Hakutulokset

1. N

vetinen valkovuoto

minulla on viikkoja kasassa 39+2 ja pikkuhousut kokoaika märät ko tulee todella vetistä valkovuotoa, onko muilla ollut samanlaista loppuraskauden aikana??
  2. N

Loppuraskaus ja suolentoiminta

no toivottavasti olisi merkki synnytyksestä =)
  3. N

Loppuraskaus ja suolentoiminta

Minulla on viikkoja 37 + 5, vaivana on ollut komen päivän "ripuli" tulee aina silloin kun supistuksia tulee, elikkä moansti päivässä saa juosta vessassa, onko muilla samaa??
  4. N

LIMATULPPA??

toivottavasti alkais sit jossain vaiheessa tapahtumaan jotakin :) odottavan aika on niin pitkä
  5. N

LIMATULPPA??

Laskettu aika olisi 9.2. =)
  6. N

LIMATULPPA??

ja nyt ko oon laittanu siteen tullut sellasta pientä vaaleanruskeaa valkovuotoa =)
  7. N

LIMATULPPA??

hei kysyn teiltä ko itse en nyt oikein tiedä, niin pikkuhousuihini oli tullut rusehtavaa/vaaleanpunaista vuotoa ja sitkon pyyhin vessapapreiin niin paperiin on jäääny sellainen ruskea viiru, limainen sellainen...onko tämä nyt sitä limatulppaa?? olen niin uusavuton ko ensinmäistä lasta odotan =)
  8. N

äitiyspakkauksesta

kuinka kauan teillä muilla on kestänyt saada se?? ko ootte vieny hakemuksen kelaan?
  9. N

ESPOOLAISIA odottajia löytyykö?

:) täältä löytyy ainakin yksi kappale, mulla ois laskettu aika 9.2.2008 =)
  10. N

RUNOJA KAIPAILLAAN =)

Heipsan =) onko kellään jotain ihanaa kummiksipyytämisrunoa?? =)
  11. N

heips

onko kellään samaa kokemusta, minulla tulee kokoaika virtsaa ja meen viikolla 22 :/
  12. N

Raskaudesta ja homeesta

Onko homeesta haittaa sikiölle raskausaikana? :|
  13. N

Onko

kellään muulla ollut niin, että neuvolassa lääkäri kuunnellut kuuluuko lapsen sydänäänet muttei sanonut mikä on syke?? :| minulle hän ei sanonut lapsen sykkeestä mitään
  14. N

Millä viikoilla teillä on masu alkanut näkymään?

siinähän se kysymys jo tulikin =)
  15. N

**Helmikuun Helmet 2008**

minä kans osallistun tähän pinoon =) hemikuun alussa olisi laskettu aika

Yhteistyössä