Hakutulokset

  1. jänö

    Moikkelis koikkelis

    Mitäs tänne kuuluu? Pitkä "palstatauko" takana, joten onkohan täällä enää ketään tuttuja??? *jänö*
  2. jänö

    Heippa pitkästä aikaa!

    Olisiko paikalla ketään jänön vanhaa palstakamua.... vai lienevätkö jo palstailun lopetelleet tykkänään? :wave:
  3. jänö

    Tervehdys pitkästä aikaa....

    onkos tällä palstalla enää ketään "vanhoja partoja" jäljellä? :wave:
  4. jänö

    Mistä tytölle "pitkä" takki juhlamekon päälle?

    Tervehdys kaikille pitkäästä aikaa! Nyt on jänö pulassa, pitäisi pupusille(110-116cm) löytyä jostakin pitkä (esim A-mallinen) takki, jota voisi näin talven juhlissa käyttää mekon kanssa. Olen kolunnut kaiken maailman kaupat niin livenä kuin netissäkin, mutta tarjolla tuntuu vaan olevan...
  5. jänö

    Kateissa noin 1000 ponnaria

    Meidän huushollissa tuntuu majailevan ponnareita ja hiuspampuloita himoava "jokin". :x Lapsilla on jos jonkinlaista hiustenhoitosettiä, ja jokaisen mukana on tullut enemmän tai vähemmän hiuslenksuja. Ne vaan tosissaan ottavat ja katoavat, ja valehtelematta niitä on kateissa useampi sata...
  6. jänö

    Mainostakaapa nyt vielä niitä "suurperheen" autoja!

    Kahdeksan hengen autoista aloitetaan tiedustelut, mutta millaisia seitsemän hengen tila-autoja teillä on ja mahtuuko kyytiin myös perheen tavarat reissuun lähettäessä??? *autonvaihto lienee edessä"
  7. jänö

    Millainen auto, kun väkeä 8kpl?

    Tila-auto -avauksesta tuli mieleen, että millähän sitä pitäisi oikein liikkua, kun ja jos väkeä olisi usein jopa kahdeksan matkaa tekemäsää? Monet tilaihmeet on suunniteltu seitsemälle, joten olisikohan silloin viisasta hommata vanha tilataksi? :| Ken tietää jotain ehdottaa, avatkoon...
  8. jänö

    Lapsikatraan kanssa matkustaminen, miten käytännössä toimii?

    Olen tuossa pohtinut, miten matkustaminen (hotellit ym) sujuu, kun lapsia on enemmän kuin se pari kappaletta. Miten esim ulkomailla hotellimajoitus, entäpä laivaristeilyt? Minua kiinnostaisi tietää ihan käytännön kokemuksia vaikkapa neljän-viiden lapsen kanssa reissaamisesta.
  9. jänö

    Onko muita Late Lammas -faneja?

    Minä olen erityisen ihastunut W&G-tyyliseen animaatioon, ja uusin ihastukseni kohde on sunnuntaiaamun Galaxissa tuleva Late lammas. Tämänaamuinen kontiaisjakso oli sen luokan show, että nauroin täyteen ääneen sellaista selkäkeikkanaurua, että pupuset jo luulivat jänön seonneen...
  10. jänö

    Mistä pikkumiehelle puku?

    Onkos vinkkejä, mistä voisi tilata juhlapuvun tmv (koko 92-92) nuorelle miehenalulle. Elloksen tuossa kävin läpi, ja huutonettiäkin on koluttu jo pari päivää eikä oikein mitään löytynyt. -Kauppoihin ei ole mahdollisuuksia oikein lähteä. :|
  11. jänö

    HuutoNet-tietäjät! Onko poikien vaatepaketteja tosiaan vain vähän myynnissä?

    Mikään kummoinen huutonettikonkari en ole, ja tyttöjen äitinä vielä vähemmän poikien vaatteista tietävä, mutta tuntuu, että poikien vaatteita on tosi vähän myynnissä -tai ainakaan paketteina... :|
  12. jänö

    Määritelkää nalkutus?

    Olen toistuvasti pohtinut mitä tarkoittaa sana nalkutus, ja mitä on nalkuttaminen. Tälläkin palstalla sanaa viljellään aika usein. Meillä tuntuu ainakin rusan kanssa olevan hyvinkin erilaiset näkemykset siitä, milloin allekirjoittaneen puhe on "nalkutusta". :D Nalkutushan koetaan jotenkin...
  13. jänö

    Suomea kesäisin reissanneet perheet, vinkkejä hyvistä lomapaikoista kaivataan pupulaan!

    Tarkoituksena lähteä täältä etelästä ainakin Ranualle elikoita katselemaan, mutta mitä muuta pikkulapsiperheelle on tarjolla? Aivan varmasti täältä löytyy hyviä vinkkejä minne mennä! Tuota lomasuomi-nettisivustoa jo selailin, mutta se käytännön kokemus ja kollegiaaliset vinkit on aina oma tärkeä...
  14. jänö

    Kertokaapa millaista on lomamatkailu asuntoautolla? Kokemuksia ja mielipiteitä!

    Tarkoitus on lähteä muutaman päivän matkalle lasten kanssa. Oma ajatukseni on tinttaista koko kolmikko normaaliin tapaan takapenkkiin kököttämään, mutta sitten tuli ehdotus matkailuautosta. Minulle ihan uusi tapa reissata. Miten siinä oikein matkataan, missä yövytään, mitä varusteita...
  15. jänö

    Kello on kuusi, ja päivä on uusi! Huomenta!

    Meillä oli kaksi innokasta telttaretkeläistä viime yönä. Viisi- ja kolmivuotiaat päättivät yhteistuumin telttailla, ja tuonnehan minä heidät peittelinkin, prinsessatelttaan lastenhuoneen lattialle. Sen verran jännttävä reissu taisi olla, että nuorempi ei saanut edes unen päästä kunnolla...
  16. jänö

    Kokemuksia Hartwall-arenan ravintoloista kaivataan!

    Olemme rusan kanssa lähdössä Arenalle konserttia kuuntelemaan, ja kävi mielessä, että miksikä ei voisi käydä syömässä ennen keikkaa. Mutta minkähän tasoista ateriointia mahtaisi olla luvassa itse arenalla? Olisiko kenelläkään tietoa/kokemusta.... ja kenties jokin ravintola, jota voisi sieltä...
  17. jänö

    Kuinka kriittisesti suhtaudutte "googletietoon?

    Kun haette tietoa netistä, niin kuinka paljon käytätte aikaa siihen, että tarkistatte sivuston/tiedon luotettavuuden? Sukulaispoika teki esitelmää, haki tietoa netistä, ja oli valmis laittamaan tiedon kuin tiedon omaan tekeleeseensä kyseenalaistamatta asiaa ollenkaan. Täti vähän opetti...
  18. jänö

    Hobby hallin kuvaston höyrypesuri

    Minulle kun on iskenyt käsittämätön vempeleenhankintakausi, niin tekeeköhän höyrypesurilla mitään. Ilmeisesti kaakelilattiaa ja mattojakin sillä saisi puhtaaksi, mutta onkos ne höyrypesurit turhia, hankalia vai peräti huonoja?
  19. jänö

    atkins diettiläiset

    mikä on se juoma jota saa juoda... kesällä saunan jälkeen. voiko olutta kevyttä sellaista juoda.. tai entäs muut alkoholijuomat. Mites olisi kevyt jäätee.. tai kevyt cocacola

Yhteistyössä