Hakutulokset

1. L

TOUKOKUUN TOIVOTUT helmikuussa

Heips! Täällä makoillaan saikulla kovan flunssan vuoksi. Etten liian helpolla pääsisi, olen lisäksi saanut riesakseni mielettömät selkäkivut, en tiedä miten päin olisin.. Huomenna neuvolan lääkrille ja luultavasti lisää saikkua tiedossa. Oma himoni on ollut koko rasakuden ajan mandariinit...
  2. L

TOUKOKUUN TOIVOTUT tammikuussa

Iltoja! Täällä voidaan oikein paksusti :) Jos nyt jo puuskuttaa näin pahasti niin kuinkahan sitä selviää parin kuukauden päässtä :whistle: Minä olen saanut myös ihanan vatsaa peittävän karvoituksen. Onneksi karva on sentään hentoa, vaikkakin aika tummaa.. Olo on aika apinainen välillä :D...
  3. L

heip! Täällä alkanut sunnuntai öllötellessä ja ihmetellessä. Ihana kun ei ole mitään sovittua menoa vaan saa rauhassa oleilla.. Kestovaipoista Meillä ajateltu ottaa myös ns. kotikäyttöön. Tulevan isukin kanssa suunniteltu, että kotioloissa olisivat kestovipat käytössä ja vieraillessa...
  4. L

Heissan! Olipas mukavaa ulkoilla talvisessa säässä! Tällaisia kelejä olen odottanutkin, lumisia mutta leutoja, viihtyy tuo pieni koiruuskin pihalla :) Täällä pitäisi myös viedä kelan paprut palkanlaskialle, jotta ne lähtisivät joskus eteenpäin.. Elättelin jossain vaiheessa toiveita, että...
  5. L

Heips kaikille! Täältä löytyisi yksi neitonen lisää jakamaan ajatuksia ja kokemuksia kanssanne. Esikoistamme innolla odottelemme. Tämän pikkuruisen ihmeen laskettu aika on 9.5. Raskaus sujunut suht helposti, tosin ei täälläkään pahoinvoinnilta närästykseltä ja harjoitus suppareilta ole...
  6. L

myöhäinen plussa

Meela: Minä testasin ihan tosi myöhäisen plussan (kp 57/28), tätä ennen testasin neljä kertaa joista viimeisen kp 46. Ja aivan selviä negoja oli kaikki testit ei edes pienenpientä haamua, siis ennen tätä viimeistä =)
  7. L

n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

haltia: En oikein ole varma mikä viikko on menneillään tai missä vaiheessa raskauduin. Näiden sivujen testin mukaan menossa olisi jo vko 8. Tiistaina menen ensimmäistä kertaa neuvolaan ja siellä varmasti selviää mikä viikko on menneillään. Ihmeen myöhään tosiaan plussasin, toivo raskaudesta oli...
  8. L

huomenia! liinu83: Foolihappoa on mielestäni miltei kaikissa monivitamiini valmisteissa. Ja varmistuksesksi voit katsoa pakkauksen tuote selosteesta, foolihapon määrä vaihtelee eri valmisteissa. Meillä minä napsin foolihappoa ja kultani söi sinkkiä. En tiedä miten suuri vaikutus niillä on...
  9. L

Kiitos kaikille onnitteluista! Vieläkään en tahdo uskoa tätä todeksi. Huomenna vien pissi näytteen labraan varmistusta varten ja jotenkin ihan hassuja pelkoja, kuten entäs jos tulos ei olekkaan sama tms.. :ashamed: Haltia: Plussasin viimein kp 58/28. Tällöin plussa oli jo ihan selkeä...
  10. L

Hei! Kiitos, että olette minua mukana pitäneet ja olen pahoillani, etten ole kirjoitellut! Ollut todella stressaavaa tämä odottelu, monta testiä olen tehnyt ja aina puhdastaa negaa näyttänyt.. ..Kunnes tänä aamuna tein vahvan plussan :) Olo aivan uskomattoman onnellinen ja jotenkin...
  11. L

Heip! Minäkin tänne voisin pinoutua. Helpottavaa päästä purkautumaan ihmisille, jotka ymmärtävät miten raskasta tämä yritys välillä on.. Meillä yk 7 menossa (esikoistamme yritämme) ja voimat tällähetkellä ihan lopussa ja epätoivo tekee tuloaan. Minulla kierto ollut suht pitkään suht...
  12. L

~Viikot 31 - 32~

Minut kai saa nyt tiputtaa.. En malttanut odottaa maanantaihin vaan testasin tänään ja puhdas nega :'( Olisi kai edes haamu ollut, jos olisin raskaana. Olo surkea ja epätoivoinen, mistähän voimia ensi kiertoon.. Onneksi minulla kuitenkin ihana mies, joka lohduttaa ja suree kanssani.
  13. L

~Viikot 31 - 32~

Heip! (pitkästä aikaa) En olekkaan pitkään aikaan kirjoitellut ja muutekin yrittänyt pysyä etäämmällä täältä oman jaksamiseni vuoksi, parhaani mukaan olen yrittänyt välttää miettimästä koko raskautumista =) (helpommin sanottu kuin tehty..) Nyt kp 31 ja hermot riekaleina tästä...
  14. L

Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

heip! Mielelläni tulisin mukaan jakamaan ajatuksia muiden samassa tilanteessa olvien kanssa. Joulukuussa jätin pillerit pois ja siitä lähtien on kovasti yritetty raskautua! Ovistestejä en ole vieä käyttänyt, mutta ensikierrossa ajattelin kokeilla joskos se jollain tavoin auttaisi (edes...
  15. L

~Viikot 31 - 32~

Siihen samaan sorrun minäkin.. Kovasti sitä pelkää, kun ei tunnu tärppäävän, että entäs jos minussa onkin jotain vikaa, emmekä saakkaan lapsia. Pitäisi kai yrittää ns. unohtaa koko homma, sillä stressaaminen tuskin parantaa yhtään mahdollisuuksia saada plussat.. Meillä nyt yk 7, ja...
  16. L

~Viikot 31 - 32~

Heip! Minä liittyisin myös innokkaana ensikertalaisena pinoon :) Nyt olisi kp 2/28-35 ja yk 7. Ensimmäistämme kovasti yritetään ja valitettavasti jälleen jouduttiin pettymään, mutta eikös se niin ole että toivossa on hyvä elää.. =)

Yhteistyössä