Hakutulokset

  1. Ä

    Tuplien imetyksestä

    Moi! Olisin kysellyt onko muilla kokemuksia tuplien painon nousun erilaisuudesta täysimetyksen yhteydessä? Meillä nyt kohta 3kk pojat ovat alusta lähtien olleet hyvin saman painoisia. Nyt huomaan että eroa saattaa olla jopa puoli kiloa. Imetyksen suhteen olemme kokeilleet kaikkia variaatioita...
  2. Ä

    Kakkatauko

    Onko kellään kokemusta miten saada vauva kakkaamaan? Meillä 2.5kk kaksospoika on panttaaja tyypiä ja nyt on väliä tullut jo muutaman päivän. Selvästi pientä miestä ahdistaa. Muistan hämärästi että muillakin lapsistani on ollut samoja oireita mutta miten tilanne laukesi on minulla hämärän...
  3. Ä

    Kantoliinoista vielä

    Millaisella sidoksella voisi lasta kantaa liinassa etuperin. En tiedä liinani merkkiä sain sen lainaksi lapsen kummilta. Pitkä se on ja tukeva, aika paksua trikoota. Olen kokeillut kehtosidosta ja jotain ns. ristisidosta pojan ollessa kasvot minuun päin. Luulen vain että kohta poika tykkäisi...
  4. Ä

    Jaetaanko ajatuksia

    Nyt olisi reilu kuukausi monikkoperheen arkea takana. Pojat ovat kasvaneet kivasti ja jaksavat jo jonkun verran seukkailla päivällä... ja myöskin yöllä. Itse taidan käydä vähän himmeillä valoilla. Yövalvomiset ottaa koville ja tuntuu, että täällä kotona ollaan kriisiytymässä kovaa vauhtia...
  5. Ä

    Pojat syntyneet

    Heissan vain. Nyt ovat pojat syntyneet. Syntyivät 3.1 normaalisti alakautta A poika eli Nappi pää edellä ja B poika eli Nuppi varpaat edellä. Painoivat syntyessään 2750 ja 2780. Syntyivät rv:llä 38+4. Lutusia ovat mutta saisivat valvoskella päivällä enemmän niin sitten riittäisi unta yöllekin...
  6. Ä

    Kaksosten yöimetys

    Heips! Kertoisitteko kokemuksianne kaksosten yöimetyksestä. Meille on tulossa kaksoset joskus tässä vuoden vaihteessa. Nyt on rv 32+1. Meillä on sellainen tilanne, että mies tekee pääsääntöisesti yötyötä mutta on päivät kotona. Joten öiseen aikaan olen yksikseni ja tällä hetkellä juniori (2v)...
  7. Ä

    Masutuubi

    Hei! Mulla ei aikaisempaa kokemusta tuosta masutuubista, mutta tuntuu olevan nykyään in... Kertokaa kokemuksia, mietin pitäiskö hankkia.
  8. Ä

    Niskaturvoke

    Kävin tänään ultrassa ja huomattiin että toisella vauvoista on paksumpi niskaturvoke. Tämä ja ikäni voi tehdä hälytyksen jatkotutkimuksiin. :( Onko muilla samanlaisia kokemuksia ja miten teillä niissä on edetty? Kaksosille lapsivesipunktio on ilmeisesti hyvin riskialtis.

Yhteistyössä