syksymmällä katotaan yhdessä reppua ja uutta...
  14. D

Tarvitseeko vanhemmat kahden keskeistä aikaa?

Näitä on hyvä peesailla. =)
  15. D

Hiuksista asiaa (vähän turha joo)

Mullakin on aina ollut pitkät, puoleen selkään. Jännä tunne, kun menee katkaisemaan vaikka 5-10cm latvoista, niin ekoja kertoja harjatessa hiukset tuntuu ikäänkuin "loppuvan kesken".
  16. D

tyttö on ekaa yötä ilman vaippaa...mihin mun ny pitäis varautua...?

Mulla on 3v. tyttö, ja vielä käytetään vaippaa öisin. Enkä ajatellut jättää poiskaan, ennenkuin alkaa vaippa olla useimpina aamuina kuiva. Nyt vielä kastuu lähes joka yö. Tyttö nukkuu tosi sikeesti ja pitkät unet, ei varmaan heräisi yöllä vessaan. Jotain kosteussuojaa kannattaa laittaa...
  17. D

Käytättekö vaginasta nimitystä

Lasten kanssa puhuessa pimppi, miehen kanssa milloin mitäkin... Tän hetkinen suosikki on tuusmyyrä. :D
  18. D

Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

Täällä yksi "ikuinen laihduttaja", joka on nyt päättänyt visusti karistaa nuo ylimääräiset makkarat, lopullisesti! Kävin eilen tiistaina puntarissa, ja lukema oli 76,6. Pituutta löytyy n.167cm. Tavoitteena olisi 65kg. Ensin nyt toki olisi ihan mukavaa päästä 6:lla alkavaan lukuun. =)...

Yhteistyössä