Hakutulokset

  1. N

    Kolmannesta haaveileville kysymys?

    Minkä ikänen oot itse, entä lapset? Millasessa elämäntilanteessa olet? En tiiä mietinkö liikaakin hankkiakko kolmosta...lähivuodet sen näyttää. Mutta olisi kiva kuullu ainakin nuo teidän ja lastenne iät!
  2. N

    Muistatteko kun jollain palstalaisella oli vanhasta ovesta tehty pöytä?

    Jos muistatte niin löydättekö ketjun? Meillä ullakolla vanha kiva ovi ja ois kiva saada siitä pöytä...Voisin vaan vielä katella sen ovipöydän kuvia.
  3. N

    Anteeksi uteliaisuuteli, mikä oli se "blogikohu" tuolla vauvan puolella?

    Huomasin vaan, kun tyyliblogia kävin lukemassa, että siellä oli jotain anteeksi pyyntöjä.
  4. N

    Millaisia kumisaappaita teillä on hankittuna lapsille kevääksi ja kesäksi?

    Tai millaiset meinaatte hankkia? Kattelin tossa juuri tuollaisia Småfolkin kumppareita. Toisaalta tekis mieli Pepin kumppareita, jos niitä nyt enään Cittareissa on. En ole muutamaan vuoteen ostanut.
  5. N

    Lastenvaatteiden ystäville kysymys?

    Kuinka paljon säästätte vaatteita esim. muistona? Oon säästänyt jonkun verran vauvan vaatteita ja alle 100cm. Mutta mites isommat vaatteet? Jotkut vaan on sellasia että niistä ei millään raaskis luopua...Mutta mitä niitä varastoimaankaan...Mitä ootte tehny?
  6. N

    Ivana Helsinki asiantuntijoita paikalla?

    Ainakin viime keväänä taisi olla Ivanalla bambi aiheista kangasta...Tiedättekö saisko sitä vielä jostain? Kannattaako lähteä mistään etsimään? Minkä hintaista suunnilleen? Myydäänkö missään muualla näitä kankaita kun Ivana Helsingin liikkeessä Helsingissä?
  7. N

    Onko kukaan ollut Barona hoivalla töissä?

    Millaisia kokemuksia?
  8. N

    Onko me&i:lla ollut mitään aleja nyt joulukuussa?

    Ihan kun mulle ois tullu marraskuun lopulla joku mainos, että joulukuussa aleja, mutta en ole onnistunut bongaamaan :(
  9. N

    Miten paljon vähemmän pyyntiä kehtaa tarjota talosta?

    Huomenna aamulla pitäis jättää tarjous, mutta miten paljon kehtaa yrittää hintaa tiputtaa? Millasia kokemuksia teillä?
  10. N

    Tehyläisiä paikalla? Alle kuukauden sijaisuudet?

    Onko teille maksettu se Tehyn suosittelema 25e/h?
  11. N

    Reborn-nukke!

    Luitteko uusimmasta vauvalehdestä? Mua kiinnostais tehdä tuollanen meidän tytöille. Tietääkö kukaan aiheesta enemmän?
  12. N

    Mitä muutoksia kolmannen lapsen saanti on teidän perheeseen tuonut?

    Ja taaas vauvakuumetta pukkaa =)
  13. N

    URBAN ELK, mitä kokoa ostan?

    Onko niukkaa vai millaista? Onko kellään kokemuksia? Haluan tytöille sisaruskuvaan yhdet Urban Elkin mekot...Koko pitäis olla just passeli, ei yhtään kasvun varaa, vaan istuvuus hyvä. Mekot on niin kesäiset että käyttökertoja ei tule hirveästi enempää kuin se kuva.
  14. N

    BB kysymys!!! Kaikki tietäjät paikalle!!!

    Luin just bb uutisia. Niko ja Minna kertoivat molemmat inhoavansa kahta ihmistä. Keitä? Oon ihan pihalla...Minna inhoo varmaan Miia, mutta ketä ne muut on? Eikai se jota Niko inhoo, ole Andreas?
  15. N

    Onkos kellään mitään tietoa Sisukas.netin aleista?

    Mun pitäis sieltä alekorista tilata pari mekkoa, mutta jotenkin kutkuttaa, että oiskohan jossain vaiheessa tulossa vielä jotain ale-kampanjoita, että vois saada vielä ale-lisäprosentteja? Onkos kellään mitään sisäpiirin tietoa? =)
  16. N

    Mitä uusia tai vanhoja harrastuksia teillä lapset alottaa nyt syksyllä?

    Meillä pieni, joka täyttää ens kuussa 2v menee taaperotanssiin. Ja esikoinen, kohta 8v menee nykytanssiin ja alkaa soittamaan myös kanteletta =)
  17. N

    Mihin numeroon sitä lähetettiinkään outo numero?

    :attn:
  18. N

    Tietääkö joku monelta Meandin mallisto julkaistaan?

    Siinäpä se kysymys olikin?
  19. N

    Efva Attlingin koruista tietävät!!!

    Millaisessa hintaluokassa liikkuvat?

Yhteistyössä