ÄRSYTTÄÄ TODELLA LUJAAA!!!! mutta alan pikkuhiljaa jo tottuun siihen että kun uutta lunta sataa niin isäntä häipyy jälkien perään, yritän ajatella positiivisesti, että parempi, niin että siellä onk uin lähikuppilassa juomassa olutta....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis ärsyttääkö teitä koskaan se et sinne metsään on mentävä vaikka mikä olisi? Jopa ennen ristiäisiä olis ollu aamulla pakko lähteä muutamaks tunniks. Ei sitte lähteny ku sanoin et voi sitte olla iltaan asti
Mua ärsyttää eniten se että minäkin tykkäisin käydä. On mullakin metsästyskortti, haulikko ja kivääri. Sitten kun siitä sanon ni vastaus on et no vie lapset hoitoon ja lähde. Toki niin voi välillä tehdäkin mut....Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:ÄRSYTTÄÄ TODELLA LUJAAA!!!! mutta alan pikkuhiljaa jo tottuun siihen että kun uutta lunta sataa niin isäntä häipyy jälkien perään, yritän ajatella positiivisesti, että parempi, niin että siellä onk uin lähikuppilassa juomassa olutta....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis ärsyttääkö teitä koskaan se et sinne metsään on mentävä vaikka mikä olisi? Jopa ennen ristiäisiä olis ollu aamulla pakko lähteä muutamaks tunniks. Ei sitte lähteny ku sanoin et voi sitte olla iltaan asti
terveellinen harrastus metsästys on
juu mä tulin tytön kanssa laitokselta niin isäntä kävi nopsaa meidät viemässä kotia ja lähti samantien mettälle,oli kuulemma kova ajopäällä että näin :/
Meillä kanssa menee harrastus muitten edelle,mutta koskaan ei seläntakaa "karkaa".Alkuperäinen kirjoittaja vieras:yksi yh lisää! Ja ottaa niin pattiin koko metsästys. Ei siinä, hyvä harrastus se on, mutta SE MENEE KAIKEN MUUN JÄRKEVÄN EDELLE!!!
Järkipuhekaan ei mene perille jos olis jotain muuta menoa koko perheelle, salassa sit soitellaan ulkona metsästyskavereille ja sit häivytään... AAAARGH!
mutta kun ei jaksais yrittää niellä, millon on mun viikonloppu? sitä tuskin koskaan ehtii tulla kun sillä on aina noita juttuja... mut jospa sitä joskus tähän tottuis..Alkuperäinen kirjoittaja Uska:Meillä kanssa menee harrastus muitten edelle,mutta koskaan ei seläntakaa "karkaa".Alkuperäinen kirjoittaja vieras:yksi yh lisää! Ja ottaa niin pattiin koko metsästys. Ei siinä, hyvä harrastus se on, mutta SE MENEE KAIKEN MUUN JÄRKEVÄN EDELLE!!!
Järkipuhekaan ei mene perille jos olis jotain muuta menoa koko perheelle, salassa sit soitellaan ulkona metsästyskavereille ja sit häivytään... AAAARGH!
Toki olen jo kasvanut tähän ja nielen sammakot takaisin mahaan. Ja jos satun olemaan hereillä niin toivotan hyvät reissut vaikka ei tekisimieli.
Miksi sitä tappelemaan "turhasta" koska menee kumminkin.
No yli puoli vuotta ei ole ikuisesti Niin pääseekin,mutta esim.hirvimetälle kestää ikuisuus ennenkuin meidän elohiiret mukaan pääsee..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai ei kestä ikuisesti. Kestääpäs se kestää yli 6kk vuodessa ja vuodesta toiseen. Kun nuo kakarat kasvaa ni saa isi seuraa retkilleen
Et ole ainoa pitää varmaan miekkoselle ketjunäyttää,kun kotiutuuAlkuperäinen kirjoittaja se vieras:onneks on kohtalotovereita, mähän olen miehen mielestä ainoa nainen joka junnaa näissä vähän vastaan
5 viikosena? Liinassako/rintarepussa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meidän neitiä onneks kiinnostaa. 2 vuotiaana oli jo joskus sorsalla mukana ja jänisjahdissa ekankerran 5viikkosena. Hirvijahtiin pääsee sitte kun osaa olla hiljaa tai jaksaa kävellä pitempiä matkoja.
Tottakai menet. Sovitte vaan vuorot.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:ÄRSYTTÄÄ TODELLA LUJAAA!!!! mutta alan pikkuhiljaa jo tottuun siihen että kun uutta lunta sataa niin isäntä häipyy jälkien perään, yritän ajatella positiivisesti, että parempi, niin että siellä onk uin lähikuppilassa juomassa olutta....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis ärsyttääkö teitä koskaan se et sinne metsään on mentävä vaikka mikä olisi? Jopa ennen ristiäisiä olis ollu aamulla pakko lähteä muutamaks tunniks. Ei sitte lähteny ku sanoin et voi sitte olla iltaan asti
terveellinen harrastus metsästys on
juu mä tulin tytön kanssa laitokselta niin isäntä kävi nopsaa meidät viemässä kotia ja lähti samantien mettälle,oli kuulemma kova ajopäällä että näin :/
Mua ärsyttää eniten se että minäkin tykkäisin käydä. On mullakin metsästyskortti, haulikko ja kivääri. Sitten kun siitä sanon ni vastaus on et no vie lapset hoitoon ja lähde. Toki niin voi välillä tehdäkin mut....
joo rintarepussa ja välillä vaunuissa jos mentiin enimmäkseen metsäauto teitä. Mulla ei kyllä ollu haulikko mukana...Alkuperäinen kirjoittaja Uska:5 viikosena? Liinassako/rintarepussa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meidän neitiä onneks kiinnostaa. 2 vuotiaana oli jo joskus sorsalla mukana ja jänisjahdissa ekankerran 5viikkosena. Hirvijahtiin pääsee sitte kun osaa olla hiljaa tai jaksaa kävellä pitempiä matkoja.
Kyselen tyhmiä tiedän,mutta kun itse en harasta metsästystä niin ei välttämättä asian yksinkertasuus tule luonnostaa mieleen :ashamed:
Siis meilläkin kummatkin tyttö ja poika ovat vielä innostuneita tai työllä alkaa pikku hiljaa innostus hiipumaan..Lähtee kyllä mukaan,mutta ei niin innokkaasti kuin ennen..Poika nyt 3v niinmainitset ampumradan/metälle lähdön niin onjo vetämässä metsästys kamppeitaan päälle..(omin sanoin laittaa pyssy housut ja pyssy liivin päälle )
Mutta eihän sitä tulevaisuudesta tiedä,mikä noita lapsia vetää jos sitten vaikka shakkikerho viekin voiton ..nobody know´s..