Hakutulokset

  1. M

    Kahden alkion siirto?

    Meillä on siirretty kerran yksi alkio ja kaksi kertaa kaksi alkiota. Tämä jälkimmäinen kerta oli nyt kesäkuussa. Tästä plussasinkin, mutta on ilmeisesti jäänyt kemialliseksi raskaudeksi tai on kohdunulkoinen raskaus tai jotain, koska hcg nousee liian hitaasti. Tilannetta vielä seuraillaan...
  2. M

    tyhjä

    http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9508157&t=9495688&appid=&p=&mpage=1&key=miehelle%2Cclomit&language=single&tmode=&smode=&s=#9508157 Moi Muistan vastanneeni tähän kysymykseen joskus vauva-lehden puolella. Tuossa on linkki siihen ketjuun jossa kyseltiin Clomeja miehelle. Mirkka
  3. M

    Todella hidas hcg:n nousu

    Onko kenelläkään ollut samaa/vastaavaa? Meille tehtiin 3 icsin tuoresiirto. Jo pp10 testasin mammaksi testeihin haalean selvästi näkyvän plussan, pp13 aconiin haalean plussan, pp14 veritesti jossa hcg118, pp15 aconin plussa hieman vahvempi, mutta edelleen haaleampi kuin kontrolli. Nyt pp16 oli...
  4. M

    kesäkuun IVF/ICSI/PAS

    Moikka! Teitä on tosi monta plussaajaa ollut tuossa kesäkuun ketjussa. Ilolla olen ketjuanne seurannut. Onnea kaikille! Voimia negan saaneille... Meille tehtiin nyt kesäkuussa meidän 3 icsi ja kysyisin hieman oireitanne. Mulla on nyt menossa pp8. Siinä pp3 tienoilla rinnat kipeytyivät...
  5. M

    Kesäkuun lapsettomuushoitojen PLUSSAAJAT

    Moikka! Teitä on tosi monta plussaajaa ollut tuossa kesäkuun ketjussa. Ilolla olen ketjuanne seurannut. Onnea kaikille! Meille tehtiin nyt kesäkuussa meidän 3 icsi ja kysyisin hieman oireitanne. Mulla on nyt menossa pp8. Siinä pp3 tienoilla rinnat kipeytyivät Lugeista, mutta eilen...

Yhteistyössä