Hakutulokset

  1. N

    Normaalipainoisia laihduttajia, bmi-tavoite 22,5?

    Pudotusta +-0. Paino vaihtelee päivittäin (hölmönä olen sitä vahtinut). Olen kyllä oikeasti syönyt vähemmän, mutta kun en ole liikkunut ei tuo paino ainakaan merkittävästi tuosta hievahda. prkl. Parin viikon päästä alkaa liikunnallisempi elämä...jospa tuo yhdistelmä sitten toimisi, mutta sitä...
  2. N

    Normaalipainoisia laihduttajia, bmi-tavoite 22,5?

    heippa, mullakin on kroppa turvoksissa mussutusten jäljiltä. Eilen söin vähemmän, ja heti putosi 0.5 kiloa. Mun lähtöpaino sitten lienee 60.2, ja bmi 24.3. Vain kuukausi aiemmin painoin vielä puol kiloa vähemmän...
  3. N

    Normaalipainoisia laihduttajia, bmi-tavoite 22,5?

    Huomenna ajattelin mäkin aloittaa. Ekaks ajattelin alkaa kirjaamaan syömisiä ylös. Mä oon tosi laiska tuollasessa, mutta luulen, että se on ainoa keinoa pysyä ruodussa. Pakko olla nyt ahkera, ei tuu muuten laihtumisesta mitään. Liikkumiset pitäis kirjata myös. Katsotaan onko ens sunnuntaina...
  4. N

    Normaalipainoisia laihduttajia, bmi-tavoite 22,5?

    Tilanteeni on aika samanlainen, vatsamakkaraa kertyy vaan, ja taitaa olla sukuvika, kun kaikki naiset suvussa malliltaan "pötköjä". Lisäksi mulla on pco taipumusta, mikä omalta osaltaan lisää vatsalihavuutta, ja myös terveysriskejä. Itselläni on tuo kolesterolikin vähän korkea ollut aina, ja se...
  5. N

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    tähkiksen jymyuutinen hiljensi porukan? =) Onnea tähkis, hieno suoritus :flower: . Mää oon niin saamaton, kun en noita paria kiloa saa minnekkään. Laihdutustahti on liian hidas. Ei näytä oma motivaatio toimivan riittävän tehokkaasti. Pitää miettiä mitä tässä keksis avuksi. Edelleenkään en...
  6. N

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    tähkis ja naksos, te ette enää kauan täällä palstalla vanhene, kun on niin hyviä tuloksia teillä! Jos painaisin saman minkä naksos nyt, niin olisin jo tyytyväinen (ollaan muistaakseni saman mittaisia...), tai ehkä nälkä kasvais syödessä ja en sittenkään ois tyytyväinen. Mulla on aina ollut...
  7. N

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    Heips. Vaaka näyttää -200g, ja lukemat nyt 59.5 :) . Ei paha. Moi Naksos, kurjaa että sairasteluja lähipiirissä :hug: . Voimia!
  8. N

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    Täällä ollaan, paino edelleen 59.7. Eli jumii pahasti. Tällä viikolla aion kyllä tsempata. Viime viikolla olin flunssassa, enkä päässyt edes liikkumaan, ja en jaksanut muutenkaan laskea niin tarkkaan syömisiä. Häkkyrä, mulla sama juttu, eli paino näyttää helpohkosti pysyvän tuossa 60 kilossa...
  9. N

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    hei! En ole ilmoitellut painoa, kun se sahaa niin paljon. Edelleen suunnilleen samassa, ehkä parisataa grammaa vähemmän. Mukana siis vieläkin. En kyllä luovuta ennenkuin tuo vyötärö on hoikistunut. Nopeaa tämä ei ole, mutta suunta on selvä. Tärkeää mulle on muuttaa elintapoja, ja sehän ei...
  10. N

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    Taitaa tämä porukka hyytyä? Mun tulos -300g. Eli aikalailla nollilla ollaan. Tosi vaikeaa pysyä tiukkana...joten hidasta tää laihtuminen on :( .
  11. N

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    tähkis, kuullostaa hyvältä tuo pilastes. Itse kävin sitten toissa päivänä body pumpissa, ja olen siitä lähtien ollut aivan totaalisen kipeenä joka paikasta :'( . On niin huono lihaskunto, että tuollanen äkäinen alotus lihastreeniin tais olla liian rankka. Viime yönä en meinannut pystyä edes...
  12. N

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    häkkyrä, samoin täällä, syömiset on vähän riistäytyneet käsistä, mutta ehkäpä siitä tosiaan on apua aineenvaihdunnan ylläpitoon/käynnistämiseen. Kun nyt vaan ottaa itseään niskasta kiinni. Tänään ajattelin mennä body pumpiin pitkästä aikaa, edellisen kerran olen käynyt 1.5 vuotta sitten. Musta...
  13. N

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    Paino +300g, eilen paino oli kyllä samassa kuin viime viikolla, eli paino suunnilleen sama (nyt 60.2). Pääsiäisen jälkeen pitää vähän kiristää. On vaikeaa kun ei ihan tiedä minkä verran pitäis syödä, kun täysimettää. Toisaalta kohta aloitetaan kiinteät, niin ei kai se sitten haittaa jos laihis...
  14. N

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    Pilwi, on niissä pähkinöissä paljon rasvaa, mutta myös proteiineja ja tietääkseni ihan hyvänlaatuista rasvaakin. Meillä on muuten saman ikäinen vauva...täyttää viikon päästä 6 kk! Tehokas puntti muuten, hauikset on selvästi kasvaneet, ja rataslenkilläkin on vastusta =) .
  15. N

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    Heh, kuullostaa ihan mun päivältä Pilwi :) . Kunnon ruokaa, suklaata jälkiruoaksi, 4 km:n vaunulenkki, mut tohon pallon päälle en kyllä jaksa itseäni raahata! En kyllä taida näin laihtua, mutta samassa oon nyt pysynyt, ja sehän on oikeastaan tärkeämpää, oppia uusia elintapoja ja samalla...
  16. N

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    Onnea kaikille pudotuksista! Mullakin vaaka oli hyvinkin armollinen tänään, luulen että olin vähän dehydraatiotilassa, joten paino ehkä kuitenkin oikeasti enemmän, mutta kirjataan nyt kuitenkin -800g ja paino nyt 59.9 :). On kivaa kun näkee ekaa kertaa viitosella alkavan numeron! Kiitos...
  17. N

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    Paranemisia kaikille sairastaville! Kyllähän se intoa syö, jos ei edes liikkumaan pääse. Hiljaista täällä on, mutta minä olen ainakin mukana. En aio luovuttaa nyt, vaikka hidasta tämä laihtuminen on. Paino tuntuu kyllä menevän nyt edes hiukan alaspäin, mutta rasvaprosentti vaakani mukaan on...
  18. N

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    Tulos -100g. 3 viikkoa paino pysynyt suunnilleen samassa, mutta hyvä kun ei ole noussut. 3 viikkoa on ollut myös rankkaa ohjelmaa, joten ehkä tuo melkein 0 tulos on ihan ok, ensi viikolla pystyy taas paremmin keskittämään voimia tähän. Liikkunut olen sentää aika paljon (hyötysellaista, ja...
  19. N

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    +200g. Että silleen. Motivaatio on ollut hukassa, mutta kerään sen rippeet ja jatkan. Harmittaa kyllä ettei pysty olemaan niin tiukkana kuin pitäis :kieh: . Onnea teille muille pudotuksista :flower: .
  20. N

    kaveria n. 5kg painonpudotukseen, aloitus tänään 1.2.2008

    Huomenta! Paino on nyt 60.6, viime viikkoisesta plussatuloksesta -0.9 kg =) . Enää puoli kiloa raskautta edeltävään painoon...

Yhteistyössä