Miehen ryyppääminen loppuaikana?

Tuota, mieltäni painaa kovin yksi asia, liittyen miehen juomiseen...

tilanne on meillä se, että olen jo pitempään olltu tarkemman syyynin alla ennenaikaisten supistusten takia, olin sairaalassakin osastolla tovin... Nyt syön supistustenesto-lääkettä vielä muutaman päivän, kunnes 35 tulee täyteen...

Vauva voisi siis syntyä koska tahansa... J ase on ihan lääkärin suusta kuultu, suositteli pakkaamaan kassin jo valmiiksi :)

Mies mielisi kovin ryyppäämään, kahdet polttarit oisi tiedossa, molemmat yli sadan kilometrin päässä kotoa ja meininki tunnetusti aivan tajuton, siis kirjaimellisesti. Juodessaan mies ei ole ikinä vastanntu puhelimeen,e nkä haluaisi synnytykseen humalaista miestä, saati krapulaista :|

Onko liikaa pyydetty, jos sanon miehelle, ettei ole asiaa ryyppäämään, kun tiedän, ettei osaa juoda kohtuudella... :ashamed:
Muuten mies on saanut olla ja mennä raskaus aikana miten haluaa, en ole oikeasdti semmoista niuho-tyyppiä, joka rutkuttaisi toisen menemisistä..En vaan millään halua yksin synnyttämään tätä esikoista...
Nyt siis 34+6...
 
Ikävä tilanne. Mun mielestä ei ole kohtuuton pyyntö, että polttarit jää väliin tai ainakin, että niihin osallistutaan selvinpäin (mahdotonta?). Miehen kyllä pitäisi itsekin asia ymmärtää... :hug:
 
Musta sulla on ihan oikeus pyytää mieheltäs ettei menis niihin polttareihin...eihän se todellakaan ole mukavaa jos mies joutuu kesken kännäämisen tulemaan sairaalaan ympäripäissään tai kauheessa krapulassa...onhan se kauheeta jos mies mielummin lähtee juhlimaan tai siis ottaa sen riskin että vauva voi tulla hetkenä minä hyvänsä ja ettei hän välttämättä kerkeä mukaan synnärille...kyllä noihin ryyppyreissuille aina kerkiää, olis nyt vaan sun tukenas!! ;) kyllä mä ainakin nostaisin metelin jos mun mieheni lähtis tollasella hetkellä kauas ryypiskelemään...ole vaan tiukkana...kyllä miestä varmaan nolottais/harmittais jos vauva lähtis syntymään juuri sinä yönä kun hän kohkaa jossain päissään, saati on vastaamatta puhelimeen...miehet on outoja!voisin uskoa meinaan omasta ukosta samaa... :kieh:
 
Ei ole liikaa pyydetty että jättää väliin.
Ei varmasti jäisi miehellesikään hyvää muistoa lapsen syntymästä jos on itse tapahtuman aikana poissa (joko fyysisesti humalaisena tai henkisesti krapulaisena).

Ja jos muuten on tiukka paikka hänelle jättää juhlinta nyt väliin niin voithan sanoa että kohtahan hän pääsee juhlimaan oman lapsensa varpajaisia.
 

Yhteistyössä