Hakutulokset

1. T

Nyt tiedän miksi käyn täällä enään niin harvoin..

Kyllä,aihealue onkin siellä toisella palstalla eri mutta siellä sentään on oikeaa huumoria! ;) Eikä kukaan tule ketjuun sanomaan mitään sen tyylistä että "mä muuten panin sun miestä eilen.." :laugh:
  2. T

Nyt tiedän miksi käyn täällä enään niin harvoin..

Pakko hieman "purkaantua" vaikka p*skaa sataa niskaan... :D Ennen käytin tätä palstaa paljon,päivittäin. Kun aikana olin ollut huomasin mitä tämä touhu on. Nyt taas kun olen joku hetki ollut täällä niin huomaan sen taas jälleen.. :o Täällä on paljon pilkkaa,ilkeyttä ja muuta ikävää...
  3. T

Onko nämä saman henkilön 2 eri tunnusta?

saako tonne montakin nimimerkkiä samalle osoitteelle ja tunnukselle??
  4. T

Onko nämä saman henkilön 2 eri tunnusta?

näyttää olevan kolmaskin nimimerkki koska sanoo toisessa niin..
  5. T

käyttääkö kukaan korkeevyötäröisiä housuja?

katusta komppaan! Ei mitään mitkä hiertää kainaloita.. :whistle:
  6. T

Kuinka monen mies on lähteny jo hirvimetälle??

:wave: Minun mies on nyt yövuoroissa töissä.Lähti eilen illan edellä katsomaan hirvenjälkiä mihin aamulla suuntaa.Tuli pikaiseen kotoa hakemaan työeväät ja äkkiä töihin.Tuli aamulla puoli6 töistä. Vaihtoi vaatteet ja mars hirvimetsälle ja sielä vielä on.Kun tulee niin nukkuu kunnes klo20.45 on...
  7. T

miehelle on varmasti tapahtunut jotain...

Meillä ei toimis,kumminkaan päin! Me on puhuttu paljon tuollaisesta ja on selvää että kotiin tullaan aina,meiltä on kotiin kaupungista matkaa 30km. Ja jos johonkin meinaisi yöksi niin SOITTAA PITÄÄ AINA,OLI SITTEN MISSÄ KUNNOSSA TAHANSA! Tosin,me viestitellään myös silloinkin jos jompi kumpi...
  8. T

Meillä on viikon ollut tälläinen pallero! *kuvia*

varmasti hellittelen!! Isompi on minulle erityisen tärkeä koska 17vuotta haaveilin rodusta ja vihdoin sellaisen sain! Kylläpä tuo onkin ihan mammanpoika.. :D
  9. T

Tässä vielä pari..
  10. T

harmaa kastuu nopeasti mutta kuivaa myös nopesti mutta huopaantuu ja karvaa on hirveästi!! sitä ei saa mitenkään pysymään ilman takkuja! housukarvatkin on sellaisia rastoja.. :D
  11. T

tonnin on normaalihinta ja harmaalla tippui hinta 300e alas. Harmaita syntyy vuodessa noin 6kpl,että tosi harvinaista. Ja meillä ei lupaa näyttelyyn tai jalostukseen vaikka muuten onkin paperikoira. Harmaan turkki on vaikea,tosi vaike.Musta ei ole tähän mitään... Harmaa on pohjavillaa koko...
  12. T

kyllä ainenkin mulla.. muutenhan siellä pirisee kaikkien kännykät niissä lokeroissa!
  13. T

kyllä,ne ottaa kaikki pois,laskee rahat,korut ja kaikki mitä on mukana. Ja kirjaa ylös ja laittavat kaappiin.. NimMerkillä: olen itse kokenut tämän.. :ashamed: Ja saa soittaa joo kotiin mutta ei sitä omaa kännykkää saa itselleen.. Mäkin soitin poliisilaitoksen puhelimella.. :whistle:
  14. T

jos olis putkassa ja puhelin tallessa niin se olisi kyllä kiinni...
  15. T

molemmat ovat eri paikoista,toinen mikkelistä ja toinen tammisaaresta.. Molemmat ovat harvinaisempia ja värivirheellisä harmaita..
  16. T

nöffien kuolaus on koirakohtaista.. ja usein liiotelutua,näin voin sanoa minä ainenkin. Meillä tuo 1vuotias kuolaa vain jos joku syö jotain hyvää,ja silloinkaan ei ole mitkään hirveät kinat.. Vertaisin rotikkaan,meillä kuolasivat saman verran... Eli ei meillä roiku kokoajan mitään suupielessä...
  17. T

tulipa isoina nuo kuvat... :ashamed: tuo isompi täyttää ensi viikolla vuoden,pieni tänään 8viikkoa..
  18. T

Haettiin viikko sitten meille tälläinen alle 6kg pallero.. Luonnetta löytyy kyllä,pistää maihin tuon samanlaisen mutta itseään 10kk vanhemman ja 50kg painavemman! :D
  19. T

kyllä ne antaa tiedon sulle jos sinä soitat ja selität tilanteen.. paikalliseen poliisilaitokseen soitat. Mä olen saanut tietoja jopa yöllä kolmen maissa että miten mies siellä voi.. :whistle:
  20. T

Koita olla ajattelematta mitään pahaa! Vaikka varmasti aina on se pahin mielessä. Mutta voimia! :hug: Kamala tilanne varmasti..

Yhteistyössä