Hakutulokset

  1. M

    syysvauvasta 2008 haavelijat

    Nyt sitten pinotaan ja jos jotain muutoksia/virheitä niin ilmoitelkaa.. *Esikoisesta haaveilevat* miuku87, jansky-87, neito85, sporttityttö, marjakko, tannuli, Tikka81, Sinttu83, Lakta, Nauruprinsessa, Pikkumyy42? Plussanneet: Mimosa81 :flower...
  2. M

    syysvauvasta 2008 haavelijat

    Heissan.. meillä päätettiin nyt sitten aloitella jo, ei malttanut odottaa tammikuuhun saakka. Kierto vielä hiukan sekaisin mutta toiveet korkealla!
  3. M

    syysvauvasta 2008 haavelijat

    pitäiskö taas keräillä jonkinnäköistä pinoa?
  4. M

    Raskaus ja matkustaminen!

    Hei! Matkan ajankohta on tammikuu -08,Thaimaa, että ei montaa kuukautta. Eihän se tosiaankaan välttämättä heti tärppää mutta sitten jos tärppääkin.. :) Vaan kun tietäisi mitä tehdä. :| Ja jos tärppäisi niin matkahan kohdistuisi ihan alkuraskauteen..
  5. M

    syysvauvasta 2008 haavelijat

    heissulivei.. Kyllä sitä täälläkin jo mietitään että kuinka kauan jaksetaan odottaa.. kuume on ihan hirmuinen! jos vielä jaksaisi hilliti itsensä. Matka on varattu tammikuulle Thaimaaseen ja en haluaisi riskeerata pikkuista siellä... eli tässä ollaan nyt kahden vaiheilla että aloitetaanko...
  6. M

    Raskaus ja matkustaminen!

    Millä mieltä olette matkustamisesta kaukomaille raskauden aikana? Tiedän lähteväni kaukomaille ja nyt mietityttää kannattaako aloittaa yrittäminen vasta jälkeen matkan? Onko kokemuksia, tietoa?
  7. M

    syysvauvasta 2008 haavelijat

    ja mie kun lopetin pillerit (6v käyttänyt) tuossa pari kuukautta sitten, ensin tuli menkat aikanansa ja sitten ei millään kuulunut. tein jo jokusen testinkin mutta ei näyttänyt plussaa. tuli sitten menkkojen välille kaks kuukautta väliä, onneksi vihdoista viimein alkoi.. :). Eli toivotaan että...
  8. M

    syysvauvasta 2008 haavelijat

    Vieläkö mahtuu joukkoon? Täällä kanssa yksi syysvauvasta 2008 haaveileva.. Itse olen 20 ja isäntä 23 ja ensimmäinen lapsi olisi haaveissa. Ehkäisyn jätin pois (e-pillerit) jo jokunen kuukausi sitten, kondomin kanssa nyt pelaillaan..ajattelin että saan tuon kierron kuntoon ennen kun...
  9. M

    Tammikuussa 2008 yrityksen aloittavat kuumeilijat..

    Me isännän kanssa sovittu että tammikuussa aloitetaan yrittäminen.. itse olen 20 ja isäntä 23. Ensimmäistä lasta yritetään, noita eläinlapsia on jo riittämiin.. Onkos teitä muita siellä? :wave:

Yhteistyössä