Hakutulokset

  1. Mymmelis

    APUA

    Miten pääsee Kampista Forumiin? Meneekö siel joku reitti siäkautta??
  2. Mymmelis

    ihme koko??!

    Sain pojalle Italiasta frakin, kokoa 4 :o Mitä se on suomen koossa? :p
  3. Mymmelis

    Lohjalaiset!

    Lohjalaiset! Onkos täällä enää Lohjalaisia lainkaan, jossain vaiheessa pyöri ketju tuolla äidit 20-30 puolella, jossa kirjoiteltiin... tietääkö kukaan, mikä olisi kiva opaikka tavat muita nuoria äitejä+muksuja? Mulla on itellä hiukan jotenkin vaikea lähteä, mutta muksuttimen takia pitäisi...
  4. Mymmelis

    Lohjalaiset!

    Onkos täällä enää Lohjalaisia lainkaan, jossain vaiheessa pyöri ketju, jossa kirjoiteltiin... :attn: tietääkö kukaan, mikä olisi kiva opaikka tavat muita nuoria äitejä+muksuja? Mulla on itellä hiukan jotenkin vaikea lähteä, mutta muksuttimen takia pitäisi, kun tuo poika tykkää niin koivn...
  5. Mymmelis

    Prinsessa leivoksia??

    Siskon tyttä 5-v juhliin olen aikeissa keksiä jotain kivaa pikku purtavaa. Tytsy rakastaa kaikke apientä ja kaunista, toki makeaa, elikäs jotain vinkkejä kivoihin leipomuksiin, pikkuleipiin, muffinseihin tms?? :heart:
  6. Mymmelis

    Prinsessa leivoksia?

    Siskon muksulla on 5-v synttärit huomenna. Leipoisin mieluusti tuliaisiksi jotain rimpsessamaista! Onko ideoita helpoista ja huokeista, mutta silti näyttävist'ä pikkuleivoksista?
  7. Mymmelis

    Mikä ihottuma??

    Mikä ihottuma on semmoinen punoittava rinkula, siis ympyrän mallinen rinkula, vähän kuivan näköinen?? Jalassa?? Semmoisen kokoinen, kunlaittaaetusormen ja peukun rinkulaksi, ehkä sen kokoinen. Ei kutia...
  8. Mymmelis

    Limoviikunan jakaminen??

    Kukaan onnistuntu ja miten :laugh: Jossain luin, ettei tarvi juurruttaa, multaan vaan joku hyvä oksa... Tuoll aon nyt kolme purkillista kuolevia limoviikunan alkuja, auttakaa nyt joku :laugh:
  9. Mymmelis

    monelta valtsut aukeaa??

    9 vai 12?? :o
  10. Mymmelis

    Oliko synnyttäminen "kivaa"?

    ...ja miksi?? OLi, ehdottomasti. Sattuihan se aivan tajuttomasti, mutta siinä oli se ihme fiiilis, mitä jäi ikävä :p Kaikki ponnistusvaiheeseen saakka oli "kivaa" :whistle:
  11. Mymmelis

    Sairaala-sarjan tunnari! APUA

    Niin, mikä se sarjan mainoksessa taustalla soiva biisi...?? :p
  12. Mymmelis

    Miehen ryyppääminen loppuaikana?

    Tuota, mieltäni painaa kovin yksi asia, liittyen miehen juomiseen... tilanne on meillä se, että olen jo pitempään olltu tarkemman syyynin alla ennenaikaisten supistusten takia, olin sairaalassakin osastolla tovin... Nyt syön supistustenesto-lääkettä vielä muutaman päivän, kunnes 35 tulee...
  13. Mymmelis

    Itämainen/simsku ja vauva

    kellään tälläistä loisto yhdistelmää?? :laugh: Miten toiminut? Meille syntyypi toukokuussa esikoinen ja miettwissä on, miten tuon kisulin kanssa pärjää, miten opettaa, ettei ihan joka paikkaan tarvitse tapansa mukaan tunkea... Esim vauvan huone olisi aluksi alue, mihin katilla ei olisi...
  14. Mymmelis

    Anita vaiko Carriewell??

    :attn: Kumpi on parempi??? :attn: Pikaista apua, tänään tulisi tilata!!!
  15. Mymmelis

    Kumpi tukivyö Carriwell vai Anita

    :attn: Kumpi on parempi??? :attn: Pikaista apua, tänään tulisi tilata!!!
  16. Mymmelis

    ***Mitä listasta puuttuu??***

    Esikoisen syntymä toukokuussa ja päivieni kuluksi kyhäilin tässä listaa, mitä pitäisi hommailla vielä... *Hoitopöydän pehmuste (pöytä loogisesti on jo) *Rintareppu(ergo) *Amme *Turvakaukalo(se kaiksita turvallisin, johon saa telakan... ja täten mahdollisesti uusi auto, meillä kun ei...
  17. Mymmelis

    Voiko hiiva olla kutiamaton?

    Minulla nyt siis valkoista, ei paakkuista valkovuotoa runsaasti, ei haiskahda pahalle, mutta vähän voimakkaammalle. kutinaa, eikä kirvelyä ole, mitä tämä moinen vuoto on? :| Tätä valkovuotoa on ollut jo useamman kuukauden, lisääntynyt pikkuhiljaa... Rv. 11+1
  18. Mymmelis

    Runoja

    Hei!!! Omaa pahaa oloani läpi käyden, olisiko teillä runoja liittyen keskenmonoon? Muutaman olen täältä bongannut, lisää olisi niin ihana saada! :'(
  19. Mymmelis

    ehkäisy kuukaudeksi

    Siis vain kuukaudeksi tarvitsen ehkäisyä. Mitä suosittelisitte? Kondomi ei käy, myöskään pillerit eivät toimi (siis ei ole sopivaa merkkiä). Emättimeen laitettavat "poretabletit" on kokeiltu, ei tasan, enää ikinä :laugh: Miten laastarit? Kauanko niissä menee, että ehkäisy teho maximoituu...

Yhteistyössä