ESPOOLAISIA odottajia löytyykö?

Mulla ainakin sellanen tilanne että ei ole ystäväpiirissä ketään odottajia jonka kanssa jakaa kokemuksia, eikä näin ollen ketään joka olis sitte mammalomalla samaanaikaan et ois seuraa puistoon, kävelylle, kahvittelulle, shoppailulle tms. päivisin! Esikon kanssa oli parikin ja se oli tärkeetä ja ihanaa. Nyt kaikki jo työelämään takaisin palanneena.. niin kävi ihan hirvittää tuo mammaloma! =)
mulle voi laittaa yv:täkin jos mielii.. =)

meillä kaikilla neljällä on sitten maaliskuussa vauvat! =) miten menny raskaus? onko tietoa kumpaa sukupuolta tuleva tappi on? missä kohtaa espoota asustelette? kiinnostasko jotain tapaaminen, et ois mahis tutustuu? mä oon niin huono tässä, mut yritän, koska haluisin oikeesti tutustuu muihin keille pieni nyytti tuloillaan..

ketä kaikkia kiinnostas??? itteäni ainakin, mut mietin jotain lapsiystävällisempää paikkaa kuin ompun kahvilat..? isommat lapsukaiset viihtys varmaan turinoinnin ajan jossain leikkipaikalla, kun jos joukko outoja immeisiä niin voi vähän levottomaksi mennä jos paikoillaan joutuu istumaan. =)
mut mut.. missä? korian abc:llä on jonkunmoinen leikkipaikka ainakin. ja ikean raflas on kans jotain. tai sitten vois tavata jossain puistossa? vaiko?

mie suuntaantonne jorviin toivottavasti vasta helmikuussa, jolloin lakot pitäs olla historiaa, mutta oon kovasti mietiny teidän nyt loppuvuodesta synnyttävien tilannetta!! kyllä kaikki varmaan hoituu jos synnytys on normaali ja menee hyvin, mutta entäs sitten jos tulee komplikaatioita ym???

Yhteistyössä