Hakutulokset

1. P

*MarrasMassutII Huhtikuussa 2008*

Olen nukkunut viimeviikon ajan 14 tunnin yöunia :whistle: Eikä siinä kaikki, päiväunilla menny 3- 4 tuntia.. Aivan järkyttävää. Hain sairaslomaa, kun kerta kaikkiaan ei kykene töihin. Kuvotus on jatkuvaa, eikä pelkästään aamulla, vaan koko päivän. Voi järkky jos tällasta oloa täytyis sietää koko...
  2. P

*MarrasMassutII Huhtikuussa 2008*

Voiko joku lisätä mut tohon listaan, elikkä la olis 26.11 ja kolmas lapsi tulossa.. Marde84: sulla näyttää vaaka samoja lisäys( kg ) lukemia kun mulla ja mua hirvittää painon nousu. Onko sulla aikasemmissa raskauksissa ollu samanlainen painonnousu alussa ja kuin paljon koko raskauden aikana?
  3. P

MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 16 - 31.... maaliskuu 2008

Lulu32 : Tossa aikasemmin kyselinkin tosta turvotuksesta, mistä ihmeestä se tulee :) Mulla heti testin tehtyä turpos paikat ja paino nous 2,5 kg, vaikka syöny aivan normaalisti. Jopa laskeskellu kaloreita ja liikkunu tavallista enemmän, mut silti....
  4. P

Kertokaahan mulle, mitä tämä alkuraskauden turvotus on tai siis johtuu? Hain apteekistakin jo valmarin kivennäisliuosta ja aloin nappaileen sitä aineen vaihdunnan kiihdyttämiseksi( ennalta ehkäisee myös närästyksen ). Puolilta päiviltä iskee aivan järjetön väsymys päälle ja on pakko mennä...
  5. P

Onkos kanssasisarilla jo ruvennu paino nouseen? Mulla tullu 2 kg pelkällä syömisellä :whistle: Kävinkin jo tunnin lenkillä ja ajattelin ottaa tavaksi ihan joka päivä käydä. Haluaisin niin kovasti, ettei paino nousis yhtään enempää ku normaalissa raskaudessakaan. Oli meinaa kaksosista aika taakka...
  6. P

Haamuplussa r-testissä,menkat alkoi.Onko toivo mennyt?

Vuotaako sulla samanlain kun menkoissa?Vai onko vuoto niukkaa? On hyvin tavallista, että alkuraskaudessa on veristä vuotoa ( itse saman kokeneena). Plussa voi vahvistua vielä, joten en ihan heti heittäis kirvestä kaivoon. Toki se surullisempikin vaihtoehto on otettava huomioon, mutta toisaalta...
  7. P

Olikos näin et MissMaisalla oli myös kaksoset entuudestaan? Saako kysyä minkä ikäset? Meillä myös 6 vuotiaat, tyttö ja poika. Väkisinkin sitä miettii, jos tulee toiset kaksoset. Nimittäin ei se ihan niin tavatonta ole ;) Toivoisin kuitenkin että " vaan " yksi!
  8. P

Mulla kipeytyy ja turpoo nuo rinnat ihan järkyiksi, muutenki E kuppeja pidän...Saas nähä joutuuko kohta G kupit tunkeen päälle =) Väsymys on kans kamala ja huomen joutuu taas työt alottaan, toisaalata aika menee joutusammin töissä kun kotona.
  9. P

Kellään ollut vuotoa? Eilen aamulla vessassa käydessäni tiputteli ihan ruskeeta vuotoa pyyhkiessäni papruun. Totta kai säikähdin, vaikka tiedän että ne on yleisiä...Soitin neuvolaan ja neukku pyysi olla huolestumatta. Se vuoto loppu yhtä äkkiä hu oli alkanukki, joten toivon että se oli ihan...
  10. P

Käytin tyttöä tänään neuvolassa ja samalla tietysti hehkutin tehneeni plussa raskaustestin...Hyvä et kerroin, sillä kuulin et eka neuvola aika täytyy tilata jo viikolle 8 nykyään???Onko teillä teitoa kyseisestä asiasta. Olisin sitä tietenkin venytelly mahdollisimman pitkälle, ettei odottaminen...
  11. P

Aika hiljasta täällä meidän pinossa vielä :laugh: Toivottavasti marraskuun vauvoja tulee enemmänkin.Rinnat kipeytyy enemmän, mutta toisaalta hetkittäin en edes usko olevani raskaana. Tänään tein jopa toisen testin varmistaakseni asian, hullua hommaa :laugh: Mites muilla?
  12. P

Heips! Ilmottaudun varovasti mukaan ketjuun. Tein pari päivää sitten positiivisen raskaustestin ja kaikkien laskujen mukaan la olis 26.11. Kaikki mahdolliset raskausoireet löytyy kuvotuksesta väsymykseen, itkuherkkyydestä rintojen pistelyyn/ turvotukseen, joten uskoisin testin oikein näyttävän...

Yhteistyössä