Hakutulokset

  1. R

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA!!~

    Kiirettä pitää mutta tulinpa huikkaamaan pikaisesti, että TYTTÖ TULI!! :heart: Meille syntyi siis pieni tyttövauva 2.2.2009, päivää ennen laskettua aikaa. =) Supistuksia oli tullut aamukuudesta lähtien, mutta ei mitenkään säännöllisinä. Kuitenkin ne olivat sen verran erilaisia ja...
  2. R

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    ONNEA KAIKILLE VAUVAN SAANEILLE!!! :heart: :heart: :flower: :flower: toivottavasti ittellekkin kohta koittais lähtö... :wave: RasuNaamari ja vauveli rv 38+0 :heart:
  3. R

    Atooppinen ihottuma lapsella kasvoissa

    LR-Collectionin aloe vera tuotteet tehoavat kuulemma joillekin atoopikoille todella hyvin!! :wave: Ainakin mun eräs tuttu joka toimii jälleenmyyjänä suosittelee niitä lämpimästi. Tsekkaa netistä : www.lrworld.fi
  4. R

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    Uskomatonta että näin monta odottajaa eikä vieläkään yhtään synnyttänyttä?!? :o Kukahan mahtaa olla eka? :D
  5. R

    voi jestas jos humppakansa saa Tapio Kansan euroviiisuihin...

    Mä en tajua miks ne viisut pitäis edes voittaa kun on kerran jo voitettu. :p
  6. R

    Helmimasut 2009 ~tammikuussa~

    Pitkästä aikaa! =) Hirveesti en kerkee näitä teitin kirjotuksia lukemua mutta lykkään silti omaa juttuani vähän tähän väliin. Äitipolilla oltiin eilen lääkärillä ja käyrillä makoilemassa, ja vauvan painoarvio tällä hetkellä 2700g. =) eli ihan ok. Muutenkin vaikutti terveeltä tapaukselta...
  7. R

    Ilolihas-mittari! Vihdoinkin kotikäyttöinen mittari jolla testata alapään puristusvoime!

    No siis onhan tollasia laitteita,oon nähny telkussa. B) Jossain amerikkalaisessa dokkarissa muistaakseni. Mutta en oo kuullut että niitä jostain tilata vois.
  8. R

    älä julkaise lapseni kuvia.. fb

    ootko tosissas?
  9. R

    Nyt saa luvan riittää!!!!

    Merkkaa kalenteriin jokainen kerta ja poissaoloaika kun jompikkumpi teistä lähtee yksin liikenteeseen. vaikka sun menot punaisella ja ukon menot sinisellä kynällä. sit vaikka kuukauden päästä vertaatte ja laskette kumpi rilluttelee enempi. :wave:
  10. R

    Voisiko nämä lauseet olla sinun suusta?

    :laugh: ei ole kyllä mun suusta tulleet..
  11. R

    Sanokaas mitä ruokaa tekisin, kun en millään jaksas lähteä kauppaan

    siis ei niitä tomaatteja ja ananasta sinne risoton sekaan vaan erikseen, niinku lisukkeeksi.
  12. R

    Sanokaas mitä ruokaa tekisin, kun en millään jaksas lähteä kauppaan

    Tai keität ne riisit, sekaan pakastevihanneksia ja purkkilihaa. sit vielä kaveriksi tomaattiviipaleita ja ananasta. =) Mä ainaki söisin.
  13. R

    mä en jaksa.

    Käyttäytyykö siskosi ihan normaalisti jos miehesi ei oo paikalla?
  14. R

    Kukas tuhlaa huomenna lapsilisiä?

    Sen verran tuhlaan että maksan laskuni ja käyn kaupassa hakemassa ruokaa ja jotain herkkua. ja siinä ne rahat sit meneekin. :whistle:
  15. R

    Söin sit reilu puoli kiloa piparitaikinaa vedonlyönnin seurauksena! :X

    Hyi!!! ei tossa oo mitään järkeä! :o tai siis piparitaikina on ihan hyvää mutta suuret määrät pipareiksi paistettuna kiitos... :p
  16. R

    Kotiäidin velvollisuudet?

    Sama homma täällä. :wave: No toki tuo ukko leikkii toisinaan lasten kanssa ja käy kaupassa aika usein mutta siihen se sit jää. Uskon että sit kun joskus meen itse töihin kodin ulkopuolelle niin hoidan silti yksin kotona kaiken. :| Mutta äh, onneks ei olla mitään...
  17. R

    Mitä itse ajattelisit, jos lapsistasi tehtäisiin ls-ilmoitus?

    Ärsyttäis, ja ihmettelisin kuka on ilmoituksen tehnyt. ja yrittäisin tietty ottaa selvää kuka on vasikoinut. B) vaikka eipä meillä mitään salattavaa oo. Senkun tulisivat katsomaan. :p
  18. R

    Jos ns.kaverini menee ja tekee perättömästi vain kiusallaan ilmoituksen lapsestani..

    ja olihan siinä meidän perhe lehdessäkin juttu kun se iso perhe asui kaksiossa ja niiden vauva nukkui ammeessa! :wave: eikä kellään oo ollut siihen mitään sanomista.
  19. R

    Jos ns.kaverini menee ja tekee perättömästi vain kiusallaan ilmoituksen lapsestani..

    sellanen "kaveri" ois mulle kyllä sit entinen kaveri... :kieh:
  20. R

    kävin kampaajalla ja hiukseni ovat aivan kamalat.kehtaanko mennä sanomaan

    ehdottomasti meet liikkeeseen sanomaan. saat ilmaiseksi uuden värin ja korjaavan leikkauksen jos se on mahdollista.

Yhteistyössä