Hakutulokset

  1. R

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Vauvatoive 10: Katsoin vanhaa kalenteriani, johon merkkasin tarkkaan ultrasta saamani alkion mitat. Mulla mitat meni näin: rv 5+5 alkio oli 4.1mm ja lääkäri oli näkevinään sykkeen, rv 6+6 alkio 7.7mm, syke näkyi, rv 8+5 alkio 18.4 mm, vauvan alku liikkui ja syke näkyi. Meillä tyttönen kohta...
  2. R

    "Sukupuolten" nimitys

    Meillä 4-vuotias neiti sanoo pimppi ja äidillä on myös sen lisäksi 'metsä' =)
  3. R

    Mitä Painoarvioita Olette Saaneet RV 31-32 ?

    Meijän likka syntyi rv 32+4 painaen 1665g.
  4. R

    Heinäkuun 2009 Helistäjät joulukuussa

    Olen seurannut ketjuasi ja kovasti toivonut mielessäni että nyt oli teidän vuoro ja vauva olisi teille kesällä syntynyt. Itse olen käynyt läpi kovan koulun näiden asioiden kanssa. 5-vuotta lapsettomuutta ja hoitoja, sinä aikana 3 keskenmenoa. Kunnes rakas ihmeemme, pieni tyttäremme sai...
  5. R

    Reimatecistä

    Meillä tytöllä, joka on nyt 3-vuotias on ollut Reimatecin haalarit (talvi ja välikausi) 1-vuotiaasta lähtien eikä oo kertaakaan ollut märkänä. Kurahousuja ei oo tarvinnu. Suosittelen!
  6. R

    minkä kokoisia jalkoja teillä on 3 vuotiailla..entäs 4vuotialla?

    Meijän 3v 5kk ikäisellä tytöllä on lenkkarit kokoa 24, sandaalit kokoa 23. Aikas pienijalkainen tytteli. No äitilläkään ei oo ku 36-37
  7. R

    Toivotontako,3v5kk poika ei suostu potalle kakkaamaan,mutta pissaa...?

    Meillä ihan sama tytön 3v 5kk kanssa. Pissaa ja kakkaa osaa pihistellä vaikka monta tuntia eli ei siis pissaile tai kakkaa housuihin. Pissan on tehny pottaan jo vuoden verran, mutta kun on kakkahätä neiti oma-alotteisesti joko hakee vaipan kylppäristä tai pyytää laittamaan vaipan kun on...
  8. R

    nukkuuko kenenkään yli 3v päikkäreitä?

    Mulla 3v 5kk vanha tyttö, joka ei pärjää ilman päikkäreitä. Nukahtaa muuten vaikka istualteen klo 19 maissa illalla, jos päikkärit on jääneet väliin(näin on käynyt pari kertaa tässä kesän aikana kun ei ole laitettu tyttöä päikkäreille) . Eli tyttömme nukkuu päivittäin noin 1,5h päikkärit...
  9. R

    Miten aikaisilla viikoilla sikiö voi jäädä eloon jos syntyy liian aikaisin?

    Pienimmät eloonjääneet ovat noin viikolla 23 syntyneitä. 24 syntyneet jäävät Suomessa useimmiten eloon ja suuri osa selvii vammoitta. Mulla itsellä rv 32+4 syntynyt terve tytön tylleröinen.
  10. R

    Parhaat lasten suusta

    Meidän 3v 3kk vanha likka istui sohvalla ja tuumas: iskä, sitten ku mää meen iskä sun kanssa naimisiin niin sulla on kaks muijaa :laugh:
  11. R

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Mulla viime syksynä keskenmeno rv 12 +, ensin tehtiin lääk. tyhjennys joka epäonnistui, sitten kaavinta joka epäonnistui ja sain vielä kohtutulehduksen ja sitten vielä toinen kaavinta. Ekasta kaavinnasta 27 vrk:tta mulla oli hcg vielä 78 ja 33 vrk:tta kaavinnasta 58 ja se oli liikaa, tehtiin...
  12. R

    Kuka kokenut ihmeraskautumisen lapsettomuuden jälkeen?

    Täällä kanssa yksi. Meillä lapsenteko 'yritystä' 5-vuotta, joista 3 inseminaatiota, 1 ivf, 3 keskenmenoa, lukuisia yrityksiä kasvattaa pas'sia varten limakalvoa. Kunnes v.2004 kesällä olin raskaana ja raskaus jatkui aina viikolle 32+4 asti, jolloin suuren suuri ihmeemme pieni tyttäremme syntyi...
  13. R

    Kysymyksiä toistuvista km:sta kärsiville, jotka menneet tutkimuksiin/hoitoihin

    Hei! Mulla yhteensä 5 keskenmenoa. Keskenmenojen välissä meille syntyi kuitenkin ihana tyttäremme ennenaikaisena (rv 32+4) mutta terveenä :) Tämä ainoa onnistunut raskaus oli muuten luomuraskaus, mutta tukena oli lugesteronit vkolle 9 saakka. Tyttäremme jälkeen mulla on ollut 2...
  14. R

    2 KM, uskaltaako enää yrittää?

    Hei Maya! Kokemusta on ikävä kyllä näistä keskenmenoista. Niitä jo joka sorttia.. Eli mun historiaa. Vauvaa aloimme toivoa/ja yrittää 7/99 heti naimisiin mentyämme. 9kk jälkeen tulinkin jo iloksemme raskaaksi, mutta raskaus todettiin tuulimunaksi rv 11 ja tehtiin kaavinta. Sitten tärppäsikin...
  15. R

    Epäonnistunut lääkkeellinen tyhjennys, kokemuksia?

    Kiitos vastauksista! Kyl tässä on jaksaminen välillä ollut vähissä. Onneksi meidän 2-vuotias pikkulikka pitää ajatukset välillä muualla. Sain vielä tuon hysteroskopian (+ tehtiin vielä toinen kaavinta) jälkeen jonku hel...tin ihottuman. Tuli vissiin antibiootista. Näppylöitä jalat ja kädet...
  16. R

    mistä tietää onko tyhjentynyt...

    Hei! Eipäs sitä kyllä voi tietää onko kunnossa vai ei. Mulla tehtiin lääkkeellinen tyhjennys (rv 12+5, sikiö kuollut n.7-8 vkolla), verta ja hyytymiä tuli todella paljon ja vuosin kuin seula 2,5vkoa. Sitten päivystykseen ja imukaavintaan, jonka jälkeen sain kohtutulehduksen ja vuoto jatkui...
  17. R

    valtava suru

    Kuinka elämä onkaan epäoikeudenmukaista. Paljon voimia surussanne. Toivotaan ja uskotaan että teille suodaan vielä terve lapsi. Mulla myös takana 5 keskenmenoa ja 5 vuotta lapsettomuutta, hoitoja jne.. Siinä välissä kuitenkin, 39-vuotiaana sain pikkukeskosena syntyneen, mutta terveen nyt...
  18. R

    Epäonnistunut lääkkeellinen tyhjennys, kokemuksia?

    Kiitos Essi. Nyt on hysteroskopia ja toinen kaavintakin takana. Tällä kertaa tais kaikki mennä ok, sillä ei ainakaan oireita tullut pientä alavattan nipistelyä lukuunottamatta. Ei ollut turha reissu, kohdusta löytyi 'jotain' eli lääkäri sanoi että 4cm x 3cm jokin siellä oli. Patologi tutkii...
  19. R

    Epäonnistunut lääkkeellinen tyhjennys, kokemuksia?

    Jatkoa mun stoorille. Reissu meni suht ok, mitä ny vuoto vieläkin jatkui. No reissun jälkeen hcg mittauksissa todettiin että kaikki ei oo ok ja ultrassa nähtiin että kohtu ei edelleenkään ole tyhjä. Huomenna sitten kohduntähystykseen.. lääkkeellinen tyhjennys, kaavinta, kohtutulehdus ja nyt...
  20. R

    Verikokeen tulokset (hcg) keskenmenon jälkeen? Mitä ollut?

    Mulla tehtiin lääkkeellinen tyhjennys 2kk sitten ja se osittain epäonnistui ja tehtiin kaavinta 6viikkoa sitten. Kaavintapäivänä ennen kaavintaa hcg oli 578 ja 4 vkoa kaavinnasta hcg oli 78 ja 5vkoa kaavinnasta vielä 57, huomenna tehdään hysteroskopia (kohdun tähystys), koska tuo 57, 5vkoa...

Yhteistyössä