Hakutulokset

  1. M

    Imettävät äidit

    1. Miten imetätte yöllä? -Makuullaan. Nukumme kolmisin perhepedissä. 2a. Vuotaako teillä rinnat yöllä? -Kyllä ja siksi pidänkin imetysliivejä päivin ja öin liivinsuojien kera. 2b. Miten suojaatte vuoteen? -Lakanalla niin kuin ennenkin. :) Toisinaan maitoa päätyy vähän lakanallekin...
  2. M

    Paljonko tuli painoa raskauden aikana?

    Tuli 12kg. Työmatkoja pyöräilin ja kävelin plus sitten hyötyliikuntaa, loppuraskaudessa liikunta oli pannassa supistusteluiden vuoksi...ja meni sitten yliajalle kuitenkin. Pian synnytyksen jälkeen meni paino miinukselle, ikävä kyllä...
  3. M

    Synnytysten kestot pinoon

    Esikoinen 7,5h.
  4. M

    Missä meni lapsivedet?

    Kotona menivät minulla. Serkulla meni kesken ruokaostosten...
  5. M

    millä rv esikoinen syntyi?

    41+1
  6. M

    Onk pahoinvointia aina ennen synnytystä?

    Ei ollut pahoinvointia mulla ennen synnytystä. Ennen vesien menoa vain tuntui, että vatsa muljahti kuperkeikkaa. Sitten kun ponnistusvaihe alkoi niin tuli oksennus pari-kolme kertaa.
  7. M

    Onko kenellä kokemusta imetystyynyistä?

    Synnytyssairaalassa kokeilin imetystyynyä, jossa oli jotain rouhetta sisällä. Se oli ihan ok, mutta kotosalla olen käyttänyt ihan tavallista muhkeaa, mutta vankkaa tyynyä ja se on ajanut asiansa pian puoli vuotta.
  8. M

    kivunlievitys gallup!

    Minulla on kokemusta vain yhden alatiesynnytyksen verran ja lempeistä kivunlievitysmenetelmistä. Parhaiksi avuiksi koin lämmitetyn kaurapussin alaselällä ja ilokaasun nappailun kumipallon (rentoutti lihaksia) päällä istuen.
  9. M

    millä rv synnytit?

    Esikoistyttö syntyi rv. 41+1.
  10. M

    -05 syntyneet

    Tyttö syntyi 7.10.05. Mikkelissä asumme.
  11. M

    limatulpasta!

    Reilu viikko ennen synnytystä, joka sitten lopulta käynnistyi vesien menolla yöllä, alkoi hyytelömäinen limatulppa irrota.
  12. M

    millä rv synnytit?

    Tyttö syntyi spontaanisti rv. 41+1.
  13. M

    Vauvan sukupuoli paino, pituus ja rv?

    Tyttö 3450g ja 51cm, rv. 41+1.
  14. M

    Onko synnytyksenne alkanut yöllä/päivällä?

    Synnytys käynnistyi vesien menolla yöllä klo 2.30, klo 4.30 oltiin sairaalassa ja tyttö syntyi aamulla klo 9.59. :heart:
  15. M

    Helppoja ruokaohjeita saisko?

    \ Varmaankin ala-asteaikanani olen viimeksi moista syödäkseni saanut. Kertoisitko sen ohjeen niin voisin muistella menneitä aikoja sitä syödessäni? ;)
  16. M

    Pinnasänky

    \ Olivia.
  17. M

    Pakastesei

    Mantelikala 500 g pakasteseitä 1 dl mantelilastuja 1 dl korppujauhoja 1 kananmuna 1 dl ruokakermaa suolaa mustapippuria 1 sitruuna nokare voita Leikkaa sei annospaloiksi Voitele uunivuoka ja aseta seipalat vuokaan. Purista sitruunamehu kalanpintaan ja mausta suolalla sekä pippurilla...
  18. M

    Tosi hyviä ruoka- ja leivontareseptejä...

    ...löytyy täältä: http://www.mtv3.fi/koti/makuja/resepti.shtml?koti_reseptit_huomenta_suomi :wave:
  19. M

    Pinnasänky

    \ Ekassa kappaleessa pohjalevy oli ihan susi, ei passannut itse runkoon ollenkaan. Toisessa kappaleessa laitaa ei saanut ollenkaan lukitusasentoon vaan se tippui aina alas kun kiinnittimet oli tehtaalla laitettu väärin. Ärsyttäny se kokoaminen, purkaminen ja pakkaaminen ees taas ja...
  20. M

    Pinnasänky

    Kertokaahan kiltit ihmiset, mistä olette löytäneet mieleisenne pinnasängyn. Alkaa olla jo kiirus hankinnalla ja mä epätoivoinen... Mulla on menny luottamus täysin Drewexin sänkyihin, tuntuvat olevan ihan kädettömien tekemiä tai mulle on sattunu maanantaikappaleet! :headwall:

Yhteistyössä